Gość alf Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 rdzewieją mi końcówki progów w N 15, byłem dzisiaj u blacharza popytać co i jak, i zdziwiony usłyszałem, że progi rdzewieją od zewnątrz a nie od wewnątrz? czy on się nie myli? byłem przekonany, że rdza zaczyna sie w środku i wychodzi na zewnątrz ale jeśli rdzewieje od zewnątrz a nie ma jeszcze dużych dziur to może nie jest konieczne ażeby wymieniać prog a po prostu wyczyścić i zamalować barankiem/ bo spawanie nie jest wcale dobre dla auta, rozhartowują się inne elementy - spawać tylko w ostateczności co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słoma79 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dużo już było na temat rudej w N15.Poszukaj dobrze kolego a wszystkiego się dowiesz. Zanim założysz nowy temat poszukaj w tym co było wcześniej, bo takie tematy jak Twój i tak są zamykane przez modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Dużo już było na temat rudej w N15.Poszukaj dobrze kolego a wszystkiego się dowiesz. Zanim założysz nowy temat poszukaj w tym co było wcześniej, bo takie tematy jak Twój i tak są zamykane przez modów. głupiś kolego, jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to siedź cicho, szukałem i nic mądrego nie znalazłem, wszedzie jest o tym , ze progi trzeba wymienić, ja nie o to pytam, pytam, czy to możliwe, że rdzewieje od zewnątrz, jeśli nie ma dziur na wylot to znaczyłoby , że w środku nie ma rdzy i na pewno nie trzeba wtedy wymieniac ale zakonserwować z zewnątrz i wewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Chyba mogą tak i tak rdzewieć. Ja bym zabezpieczył w środku fluidolem (po zdjęciu zatyczek pod ciśnieniem się wtłacza) i zrobił na zewnątrz, no i uzupełnił baranka. U mnie całe szczęście progi całe, tylko zawiasy drzwi i klapy ruda zaczęła brać i znajomy mi barankiem pomalował i jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słoma79 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 głupiś kolego, jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to siedź cicho Głupio to by mi było tak napisać jak od kwietnia miałbym 4-5 postów do kogoś kto ma większe doświadczenie i tylko dobrze Ci radzi.Ale Twoja sprawa.Jak byłem nowy to siedziałem cicho i szanowałem zasady tego forum i szukałem w wypowiedziach bardziej doświadczonych kolegów zamiast zakładać nowy temat. KONIEC OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Widac ze niektórzy ida na ilość, to tak na marginesie A jesli chodzi o rdze, to czesto zdarza sie ze element zaczyna rdzewiec od zewnątrz Rdza niekoniecznie oznacza wymiane elementu, czy spawanie Jesli element nie wymaga lakierowania to zrob sam tak jak pisales wczesniej. Wyczyść dobrze element (prog) do "golej" blachy, potraktuj go dobrym podkładem i maznij barankiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Redas Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Witam podlacze sie do tematu najczesciej progi rdza bierze od srodka w n15 najlepiej jest sciognac plastikowe progi i tam sa dziury kupic dobry nie jakis tani srodek do konserwacji profili zamknietych i popsikac az bedzie kapac od dolu ....ja uzylem tego srodka do profili Noxudol 750 jedn pojemnik starczy i z tej samej firmy do konserwacji podwozia co do baranka niepoleca jest twardy jak wyschnie a ten ma strukture gumy polecam jak najbardziej pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Baranek jest dobry na progi ale od zewnętrz. Nakłada się go oryginalnie na progi od spodu, a mój kupel w Golfie IV ma też z boku. W kilkunastoletnich autach się trzyma. U mnie na zawiasach też zdaje egzamin. Fakt, że jak pomaluje się nim syf to odleci po godzinie razem z nim - ja mam tak zabezpieczoną na szybko ramę haka i już sporo odlazło. Jak wygląda ten środek do profili zamkniętych Redas? Mi znajomy wtrysnął fluidol pod ciśnieniem - to pewnie coś bardzo podobnego do tego twojego środka. A właśnie - ma ktoś jakiś patent na rdzewiejącą ramę haka oprócz baranka? No i jeszcze jedna rzecz o rudej- ktoś zabezpieczał zbiorniczek płynu wspomagania (plaga N14 i N15). