Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera p 11 GT


Gość Adamsik83

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jestem pod wielkim wrażeniem Coobcia poczynań z nissanami i mam kilka pytań które mnie trapią. mam zamiar kupić auto bardzo podoba mi sie nissan primera P11 GT , nie chciał bym żeby został seryjny , celuje w okolicy 190 -220 km i tutaj zaczynają sie pytania

1. czy jest możliwość dostrojenia ECU mastera na 2 programy np. 1 170 km a 2 mocniejszy

2.lepiej kręcić silnik wolnossący czy pchać sie w turbo( czytałem na jakimś forum że primera z silnikiem SR nie za dobrze traktuje turbo

3 Czy stopień trudności wykonania tych modyfikacji jest bardzo skomplikowany ??

4 jakie są koszty takich operacji??

 

pozdrawiam i życze dalszych sukcesów z nissanami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. czy jest możliwość dostrojenia ECU mastera na 2 programy np. 1 170 km a 2 mocniejszy

2.lepiej kręcić silnik wolnossący czy pchać sie w turbo( czytałem na jakimś forum że primera z silnikiem SR nie za dobrze traktuje turbo

3 Czy stopień trudności wykonania tych modyfikacji jest bardzo skomplikowany ??

4 jakie są koszty takich operacji??

 

pozdrawiam i życze dalszych sukcesów z nissanami :)

Ad1. tak ale tylko w przypadku turbo i raczej wybór mocy miedzy 200 a więcej bowiem dla dobrze dobranej turbinie dla tego silnika to będzie absolutne minimum...

Ad2. Jak wolnossak to tylko SR20VE - za drogie jest grzebanie w tym co masz i auto traci na użyteczności

Ad3. Stopień trudności hmmm najciężej to grzebać SR20DE w atmosferze a tak SR20VE + kolektor + wydech, strojenie i masz okolice 200KM do turbo trochę trzeba porobić z rurkami...

Ad4. SR20VE i jak Turbo wyjdą podobnie... tylko wpierw trzeba się upewnić czy twoja motorownia jest absolutnie zdrowa :D

 

U Kolegi Zuru dziś udało mi się opanować sterowanie zapłonem tak więc jedyne ograniczenie na chwilę obecną jakie mamy to wydajność paliwowa oraz sprzęgło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. trochę ostudziliście mój zapał z grzebaniem w nismo ,tyle na ile będę potrafił sam to pokombinuje a z uturbieniem to chyba po proszę o pomoc jakiegoś forumowicza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SR20DEH czyli silnik jaki posiadasz to jeden z najbardziej rozwojowych... Szlaki we wszystkim praktycznie przetarte i wszędzie masz tematy i opisy co jakie mody ile dają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wujek_trzcina

U Kolegi Zuru dziś udało mi się opanować sterowanie zapłonem tak więc jedyne ograniczenie na chwilę obecną jakie mamy to wydajność paliwowa oraz sprzęgło :D

Kuba, tam jest bezstykowy jak w N16? Czujnik wału + cewki? Bez aparatu? Bo jeśli tak to właśnie ogarnąłeś sterowanie zapłonem w N16.. miód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...