Gość rogerowaty Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 chodzi o kolejność podłączenia do mosiężnych rurek pod osłoną silnika, przymocowanych do kolektora wydechowego ktoś gmyrał wcześniej i obejście zrobił a chciałem dojść do fabrycznwego połączenia ale nie mogę odcinka przy pompie odszyfrować z serwisowego opisu wynika że z filtra do najgrubszej ok. fi10mm mosiężnej rurki jest połączenie ... no i pasuje pod koniec tego mosiężnego przewodu jest załamanie 90o w kierunku pompy i rozgałęzienie boczne fi3mm w kierunku 4 wtryskiwacza [na foto oznaczone jako 1] gdzie to odgałęzienie powinno być podłączone ??? powrót paliwa z pompy jest równoległą rurką o połowę mniejszej średnicy ... też pasuje w głowicy silnika (lewy górny narożnik) obok 4wtryskiwacza jest coś na kształt powrotu paliwa z nadmiaru z magistrali wtryskowe ... ale tego nie mogę zidentyfikować nie nadciśnienia i podciśnienia jest natomist minimalne kapanie paliwa lub mgły olejowej po rozgrzniu silnika jeżeli to odpowietrzenie głowicy to gdzie to jest podłączone ? ... paliwem/olejem ciapie :/ z tej "rurki" jest jeszcze jeden wężyk podłączony do kolektora ssącego za przepływomierzem ... do czego to to ? no może ktoś bardziej obeznany w konstrukcji tego silnika mógłby pomóc mogę ew. foto zrobić jeżeli opis jest pokrętny UPDATE ============================= foto po zaślepiniu tego wyjścia z głowicy (na foto oznaczony jako 2) silnik zauważalnie "ciężej" zapala ... odetkałem wróciło do normalnej pracy a to co wyciapuje wyprowadziłem poza blok silnika ale dalej ciapie ... gdzie to podłączyć ??? z góry dzięki za pomoc Ro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrano1 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 ... chodzi o kolejność podłączenia do mosiężnych rurek pod osłoną silnika, przymocowanych do kolektora wydechowego ktoś gmyrał wcześniej i obejście zrobił a chciałem dojść do fabrycznwego połączenia ale nie mogę odcinka przy pompie odszyfrować z serwisowego opisu wynika że z filtra do najgrubszej ok. fi10mm mosiężnej rurki jest połączenie ... no i pasuje pod koniec tego mosiężnego przewodu jest załamanie 90o w kierunku pompy i rozgałęzienie boczne fi3mm w kierunku 4 wtryskiwacza domyślam się że ten koniec prosto na zasilanie pompy podłączyć ale gdzie to odgałęzienie ??? powrót paliwa z pompy jest równoległą rurką o połowę mniejszej średnicy ... też pasuje w głowicy silnika (lewy górny narożnik) obok 4wtryskiwacza jest coś na kształt powrotu paliwa z nadmiaru z magistrali wtryskowe ... ale tego nie mogę zidentyfikować nie nadciśnienia i podciśnienia jest natomist minimalne kapanie paliwa lub mgły olejowej po rozgrzniu silnika jeżeli to odpowietrzenie głowicy to gdzie to jest podłączone ? ... paliwem/olejem ciapie :/ z tej "rurki" jest jeszcze jeden wężyk podłączony do kolektora ssącego za przepływomierzem ... do czego to to ? no może ktoś bardziej obeznany w konstrukcji tego silnika mógłby pomóc mogę ew. foto zrobić jeżeli opis jest pokrętny z góry dzięki za pomoc Ro Witam Mogę Ci odsprzedać orginalną płytę serwisową do tego autka -cena okazyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 rogerowaty?!? Ty chyba posiadasz płytkę serwisową, skoro piszesz o "serwisowym opisie"?!? Jeśli jednak nie miałbyś takowej płytki to będę jak TurboDymoMan i zawstydzę terrano1 Mogę Ci skopiować i podesłać posiadaną kopię płytki serwisowej do Tino Nie wiem co ma na myśli terrano1 pisząc "orginalną płytę serwisową do tego autka", może/pewnie to, że jest ona "made in nissan". Ja jako "oryginalną" uznałbym płytkę dedykowaną pod VIN Twego traktorka, a nie widziałem abyś tu gdzieś podawał VIN (no może w innym temacie?!?), a "made in..." jak dla mnie nie ma tu znaczenia. Ja posiadam i oferuję zupełnie darmo, kopię nagraną z obrazu ISO zciągniętego z netu (z linków publikowanych tu na forum) a dotyczącego innego VIN'u i traktorka w jakiejś opcji FULL (wyposażonego we wszystko co fabryka przewidziała). Jeśli dobrze zauważyłem, na wspomnianej płytce znajduje się materiał opisujący różne warianty (np rozwiązania układu podzespołów, dla układu lewo/prawostronnego kierownicy), chyba widziałem, i