Raffaello77 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Heh Kupiłem dziś Nissana Primere kombi ...............P11 2.0 2000 r i pierwsze problemy- podczas włączenia nawiewu czy klimy przy ustawieniu nawiewu na hmm twarz z jednego wylotu leci chłodne z drugiego gorące;( byłem u klimatyzatora instalacja ok, wysłał mnie do mechanika ze z nawiewami cos pokitolone;( zimą ok ale latem to bedzie problem.........Pomocy, ładne autko a tu......Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Jeśli to jest środkowy nawiew to masz przy mim taką dźwignię z czerwonym i niebieskim kółkiem/kropą. Na czerwonym pobiera ogrzane lub schłodzone klimą powietrze z obiegu, a na niebieskim z zewnątrz stąd możesz mieć to chłodne powietrze na tym wlocie. Służy to do doprowadzenia świeżego powietrza do wnętrza pojazdu przy dłuższej jeździe. Jeśli pomimo przestawienia dźwigni w pozycję na czerwone, dalej leci zimne ze środka a ciepłe po bokach, to albo masz pęknięty kołek od linki na kółku od tego pokrętła, albo spadła z niego linka. Musisz wyjąc radio i zajrzeć tam od spodu. Jak spadła to zdemontować nawiewy i założyć na miejsce jeśli kołek jest cały TAGUJ TEMATY I UŻYWAJ SZUKAJKI TEMAT TAKI JUŻ BYŁ KILKAKROTNIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffaello77 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Jeśli to jest środkowy nawiew to masz przy mim taką dźwignię z czerwonym i niebieskim kółkiem/kropą. Na czerwonym pobiera ogrzane lub schłodzone klimą powietrze z obiegu, a na niebieskim z zewnątrz stąd możesz mieć to chłodne powietrze na tym wlocie. Służy to do doprowadzenia świeżego powietrza do wnętrza pojazdu przy dłuższej jeździe. Jeśli pomimo przestawienia dźwigni w pozycję na czerwone, dalej leci zimne ze środka a ciepłe po bokach, to albo masz pęknięty kołek od linki na kółku od tego pokrętła, albo spadła z niego linka. Musisz wyjąc radio i zajrzeć tam od spodu. Jak spadła to zdemontować nawiewy i założyć na miejsce jeśli kołek jest cały TAGUJ TEMATY I UŻYWAJ SZUKAJKI TEMAT TAKI JUŻ BYŁ KILKAKROTNIE Dzieki, ale chyba problem tkwi nie w tym.......bo jak przestawie na szybe przednią i włącze klimę to i tak zimne nie dmucha mimo ustawienia na 18 stopni. W komorze silnika rurka zimna i wszystko ok ale do środka tylko ciepłe dmucha. Z kratki środkowej z lewej części wieje chłodne z prawej gorące, z bocznych gorące hehhh...ciekawostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Pamiętaj że masz klimatronik a czujnik temperatury jest umieszczony w obudowie zegarów na dole z prawej strony (takie kreseczki zobaczysz) Zobacz czy wtyczka do niego jest podpięta, inaczej będzie Ci dmuchało non stop żarem pomimo włączonej klimy i temperatury minimalnej To że ci leci z jednej komory zimne to właśnie sprawdź tą linkę na dźwigni Klima w zimie to też grzeje grzeje ale nie na 18 stopniach Otaguj temat bo zostanie zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Przy tym czujniku jest taka rurka, zaglądnij do niej bo lubi sie zapychać od kurzu a w tedy czujnik nie łapie prawidłowo temperatuy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Ja też tak miałem. Wymieniłem filtr kabinowy i filtr powietrza i teraz jest git. Oczywiście po wcześniejszym odgrzybieniu. Moje uwagi odnoszą się do pracy na klimie Edytowane 28 Października 2009 przez vengosh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffaello77 Opublikowano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Ja też tak miałem. Wymieniłem filtr kabinowy i filtr powietrza i teraz jest git. Oczywiście po wcześniejszym odgrzybieniu. Moje uwagi odnoszą się do pracy na klimie Dzięki bardzo....jutro postaram sie to rozebrać może omine warsztat;) nie ma to jak kupic autko i już problem ale myśle że nie pierwszy i nie ostatni;) Jeszcze napiszcie ...ten czujnik jest pod konsolą klimy czy trzeba zdjąć zegary hehh jestem świeży w Nissanku, i w klimie tez..hihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Dzięki bardzo....jutro postaram sie to rozebrać może omine warsztat;) nie ma to jak kupic autko i już