Gość Tofu Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 70 tys to rekord i tak ,,, tylko nie kupuj znowu ich tylko barakudę np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Hmmm wczoraj odpisałem a tu nic nie ma Ciekawe No ale jeszcze raz: sam gazownik mnie powiedział, że już więcej Magiców nie sprzedaje Namówił mnie na OMVL niebieskie, nie wiem czy dobze czy źle okaże się w trakcie użytkowania. Ale mam nową przypadłość zaczęła się w sumie przed wymianą wtrysku, po wymianie filtrów zaczął buczeć podczas dodawania gazu i nie bardzo mogę to zlokalizować co to, bo mam wrażenie że to z tyłu od butli a jak siedzę z tyłu to że dźwięk dobiega z przodu. Naczytałem się na różnych forach, że to reduktor, ale przecież tylko wymieniłem filtry i coś minimalnie w kompie zmienił jeden poziom. No ale teraz wymienione są wtryski i dalej buczy, a strasznie to przeszkadza i nie wiem co mam mu podpowiedzieć, bo to na pewno gaz. Bo jak przerzucam na benzynę to od razu problem znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 a jaki reduktor ? ile dałeś za wymianę bo listwa kosztuje 130 zł .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Tomasetoo No to widze że drogą wymianę miałem 300zł za całość zapłaciłem :-/ No to jeszcze trochę o regulacji i testach różnych ciśnień roboczych na wlocie do reduktora. Zmiana ciśnienia na wlocie do reduktor na warości 1,10; 1,15; 1,20; 1:36 - mimo takich ustawień nadal buczy :-/ na razie jeżdżę na ustawieniu 1,36, ale chyba buczało najmniej na 1,15. Nie chce jeszcze reduktora wymieniać bo za dużo wydatków jak na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Czy ktoś z forum może instalował w ostatnim czasie LPG w Notku? Zastanawiam się nad tym, aczkolwiek na razie jestem w fazie orientowania się tym w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Taką instalację BRC mi proponują: - reduktor GENIUS MB- komputer BRC sequent 32- wtryskiwacze BRC- listwa BRC cena 2700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Jakie świece stosujecie przy LPG? Te same co na benzynie czy jakieś inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejlodz Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Te same. Do wiadomości dla osób które chciałyby założyć gaz do note 1.6 . Ja mam założony gaz bez lubryfikacji od roku 2010 przy przebiegu 44 000. Aktualnie mam 150 000. Jeżdzę tylko po mieście (50 km do pracy i z powrotem dziennie od pon do soboty), bardzo dynamicznie (spalanie gazu około 10 l, ale czasem i mniej) . Poza reduktorem i filtrami nic nie wymieniałem. Zmieniam poza tym filtr i olej do 10 k (shell 5W40). Tankuję lpg też wyłącznie na jednej stacji (BP), zawsze też trzymam połowę zbiornika benzyny. Od czasu do czasu jeżdzę na benzynie bo podobno trzeba tak. Może i niedługo coś padnie, mam nadzieję że nie. Interesują mnie opinie innych użytkowników tego silnika (1.6) którzy mają lpg. Jak dużo udało Wam się już przejechać km na gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 8 godzin temu, maciejlodz napisał: Te same. Do wiadomości dla osób które chciałyby założyć gaz do note 1.6 . Ja mam założony gaz bez lubryfikacji od roku 2010 przy przebiegu 44 000. Aktualnie mam 150 000. Jeżdzę tylko po mieście (50 km do pracy i z powrotem dziennie od pon do soboty), bardzo dynamicznie (spalanie gazu około 10 l, ale czasem i mniej) . Poza reduktorem i filtrami nic nie wymieniałem. Zmieniam poza tym filtr i olej do 10 k (shell 5W40). Tankuję lpg też wyłącznie na jednej stacji (BP), zawsze też trzymam połowę zbiornika benzyny. Od czasu do czasu jeżdzę na benzynie bo podobno trzeba tak. Może i niedługo coś padnie, mam nadzieję że nie. Interesują mnie opinie innych użytkowników tego