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Od srodka dobrze jest fluidolem zalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Redas Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 WITAM RUDY 89 PODAM CI LINK NA STRONE GDZIE JEST TEN SRODEK DO PROFILI ZAMKNIETYCH http://moto.allegro.pl/item790229678_profesjonalna_antykorozja_noxudol_750_500_ml.html LUB DO PDWOZIA http://moto.allegro.pl/item794362038_profesjonalna_antykorozja_noxudol_900_5l_polecam.html DO ZAMKNIETYCH PROFILI JAK MASZ 3D SAMOCHODZIK TO PUSZECZKA TEGO WYSTARCZY A DO KONSERWACJI PODWOZIA 5L STARCZA W ZUPELNOSCI JA MACHLEM TYM ALMERKE SWOJOM 3D WSZYSTKE NADKOLA CZALY SPOD I JESZE NA PÓL SAMOCHODU ZOSTALO POWIEM JEDNO ZE TRZEBA TO ROZROBIC BO TAKIE GĘSTE ZE NIEIDZIE TEGO ROSMAROWAC AJAK WYSCHLO TO NIEJEST TAKIE DWARDE JAK BITEKS POLECAM JAK NAJBARDZIEJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Redas - po pierwsze nie krzycz. Po drugie, w temacie, to jeśli uważasz, że puszeczka 0,5 litra starczy na profile to szkoda Twojego czas na taką lichą konserwację. Ja u siebie w profile (1 para drzwi, maska, tylna klapa) wlałem 3 litry a i co roku powinno się poprawiać. Konserwacji nigdy za mało, tu się raczej nie przedobrzy, ale można za to poskąpić, co zresztą jest pozorną oszczędnością, jeśli palujemy dbać o autko i przez dłuższy czas je eksploatować. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Redas Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 WITAM MANIEK PO PIERWSZE PUSZKA TA STRCZY W ZUPELNOSCI NA DZWI 2SZT. CO DOKLAPY SIE NIEROSPISUJE A PO DRUGIE PYTALI CO TO ZA SRODEK PODALEM A CO DO DBAMNIA O SAMOCHOD TO SIE Z TOBOM NIEZGODZE BO SWOJ JAK KONSERWOWALEM TO MI ZAJELO 7 DNI A NIE JAKT NIEKTORZY LAPU CAPU I PO STRACHU JEZDZE ALMERKO Z 1998 R I NA RDZE NIEMOGE NARZEKAC BO JEJ NIEMAM NIEWIEM JAK TO JEST U NIEKTORYCH ALE NIELADNIE Z TWOJEJ STRONY OCENIAC LUDZI JAK ICH SIE NIEZNA TAK NA PRZYSZLOSC POZDRAWIAM I MILEJ JAZDY TAK DALEJ SWOJOM ALMERKOM ..POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Progi są zewnętrzne z tej samej blachy co reszta karoserii auta i w środku są progi wewnętrzne ze stali chyba jako element konstrukcyjny. Miałem rdzę na końcówkach progów zewnętrznych (przy tylnych kołach), jak zacząłem czyścic to okazało się, że przerdzewiałe jest na wylot. Tak że końcówki progów zewnętrznych do wymiany. Ale w środku jest OK. Trzeba psiknąć do środka jakiś środek konserwujący, dospawać końcówki progów zewn. i z zewnątrz położyć baranka. I będzie gites :-) Umówiłem się już z blacharzem - chce za wszystko 200 zł. Także, Panowie, jak ktoś jeszcze rdzy nie ma to psikać do środka środki konserwujące a na zewnątrz baranek :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 I mnie to niestety dopadlo - jutro wizyta u blacharza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EzE Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 W mojej Primerce P11 98r niestety progi już poleciały ... dziury się zrobiły ... progi trzeba wymienić... Bieda Na podwoziu zaczyna wychodzić RUDA(sporo RUDEJ) należy się za to wziąć póki jest dobra słoneczna pogoda , czas i chęci . Pistolet Do Baranka Jest, Kanał Jest , Unicor - na rdze Jest później Baranek (Gold Car - Środek ochronny pod Lakier ) ... trzeba będzie skrobać i czyścić... efekty opisze poniżej niedługo ... Progi zostawię dla Blacharza bo sam nie mam sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwiara72 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 To i ja się podłącze do tematu rudej,mianowicie przepruchniało mi na wylot we wnęce tylnego koła pod plastikowym niby nadkolem trochę poniżej mocowania tylnego pasa(n 15 sedan).czy ktoś miał już taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.