problem ale myśle że nie pierwszy i nie ostatni;) Jeszcze napiszcie ...ten czujnik jest pod konsolą klimy czy trzeba zdjąć zegary hehh jestem świeży w Nissanku, i w klimie tez..hihi Zegarów wyciągać nie musisz. Czujnik jest po prawej od stacyjki za kratką wielkości może centymetra na półtora. Musisz wyjąć radio i odkręcić panel za kierownicą. Instrukcję znajdziesz chyba w dziale "zrób to sam" przy okazji tematu wymiany żarówek w zegarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 (edytowane) U nas jest prościej Nie trzeba robić aż takiej demolki Radio wyciągasz przy użyciu zapałki/druta/wkładu od długopisu wkładając w te otworki aż pyknie, a potem ciągniesz za kieszeń kasety, a resztę rozkręcasz krzyżakiem. W nawiewach nic nie trzeba podważać, po odkręceniu śrubki same wyskoczą. Do sprawdzenia czujnika nie musisz wyciągać całkowicie obudowy zegarów, jedynie wykręcić dwie śruby nad zegarami jedną od spodu w okolicach regulatora lusterek i jedną przy łączeniu obudowy z nawiewami schowaną pod radiem. Za radiem masz też śruby od mocowania kratek nawiewów. Opuść kierownicę w dół, będziesz miał lepszy dostęp Przy wkładaniu radia wciśnij te kołeczki w które wkładałeś zapałkę aby potem się zablokowało w uchwycie Edytowane 29 Października 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffaello77 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Wielkie dzięki jednak co forum to forum .....udało się Wymieniłem filtr powietrza, kabinowy i nadal gorące dmuchało......fakt filtry za....ten tego;) Następnie mając chwile dobrałem sie do tych nieszczęsnych zegarów, fakt nawiewy mi nie puściły ale podwadzając lekko;) obudowa poszła bez wyjęcia kratek nawiewu;) i co ujrzałem kabelki nie podpięte pod czujnik klimy. Tylko podpiąłem i już miałem ciepłe i zimne czy z klimą czy bez jak na zawołanie;) A jaka przyjemność ze samemu sie zrobiło....no znaczy sie wspólnie Pozdrawiam wszystkich którzy pomogli i tych którzy nie również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Temat nadmuchu ciepłego powietrza przerabiam teraz po zakupie primery każdego dnia. Otóż już wiem, że mam padnięty kompresor. Wyszło to podczas nabijania klimy. Na razie czekam na wolną wchwilę, aby zamontować sprawny element i zobaczyć co kablami pod czujnikiem. Ale do rzeczy. Otóż nastawiam temperaturę na 21 stopni przy włączonej zielonej diodzie. Wszystko jest ok do momentu gdy auto gwałtownie nie skręci, zjedzie z górki np. na parking podziemny itp. Wtedy nagle nawiew z letniego powietrza zmienia się na zimny i musze podbijać chwilowo na np. 28, załacza się wtedy dmuchawa, zrzucam w dół i jest znowu jakiś czas spokój. Podobny problem mam przy dłużej włączonej wyższej temperaturze np.23-24 stopnie. Po dłuższej jeździe w środku jest po prostu gorąco, a arzucanie w dół do 20 nic nie daje, jedynie całkiem na 18-19stopni. Wspomagam się wtedy nawiewem chłodnego pow. z centralnej konsoli. Przy położeniu nawiewu na wprost i nogi stwierdziłem, że leci wtedy chłodne powietrze także z bocznych nawiewników, a na nogi ciepłe pow. Tak ma byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Tak bo mamy dwustrefowe ogrzewanie. Z góry daje chłodniejszym, a na nogi cieplutkim. Fajne to bo nie robi się tak w aucie taki zaduch i gorąco, a w zimę nóżki mają ciepło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 No to mnie akurat cieszy . Ale te nagłe zmiany temperatury nawiewanego powietrza już nie :/. Wasze klimatroniki trzymają zadaną temperaturę, czy też potrafią się czasem pogubić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Na pewno nie jest tak jak w aucie z suwakowym ustawianiem temperatury, gdzie ustawiasz w połowie i dmucha takim letnik. W primerce raz przy 21 dmucha zimnym, a innym razem ciepłym. Jednym słowem on się mocno dynamicznie dopasowuje do temperatury otoczenia i nasłonecznienia. Wcześniej miałem auto bez klimy i nagle przesiada na klimatronik spowodowała, że musiałem od nowa uczyć się operować guzikami i pokrętłem od ustawiania nadmuchu ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.