silnika (1.6) którzy mają lpg. Jak dużo udało Wam się już przejechać km na gazie? Ja za kilka dni montuję BRC do 1.4 Jaką Ty masz instalację w swoim 1.6 ?Czy w 1.6 jest hydrauliczna regulacja luzu? Jak często wymieniasz świece i filtr powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejlodz Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Nie ma hydraulicznej regulacji, filtr powietrza razem z olejem co 10 tyś, świec jeszcze nie zmieniałem choć zakupiłem już firmy denso. Ciągle brakuje mi czasu, bo w 1.6 trzeba rozbierać układ dolotowy i jest z tym troszkę pracy. Odnośnie ekspoloatacji sugeruję się wiedzą mechanika który robi tylko japończyki tu w Łodzi. Owszem mówił mi że nie ma hydrauliki zaworów, ale gniazda są dość silne, zresztą najwięcej zależy od mieszanki-czy jest uboga czy zbyt bogata. Czyli od jakości zamontowanej instalacji i jej poprawnego działania. Wszystko mam tomasetto oprócz reduktora który niedawno wymieniłem na STAG. Zresztą to poprzedni właściciel zakładał. Mineło mi niedawno ponad 100 tyś w lpg czyli wg prognoz już silnik powinien mi "wysiąść" ale póki co ma naprawdę dużą moc. Jeżdżę dynamicznie, nie raz mam na dwoch-trzech pierwszych biegach około 5 tyś obrotów i jest naprawdę zrywny. Jak coś zacznie się dziać to też będe pisał. Ja nim zrobiłem około 77 tysięcy i z silnikiem nic się nie dzieje. W rodzinie mamy nissana primere z lpg (hydraulika zaworowa więc do lpg) . Od 2002 roku od nowości zalożyliśmy lpg, do dziś ma najechane okolo 330 tysięcy, raz były zmieniane świece (oczywiście w między czasie też jakieś tam podzespoły lpg jak listwa czy reduktor). Ale to inny samochód... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Godzinę temu, maciejlodz napisał: Nie ma hydraulicznej regulacji, filtr powietrza razem z olejem co 10 tyś, świec jeszcze nie zmieniałem choć zakupiłem już firmy denso. Owszem mówił mi że nie ma hydrauliki zaworów, ale gniazda są dość silne, zresztą najwięcej zależy od mieszanki-czy jest uboga czy zbyt bogata. A w tej chwili jakie masz świece? Lepsza bogata, uboga czy ani taka ani taka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 lepsza bogata jeśli już ma być .... najlepsza to prawidłowa .... świece unikać chińczyków allegrowo - ebayowych, na ebay żaden nie miał oryginalnych denso, pomimo pakowanych w brendowane nissan opakowania, pytałem z 10 sprzedawców, jak denso to japan z oficialnej dystrybucji. przykład chińskich podróbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejlodz Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Teraz mam świece takie jak z fabryki-w sumie nie wiem. A co do mieszanki, jak kolega wyżej napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 Zamontowałem BRC Sequent 32. Butla 42l we wnęce koła zapasowego. Trochę wystaje, ale mam gumowy dywanik bagażnika i aż tak nie przeszkadza. Podłoga w miarę płaska. Trochę jednak mam mieszane odczucia i zastanawiam się czy nie trzeba było dać 34l.... Generalnie dopiero kilkadziesiąt km przejechałem, ale mogę powiedzieć że nie czuję żadnej różnicy między benzyną, a LPG jeśli chodzi o pracę silnika czy też dynamikę. Przełączanie z benzyny na LPG i na odwrót całkowicie niezauważalne. Powyżej 3800obr/min następuje dotrysk benzyny dla bezpieczeństwa silnika i dla zachowania mocy. Śmierdzieć póki co nie śmierdzi gazem, jedynie jak jest rezerwa to słyszałem metaliczne odgłosy z butli, chyba pływak? Dam znać ile mi spalił jak sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 nie będziesz żałował większego zbiornika, pamiętam, że częste tankowania były utrapieniem , fakt że ja miałem V6 to i szybko gaz się kończył, śmierdzieć nowa instalacja też nie ma prawa, potem jak zima, wtryski