różne skrzynie biegów (nie kojarzę silników, ale to może się wiązać ze skrzyniami - poprostu muszę zerknąć na zawartość "menu"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogerowaty Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 rogerowaty?!? Ty chyba posiadasz płytkę serwisową, skoro piszesz o "serwisowym opisie"?!? niestety rysunek podłączenia jest dla tych którzy wiedzą co jest czym dla mnie tam jest przynajmniej 2-3 rurki zadużo a niesądze jakoś żeby przebiegły japończyk marnował materiał i czas na zbędne rzeczy opis posiadam od benzynki 2.0 z sąsiedniego parkingu ... właściciel dostał razem z autem w dokumentach taki prezent ale opis jest chyba uniwersalny do wszystkich wersji EU (są tam DI/DCI 1.8 i chyba 2.0 opisane w parametrach z dachem otwieranym nawet i różne skrzynie) wczoraj przy okazji robiłem pomiary światełek p.mgielnych z tegoż opisu i stopień zużycia/ugięcia sprężyn dzisiaj za dnia zrobie foto i może wizualnie ktoś z takim silnikiem porównałby podłączenie może ktoś tu z LUBLINa czyta ... heloooo ... ziom potrzebuje helpika Ro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terrano1 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 rogerowaty?!? Ty chyba posiadasz płytkę serwisową, skoro piszesz o "serwisowym opisie"?!? Jeśli jednak nie miałbyś takowej płytki to będę jak TurboDymoMan i zawstydzę terrano1 Mogę Ci skopiować i podesłać posiadaną kopię płytki serwisowej do Tino Nie wiem co ma na myśli terrano1 pisząc "orginalną płytę serwisową do tego autka", może/pewnie to, że jest ona "made in nissan". Ja jako "oryginalną" uznałbym płytkę dedykowaną pod VIN Twego traktorka, a nie widziałem abyś tu gdzieś podawał VIN (no może w innym temacie?!?), a "made in..." jak dla mnie nie ma tu znaczenia. Ja posiadam i oferuję zupełnie darmo, kopię nagraną z obrazu ISO zciągniętego z netu (z linków publikowanych tu na forum) a dotyczącego innego VIN'u i traktorka w jakiejś opcji FULL (wyposażonego we wszystko co fabryka przewidziała). Jeśli dobrze zauważyłem, na wspomnianej płytce znajduje się materiał opisujący różne warianty (np rozwiązania układu podzespołów, dla układu lewo/prawostronnego kierownicy), chyba widziałem, i różne skrzynie biegów (nie kojarzę silników, ale to może się wiązać ze skrzyniami - poprostu muszę zerknąć na zawartość "menu"). witam Pisząc orginalna miałem na myśli oficjalną ,LEGALNĄ płyte a nie pirackie materiały sciągane nielegalnie z jakiś stron internetowych. Moje płyty to oficjalnie kupione płyty dealerskie. Swoją drogą pisząc na oficjalnym forum o kopiowaniu płyt serwisowych -to ja już nie mam wiecej pytań do Ciebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 rogerowaty, to widzę nieźle się przyfarciło Twemu sąsiadowi z tym bonusem - aż się wierzyć nie chce terrano1, muszę Ci z jednym przyznać rację, z tym kopiowaniem to faktycznie był fatalny pomysł piractwa, szczęściem do niczego nie doszło, i szczęściem naszego kolegę sąsiad poratował full legalnie, full legalnymi materiałami serwisowymi. I wszyscy są zadowoleni. A co do oficjalnych i legalnych płytek serwisowych, to Ty się nimi ciesz, a ja, skoro nie dostałem z autem, i w ASO, czy Tobie musiałbym płacić, wolę sobie zciągnąć kopię, i mieć to samo, bo jak pomnę zapisy prawne, łamaniem prawa, piractwem jest udostępnianie/rozpowszechnianie, a pobieranie/zciągąnie piractwem już nie jest. Można by tu coś napisać w temacie "zalegalizowanego piractwa", ale...... szkoda czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rogerowaty Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 widzę że dyskusja odbiegła od tematu ... no trudno liczyłem na merytoryczną pomoc a nie oferty sprzedaży czy czego tam gdybym potrzebował to umie obsługiwać google, pozatym to jazda na krawędzi materiały nie są na CD jak kolega to wywnioskował ale xero jakiejś grubszej książki co wygląda jak instrukacja serwisowa tyle że eng kosztowało mnie to browara, 2 fajki i xero w żabce ale rysunek jest zbyt ubogi jak na moje rozeznanie w rurkologii tego silnika no ok ... poszukam helpika na innej grupie Tinozaury jakoś nieużyte :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.