Gość Adamsik83 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 witam. jestem pod wielkim wrażeniem Coobcia poczynań z nissanami i mam kilka pytań które mnie trapią. mam zamiar kupić auto bardzo podoba mi sie nissan primera P11 GT , nie chciał bym żeby został seryjny , celuje w okolicy 190 -220 km i tutaj zaczynają sie pytania 1. czy jest możliwość dostrojenia ECU mastera na 2 programy np. 1 170 km a 2 mocniejszy 2.lepiej kręcić silnik wolnossący czy pchać sie w turbo( czytałem na jakimś forum że primera z silnikiem SR nie za dobrze traktuje turbo 3 Czy stopień trudności wykonania tych modyfikacji jest bardzo skomplikowany ?? 4 jakie są koszty takich operacji?? pozdrawiam i życze dalszych sukcesów z nissanami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 1. czy jest możliwość dostrojenia ECU mastera na 2 programy np. 1 170 km a 2 mocniejszy 2.lepiej kręcić silnik wolnossący czy pchać sie w turbo( czytałem na jakimś forum że primera z silnikiem SR nie za dobrze traktuje turbo 3 Czy stopień trudności wykonania tych modyfikacji jest bardzo skomplikowany ?? 4 jakie są koszty takich operacji?? pozdrawiam i życze dalszych sukcesów z nissanami Ad1. tak ale tylko w przypadku turbo i raczej wybór mocy miedzy 200 a więcej bowiem dla dobrze dobranej turbinie dla tego silnika to będzie absolutne minimum... Ad2. Jak wolnossak to tylko SR20VE - za drogie jest grzebanie w tym co masz i auto traci na użyteczności Ad3. Stopień trudności hmmm najciężej to grzebać SR20DE w atmosferze a tak SR20VE + kolektor + wydech, strojenie i masz okolice 200KM do turbo trochę trzeba porobić z rurkami... Ad4. SR20VE i jak Turbo wyjdą podobnie... tylko wpierw trzeba się upewnić czy twoja motorownia jest absolutnie zdrowa U Kolegi Zuru dziś udało mi się opanować sterowanie zapłonem tak więc jedyne ograniczenie na chwilę obecną jakie mamy to wydajność paliwowa oraz sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamsik83 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Dzięki za odpowiedzi. trochę ostudziliście mój zapał z grzebaniem w nismo ,tyle na ile będę potrafił sam to pokombinuje a z uturbieniem to chyba po proszę o pomoc jakiegoś forumowicza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 SR20DEH czyli silnik jaki posiadasz to jeden z najbardziej rozwojowych... Szlaki we wszystkim praktycznie przetarte i wszędzie masz tematy i opisy co jakie mody ile dają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 U Kolegi Zuru dziś udało mi się opanować sterowanie zapłonem tak więc jedyne ograniczenie na chwilę obecną jakie mamy to wydajność paliwowa oraz sprzęgło Kuba, tam jest bezstykowy jak w N16? Czujnik wału + cewki? Bez aparatu? Bo jeśli tak to właśnie ogarnąłeś sterowanie zapłonem w N16.. miód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 I w maximie tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.