zużyte, reduktor ma już swoje ....... to różnie to bywa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejlodz Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Popieram przedmówcę, ja mam 34-litrowy (wchodzi około 26-27) zbiornik i tankowanie co 4-5 dni jest naprawdę lekko denerwujące, choć nie ukrywam że przez tyle lat się zdążyłem przyzwyczaić. Mi na lpg pali teraz około 7,5-8 litrów w trasie, a w mieście dobija do 10 l/100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrasek222 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Panowie czy silnik 1.4 cr14de jest wytrzymały do lpg? Jak radzi sobie głowica , gniazda zaworowe ,zawory pod wpływem lpg? Jak to jest w tym silniku z regulacją zaworów duży do koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 tak 1.4 jak i 1.6 nie tolerują gazu......już to na ruskich serwerach dokładnie opisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 1.4 są bardziej odporne na gaz (głowica), aczkolwiek jak bym stał przed wyborem auta do lpg to szukałbym innego. Żeby wyregulować zawory trzeba rozpinać rozrząd, wyciągać wałki i dawać szklanki do szlifowania (najtańsza opcja). Koszt spory. U siebie mam ten sam silnik, sprawdzałem luzy przed założeniem lpg i były w normie. Na razie zrobiłem 14000km, kontrola luzu zalecana po przejechaniu 30000km, planuje zrobić następną kontrolę w przyszłym roku. Jak będzie potrzeba regulację będę wykonywać sam, szklanki ewentualnie zawiozę do szlifowania. Tutaj masz przykładowy montaż lpg w tym aucie: https://lpg-forum.pl/nissan-note-1-4-2012r-t74512.html 1.4 cr14de to ten sam silnik co jest montowany w micrach k12, kiedyś te auta były popularne w OSK z instalacją lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrasek222 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Widzę że upierdliwe są te kontrole luzu a jak przyjdzie do regulacji to i koszt duży Zastanawia mnie polityka nissana bo nigdzie nie pisze o kontroli luzu w tych silnikach dopiero w wykazie czynnosci przegladowych co były co roku w aso pisze o tych luzach że przeprowadza się przy podwyższonej głośnsci rozrządu ,wiadomo przy lpg trzeba dmuchac na zimne i kontrolować co 40 tys ale chyba nie jest tak zle z tymi silnikami ,bo jak wspomniales jezdziły w OSK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintju Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Jest plus że są dość spore luzy 0,30mm ssące i 0,35mm wydechowe, także nie powinno dojść szybko do podparcia. Gazownik szukał w programie, wg programu norma to od 0,28 do 0,35 ssące, wydechowe od 0,32 do 0,4 wydechowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Himoinsa Opublikowano 24 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2023 To mój pierwszy post na tym forum zatem: Dzień Dobry Wszystkim. Jestem Ciekaw czy forum nadal żyje, czy już tylko FB. Mam pytanie następujące, orientujecie się jak zachowuje się wskaźnik poziomu benzyny podczas jazdy na LPG? Czy samoczynnie opada w/g wyliczeń komputera czy trzyma poziom? Trzeba montować emulator wskaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_wlkp Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 W dniu 24.07.2023 o 18:49, Himoinsa napisał: To mój pierwszy post na tym forum zatem: Dzień Dobry Wszystkim. Jestem Ciekaw czy forum nadal żyje, czy już tylko FB. Mam pytanie następujące, orientujecie się jak zachowuje się wskaźnik poziomu benzyny podczas jazdy na LPG? Czy samoczynnie opada w/g wyliczeń komputera czy trzyma poziom? Trzeba montować emulator wskaźnika? U mnie działa dokładnie tak samo jak przed montażem instalacji. Żadnego emulatora nie mam. Instalacja BRC sequent 32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.