Gość amigo25 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam Witam mam takie pytanie w mojej Primerce pękła w dwóch miejscach głowica mechanik oddał ją do zespawania, czy ktoś z was miał taki przypadek? Jaka jest trwałość takiej zespawanej głowicy? czy decyzja o spawaniu jest słuszna? Wcześniej pisałem na forum o objawach: "Witam mam problem z moją Primerą P11 2.0 w dieslu, w zbiorniczku płynu chłodniczego bulgocze powietrze, wskazówka temperatury silnika po 3 min. pracy znajduję się w pozycji max, nie działa ogrzewanie, z rury wydechowej dymi jak cholera (mam wrażenie że to para), autko strasznie zamula. Proszę o info co może być powodem takich problemów (podejrzewam uszczelkę pod głowicą)jaki może być koszt naprawy? " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksentinel Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam Witam mam takie pytanie w mojej Primerce pękła w dwóch miejscach głowica mechanik oddał ją do zespawania, czy ktoś z was miał taki przypadek? Jaka jest trwałość takiej zespawanej głowicy? czy decyzja o spawaniu jest słuszna? Wcześniej pisałem na forum o objawach: "Witam mam problem z moją Primerą P11 2.0 w dieslu, w zbiorniczku płynu chłodniczego bulgocze powietrze, wskazówka temperatury silnika po 3 min. pracy znajduję się w pozycji max, nie działa ogrzewanie, z rury wydechowej dymi jak cholera (mam wrażenie że to para), autko strasznie zamula. Proszę o info co może być powodem takich problemów (podejrzewam uszczelkę pod głowicą)jaki może być koszt naprawy? " Witam. Ja bym tego nie spawał kolego, nigdy tego się nie zespawa idealnie tak jak było wcześniej, na całej długość i wewnątrz i pewnie pęknie drugi raz. Pęknięcia głowic to przypadłość typowo częsc w dieslach Primerowskich. Policz sobie koszty tego wszystkiego i robotę. Uszczelkę pod głowicę i tak musisz kupować nową (jakies 400 zł) do tego robota i spawanie. Takze za całość pęknie pewnie z tysiąc. Moze lepiej kupić silnik z jakiegos unfalla lub anglika? Tez od tysiąca chodzą. Tylko że trzeba rozrząd dokupić do tego żeby nie ryzykowac (rolki i paski na intercarsie powinny kosztować około 300 zł razem). Sam tego nie robiłem, ale nie zaufałbym takiemu spawaniu. Nie lepiej kupić jakiś używany silnik CD20T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 ja też jestem aby pomysł zespawania odrzucić i poszukać nowej innej używanej ale sprawnej głowicy. Uszczelka to nie 400zł a 226zł (bez rabatu) ..................... i kupuj wyłącznie ELRINGA, poza tym obowiązkowy szlif głowicy i BLOKU (ale to ręcznie przy użyciu czegoś mega super płaskiego i papieru ściernego najpierw 400 potem 600 a na sam koniec 1000). Zresztą temat tego silnika (cd20, cd20t) i jego naprawy był już wałkowany. Bynajmniej tanio nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andihaj Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 No niestety ale możesz być w lekkim szoku jak dowiesz się ile będzie Cie kosztowała cała naprawa...Mi też pękła głowica.Zdecydowałem się na wymianę silnika bo to wyszło najtaniej-koszt 3000zł(tylko ja akurat kupiłem anglika za 3200 z czego zostało mi sporo "gratów" do sprzedaży)!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Znajomemu pękła głowica w hondzie i spawana była trzy razy zanim udało sie ją zespawać tak aby była szczelna i narazie jeździ ale powiedziane miał żeby sprzedał samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 NiE NIE i jeszcze raz NIE Aluminium Nissanowskie jest niespawalne, że tak powiem i najpóźniej pęknie po 10kkm obok spawu Druga sprawa to mikro pęknięcia które wyjdą po użytkowaniu. Raz przegrzana głowica to już złom. Co do kupna czapy to jest z tym problem Łatwiej kupić cały silnik niż samą czapę Co do kosztów to remont samej głowicy zamyka sie w około 2000 a przekładka sensownego silnika wyłącznie z angola to koszt 3500 (przy najmniej u mnie) W koszta dochodzi chemia filtry paski uszczelniacze śrubki strupki i inne pierdoły, a nie tylko głowica i heja do przodu na starym. Można założyć głowicę od silnika CD20 po wymianie jakichś tulejek oraz zamontowaniu wtrysków z tej czapy. Temat głowicy był przerabiany wielokrotnie i wystarczy użyć szukajki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam Witam mam takie pytanie w mojej Primerce pękła w dwóch miejscach głowica mechanik oddał ją do zespawania, czy ktoś z was miał taki przypadek? naprawa to błąd, szukaj tak jak Ci doradzają drugi silnik mi jak padł pasek rozrządu w aucie to zanim mechanik cokolwiek zdiagnozował to ja już na ewentualność naprawy głowic znalazłem drugi silnik, na szczęście nic się nie stało po zerwaniu paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szczur Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Ja też miałem pęknięta w benzynie 2.0 ale to z winy warsztatu. tak czt siak wymieniłem cały silnik a kupiłem w kurowie za 1400zł. w warsztacie w którym to uszkodzili oczywiśie twierdzili że spokojnie można jeździć. Zrób tak jak radzą wyżej, naprawa to na któtką metę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.