Gość pawelrudnicki Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) witam.. czy to normalne ze w temperaturze ponizej zera trzeba przejechac ok 4 kilometry na benzynie zeby auto przełaczylo sie na gaz( almera n16 2000r,silnik 1,5 16v 70tys przebiegu)??? Termostat wymieniony, chlodnica przysłonieta na 3/4, instalacja KME diego3, temperatura przelaczania ustawiona na 40stopni . Prosze o odpowiedz i sugestie Edytowane 2 Listopada 2009 przez pawel r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mbr Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Tak, to jest normalne. Jak chcesz mieć oszczędność (ale tylko pozornie) to go odpalaj na gazie:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 moim zdaniem to troche za długo, sądze ze powinien Ci się przełączyc wczesniej, i sądze też ze 40 st to troche za dużo ;-) masz ustawione. Zrezygnuj z przysłaniania chłodnicy - to nie żuk. Od tego jest termostat, a kiedys bedziesz jechal na narty ze znajomymi w załadowanym autku pod górke i mu sie zrobi ciepło przez to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kadaj2 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam, mam almere N15 benzyna gaz 1.4 16v 99r i od kilku dni, jest ochłodzenie i samochód zaczą dziwnie na gazie jeździć, tzn na gazie ,,parkocze na niskim biegu i potrafi zgasnąć (1 czesami na 2 biegu) i nie wiem co to może być, czy trzeba wymienić filtr gazu, a może instalacja cała się sypię, jeszcze kilka dni temu jeżdził bardzo dobrze, a dodatkowo teraz jakby głośniej pracuje silnik, ale jesli przerzuce na benzyne jeździ bardzo ładnie, bez problemów, cały czas jeżdze na auto, czyli odpalam na benzynie poczym za chwile samo przeskakuje na gaz (tylko obroty nawet sie nie ruszy i już sie przerzuca) i tutaj u was czytam że sugerujecie pojęzdzic na benzynie adłuzej a potem gaz? co myslicie o moim problemie z gazem? jest jakas rada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 zacznij od powiedzenia nam co to za instalacja, chociaż która generacja. Jeśli II gen. to w czasie jak sie dławi zobacz czy parownik nie zmarzł - prawdopodobnie on będzie przyczyną twoich problemów - a dziwna praca silnika efektem niepoprawnie dozowanego paliwa przez zmarznięty parownik. Jeśli masz instalację nowszą to sprawa już taka prosta nie będzie, i tutaj muszą się wypowiedziec mądrzejsi. Jezdzij na benzynie przynajmniej do czasu aż wskazówka temperatury sie nie ruszy na skali (nie pod nią) i dopiero na gaz przełączaj. Rozgrzany płyn powinien już wystarczająco dobrze ogrzewac parownik aby problemy nie występowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miazio Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Ja mam BRC seq 24 - przełączanie na gaz 30C. Sprawa wygląda tak w wakacje i dni do 20C przełączenia następuje prawie natychmiastowo nie zdążę wyjechać z parkingu. Czym zimniej na dworze tym przełączenie następuje po dłuższych dystansach, Parownik musi się rozgrzać , dodatkowo podczas jazdy rozpoczyna się chłodzenie zimnym powietrzem wiec objaw jest normalny tak jak gaśniecie na zimnym silniku przy niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 kolego co by nie powiedziec samoistne gaśnięcie silnika kiedy kolwiek nie jest normalnym objawem ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 witam.. czy to normalne ze w temperaturze ponizej zera trzeba przejechac ok 4 kilometry na benzynie zeby auto przełaczylo sie na gaz( almera n16 2000r,silnik 1,5 16v 70tys przebiegu)??? Termostat wymieniony, chlodnica przysłonieta na 3/4, instalacja KME diego3, temperatura przelaczania ustawiona na 40stopni . Prosze o odpowiedz i sugestie W KME to może być normalne. Ja mam wersję starszą tj KME Diego 1.4. W sofcie tego sterownika jest "zaszyta" wartość temperatury gazu w fazie lotnej dla której może nastąpić przełączenie- z moich obserwacji wynika że jest ustawiona na 0 bądż 10C (nie pamiętam bo rozgryzałem temat ze 2 lata temu). Pytanie gdzie masz zainstalowany czujnik temp gazu? Temp przełączania 40C to temp parownika. Może w sofcie dla wersji G3 jest możliwość ustwienia również temp. przełączania dla temp gazu odparowanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelrudnicki Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 temperatura obnizona na 30 st Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 witam! ja mam taki problem. mam n16 1.5 16v z sekwencją brc i mam taki problem. ostatnio po przełączeniu na gaz silnik lubi zgasnąć na jałowym lub przygasa. czy to może być wina filtrów gazu lub świec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelrudnicki Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 (edytowane) mozliwe ze trzeba wyregulowac obroty jalowego biegu. mialem taki sam problem. obroty spadaly do ok 500 i auto gaslo . wizyta u gazownika zorwiazala problem Edytowane 6 Listopada 2009 przez pawel r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 witam! ja mam taki problem. mam n16 1.5 16v z sekwencją brc i mam taki problem. ostatnio po przełączeniu na gaz silnik lubi zgasnąć na jałowym lub przygasa. czy to może być wina filtrów gazu lub świec? To nie jest wina świec. Czym prędzej na przegląd instalacji, bo może grozić regeneracja głowicy. W BRC lubią podobno siadać wtryskiwacze albo reduktor. Poczytaj tu www.lpg-forum.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.