Gość oskang Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Witam kupiłem niedawno autko jak w opisia ale nic o nim nie wiem bo nie było przy nim książki.Jestem nowicjuszem wieć proszę nie zrozumiec mnie źle:).Otóż mam taki problem:jak jade i daje mu więcej gazu to słysze że silnik osiąga wysokie obroty a auto mi zwalnia????To samo dzieje mi się na gazie,daję więcej gazu to zaczyna zwalniać????.jak ruszam z miejsca to też jest taki problem:((((musi mieć mało gazu by zaskoczył.Start spod świateł wygląda tak:wrzucam jedynkę,puszczając sprzęgło,jednocześnie zwiększam gaz,w pewnym momencie nagle dostaje wyskoku obrotów pomimo tego nie jedzie szybciej.to samo dzieje sie na innych biegach.Mam takie jeszce pytanie czy mój nissan ma wspomaganie?Poprzednio miałem skode forman a to moje 2 autko.Jedynie co wiem na temat nissana to 1,4 silnik 16v 1995rok.Dziękuję z góry za odpowiedzi i wyrozumiałość.Pozdrawiam Piotr (Bielsko-Biała) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bhead Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 No to pewnie masz sprzęgło do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskang Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 No to pewnie masz sprzęgło do wymiany Jaki tego może być koszt?? to jest pewne że to sprzęgło?dzięki za odp:)dam rade samemu wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Jeśli coś grzebałeś przy mechanice to powinieneś dać radę, ale raczej oddaj mechanikowi. Koszt materiału jest różny zależy od firmy i pojemności Twojego portfela. Koszt między 300 a 500zł. Robocizna u mnie na wsi 150zł. Wspomaganie powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...