Gość damianio Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Witam. Czy jest mozliwosc sprawdzenia wiarygodnosci przebiegu?? Sprowadzilem z Belgii primere rok 97 i ma nalatane tylko 94000km. Jest ksiazka serwisowa, nic nie powycierane itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rychuo@wp.pl Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Moja Primka 172k przebiegu i też nic nie jest powycierane (oprócz gałki zmiany biegów, ale ja mozna wymienić). Podjeć na komputer powinni Ci powiedzieć czy był kręcony. Niech się dobrze prowadzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ja mam 198 tys km i tylko troche kierownica jest wytarta troche ale tez mozna wymienic, wydaj mi sie ze nie sprawdzisz przebiegu bo stare auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Aby sprawdzić przebieg nie wystarczy pojechać do ASO. Ja byłem swoją P11.144 i pomimo podpinania pod komputer niczego o przebiegu mi nie był w stanie powiedzieć. Jednakże za namową mojego klubowego kolegi and_pec jak i z powodu spalonej żarówki postanowiłem wymontować zegary. I co się okazało. Na zegarach była jeszcze fabryczna papierowa plomba z 2000 roku, która to jest jedynym świadectwem na to czy wasza Nysa P11 była kręcona czy nie. Moja jest z Maja 2000 roku i ma w tej chwili 198 tys. Jeżeli ktoś zechce wymontować zegary to od razu kieruję do działu - ZRÓB TO SAM - na stronie głównej (nie na forum). I tam w dziale przeznaczonym dla Primer P11, jest pozycja, Wymiana żarówek podświetlenia zegarów. Jeżeli ktoś pomimo tego bardzo dobrego manuala dalej będzie miał problem służę dobrą radą na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Jedynie plomba jest jakąś gwarancją na przebieg, jeśli nie został zmieniony cały zegar od dawcy. Można zdekodować VIN na jakieś tam usterki w ASO jeśli były notowane Zegary w P11 żeby cofnąć trzeba rozebrać i zakuć procesor pod kompa (inaczej tego nie zrobi) Jeśli robi to niewprawny "krętacz" (od zegarów) to dochodzi do spalenia pamięci. Taki zegar nie pamięta wtedy przebiegu dziennego i zegarek jak i licznik dzienny się resetują po wyłączeniu zapłonu. Często tężnie działa wskaźnik temperatury otoczenia. Z tym powycieraniem to rozumiem że chodzi o książkę serwisową a nie kierę czy tapicerkę. Jeśli kupiłeś od handlarza to na 80% jest przewał. Pod granicą są spece od zegarów. Kiedyś robili to wkrętakiem teraz używają kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Pozwolę sobie dodać, że Kolega fragles13 na podstawie VIN-u, podawał historię serwisową autek i ich przebieg w dacie serwisu. Moja "holenderka" z 1999 r. była serwisowana ( naprawiana?) po niespełna roku i miała taki przebieg jak podaje damiano. No ale może w Belgii kupują diesle nie do jazdy, tylko do sprzedaży po 13 latach do Polski? Jak tak to przebieg wiarygodny. ( sorki, ale nie wierzę!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianio Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Z powycieraniem chodzilo mi o kierownice, pedaly i drazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grog Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 ciezko powiedziec.. najlepiej udac sie do ASO zeby podpieli pod kompa, ewentualnie sprawdzic czy takie elementy jak kierownica i drazek nie zostaly wymienione (zawsze zostana jakies slady chocby na srubach lub nakretkach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Podpięcie pod kompa w ASO nic nie da, bo przebieg w P11 nie jest notowany przez komp, a jedynie pamięć samych zegarów. To nie "Niemiec" gdzie licznik możesz przekręcić przez OBD2 a i tak w kompie zostanie faktyczny przebieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 co go książki serwisowej to pewien handlarz powiedział mi kiedyś ze jak tak się na nią upieram to może mięć na drugi dzień ze wszystkimi pieczątkami każdy przegląd serwis co tylko będę chciał jeśli to mnie uszczęśliwi, czysta książkę można kupić chociażby na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 (edytowane) co do książki serwisowej to pewien handlarz powiedział mi kiedyś ze jak tak się na nią upieram to może mięć na drugi dzień ze wszystkimi pieczątkami każdy przegląd serwis co tylko będę chciał jeśli to mnie uszczęśliwi, czysta książkę można kupić chociażby na allegro zawieszka na kompie i dwa razy poleciało Edytowane 12 Listopada 2009 przez klonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 http://www.allegro.pl/item794362143_nissan_primera_ksiazki_serwisowe_salonowe.html za 30 zyli a niemieckie od 50-80 biegają, a taką trzeba mieć do TD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skała Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Ludzie fałszują banknoty,więc ksiązka serwisowa to pikuś.Przebieg na pewno inny,ale powinno cię interesować w jakim jest stanie,jak o nią dbano,wymiany oleju,rozrządu filtrów.Moją kupiłem przy stanie 41 tys km,jeżdze nią 10 lat-teraz ma 216 tys km,wiosną chce ją oddać w dobre ręce za małą kasę bo bardziej się znudziła niż zepsuła...jak ktoś o nią dba to się odwdzięcza brakiem niespodzianek.Jeździ i ciesz się nią a nie zadręczaj wątpliwościami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ale wy robicie problemy , kupujecie auto z 97 roku i czego oczekujecie?? ze bedzie nowy ze ktos kupil go zeby stał w garazu by zrobic wieksza przyjemnosc osobie ktorej za 10 lat sprzeda auto ?? jak ci sie podoba, nie leci z niego i dobrze idzie to bierz go, byle nie bylo to auto zlozone z 5 innych , nie wiem o co chodzi uzywka zawsze bedzie uzywka i tyle wazne zeby sluzyl , taka prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) Witam. Czy jest mozliwosc sprawdzenia wiarygodnosci przebiegu?? Sprowadzilem z Belgii primere rok 97 i ma nalatane tylko 94000km. Jest ksiazka serwisowa, nic nie powycierane itp. w jednym z ostatnich AŚ jest o tym artykuł i niestety mam złą wiadomość prawie wszystkie marki nie mają możliwości sprawdzenia przebiegu w serwisie na podstawie serwisowania, gdyż nie są prowadzone centralne rejestry serwisowania danego pojazdu, jedyna możliwość to sprawdzenie przebiegu serwisowania księgach/komputerze w konkretnym warsztacie w którym auto było serwisowane, najczęściej jest to za granicą. Zaczepiłem na autogiełdzie gościa co zajmuje się chiptuningiem i temat lekko zszedł na inną jego działalność czyli "korekcje liczników" i gość daje gwarancje ! ! ! że potrafi skorygować tak przebieg (dwu poziomowo), że nie ma możliwości odczytania oryginalnego przebiegu. z książką serwisową jest jak pisali koledzy wyżej. co do "powycierania" w aucie , to np. w P10 elementy są bardzo odporne na wycieranie, welur jest dobrej jakość, plastiki też są mocne, jedne na czym widać zużycie do gałka, kierownica i nakładki pedałów. Taki zestaw prawie nowej kierownicy, nowej gałki i nakładki na pedały można kupić za 200zł całość Edytowane 17 Listopada 2009 przez mdzalewscy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Podpięcie pod kompa w ASO nic nie da, bo przebieg w P11 nie jest notowany przez komp, a jedynie pamięć samych zegarów. To nie "Niemiec" gdzie licznik możesz przekręcić przez OBD2 a i tak w kompie zostanie faktyczny przebieg witam.mam pytanie odnośnie P12.może ktoś będzie wiedział.czy jest istnieje możliwość sprawdzenia rzeczywistego przebiegu w oparciu o komputer P12 czy jedyna możliwość to licznik przebiegu?ewentualnie jakie mogą być oznaki zmiany przebiegu pod tytułem plomby ....itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 W P12 wydaje mi się że jest inna bajka Tam tyle tej elektroniki napchane że kazdą pierdołę musisz na kompie rejestrować zapewne. Więc sądzę że odczyt z kompa jest w miarę rzeczywisty o ile magik nie zrobił przekrętu dwudrożnego czyli zegarki i komp "skorygował" tak legalnie a co, bo przecież można, jak sie powiedzmy, że licznik popsuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.