tomus75 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Mam oryginalną półkę wraz z radiem zespolonym i wiem że już był taki temat ale tamta instrukcja rozebrania półki i dostania sie do zegarów nie daje rady, może ktoś się już borykał z Tym problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Dobra, mam czas to wyjasnię: 1. Wyjmujesz radio - chyba wiesz jak?? -Wsadzasz zapałkę w dziurki albo rurkę od wd-40 coś cienkiego:) 2. Odłączasz okablowanie od radia, żeby było łatwiej się dostać wszędzie 3. Odkręcasz 2 śrubki które ukażą Ci się po zdjęciu radia 4. Szukasz dlugiego cieniutkiego śrubokręcika lub czgos sztywnego długiego i cienkiego i wsadzasz go pod tapicerkę, w szczelinę pomiedzy tapicerką a plastikiem nawiewów. Dokładnie na środku każdego nawiewu z panelu środkowego są umiejscowione "zatrzaski" - i metodą prób i błędów je zlokalizujesz. Lewą ręką wyciągasz delikatnie panel nawiewu, prawą naciskasz w dół wcześniej zlokalizowane zatrzaski. 5. Po chwilowej walce ze środkowym panelem, zdejmujesz go i wyjmujesz, wcześniej zdejmując linkę do sterowania cieplym/zimnym powietrzem 6. Potem odkręcasz 3 śruby zegarów - 1 z boku po prawej stronie i 2 od góry 7. Walczysz delikatnie z zegarami - lepiej robić to jak jest ciepło we wnętrzu - jak wiadomo plastiki są wtedy mniej łamliwe 8. Odpinasz wszystkie kabelki i walczysz z wyjęciem plastiku chroniącego zegary 9. Potem 4 śrubki i 2 wiązki i wszystko masz jak na talerzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus75 Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Dziękuję bardzo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Temat do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Ja nie muszę walczyć z nawiewami Po odkręceniu wkrętów pod radiem same wusuwają się na tyle że można spokojnie wyjąć obudowę zegarów. Te nasze wersje po lifcie to co roku były Liftingowane Taka ważna uwaga o której nie wspomniał Vengosh. Pamiętaj podpiąć czujnik temperatury z prawej strony obudowy zegarów bo inaczej będzie Ci ciepełko waliło na maxa non stop pomimo ustawionego nawiewu na lodówkę. Tylko nie próbuj wkładać diod zamiast żarówek i nie wybieraj się do ASO po nie. Do podświetlenia LCD zakupisz te pchełki w sklepie po 1,2 zeta a w ASO z oprawką po 20 Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie w 2001 są tylko 3 żarówki do zegarów 2 kierunków 1 długich i 1 przeciwmgielnych przód. Reszta to diody wlutowane w płytę.Wszystkie żarówki W2W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffaello77 Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 No właśnie mi ciepło wali na maxa i tylko przednia kratka nawiewa chłodem;)Fano ze to już zimno ale zimnego powietrza nie uświadczam;) Filtry wymieniłem ale nici a tu już wiem chyba w czym żecz;) Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vengosh Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Powiedział bym, że niestety czeka Cię walka, ale jak wyjąłem kratkę środkową z nawiewami to teraz jestem mądry;) Na prawdę. To pikuś. Minuta Osiem i masz zrobiony ten bezsensowny bajerek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Excamaro Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Widzę że z prostego problemu temat stał się bardzo użyteczny Wygląda na to że problem z ciągłym ciepłym powietrzem jest dość powszechny... A ja myślę i myślę czemu mi nie reaguje zimne powietrze tylko ciepłe a zimne to tylko z klimy... jak na razie jest zimno na dworze i zimnego powietrza raczej nie trzeba ale przed wiosną trzeba będzie to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Nie tak do końca bajerek ten nadmuch Swierzego powietrza. Jak się jedzie po 60-100 kilosów bez przerwy w 5 osób to taki dopływ tlenu bez otwierania okien podczas jazdy jest wskazany, ale już koniec, bo to temat o żarówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus75 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Panowie żarówki wymienione i to 2 razy rozbierałem cały kokpit. Podzielę się swoimi spostrzeżeniami: 1. wymieniając je upewnijcie się że macie wszystkie żarówki są w konsoli 2 rodzaje, 2. kupujcie nie 12V tylko 14V nie palą się podłączem miernik pod kabelki napięcie skacze 12V do 13,8V więc 14 są odpowiednie. za pierwszym razem założyłem 12V i po 30 minutach pstryk i już nie było ok. Ale założyłem 14 i jest :):)w dechę!!!!!!!!!!!!! Powodzenia podczas wymiany. I radzę nagrzać w aucie przed demontażem elementów plastikowych lepiej się je ściąga są bardziej elastyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 (edytowane) 1. wymieniając je upewnijcie się że macie wszystkie żarówki są w konsoli 2 rodzaje, Niby jakie inne i gdzie one idą Masz W2W na kontrolki a jedynie do LCD są te pchelki Edytowane 19 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffaello77 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Widzę że z prostego problemu temat stał się bardzo użyteczny Wygląda na to że problem z ciągłym ciepłym powietrzem jest dość powszechny... A ja myślę i myślę czemu mi nie reaguje zimne powietrze tylko ciepłe a zimne to tylko z klimy... jak na razie jest zimno na dworze i zimnego powietrza raczej nie trzeba ale przed wiosną trzeba będzie to zrobić Sorka że jeszcze wróce ale skoro zaczęliśmy to skoncze;) z tym ciepłym powietrzem.......Zdiąłem obudowę zegarów i wystarczyło.....kabelki pod czujnik klimy nie podpięte;) Koniec problemów z żarem w aucie;) Pozdrawiam;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakuś Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 podepnę się ,bo wiadomo,nie chcę robic syfu mam spolone zaróweczki- w zegarze elektonicznym,cały panel od nawiewu, awaryjne, jakie tam te zarówki zakupić 12v czy 14v mam tak od zakupienia go model p11 dużo z tym roboty? bo ciemnosci mam ogromne jak widać,he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladek0706 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 podepnę się ,bo wiadomo,nie chcę robic syfu mam spolone zaróweczki- w zegarze elektonicznym,cały panel od nawiewu, awaryjne, jakie tam te zarówki zakupić 12v czy 14v mam tak od zakupienia go model p11 dużo z tym roboty? bo ciemnosci mam ogromne jak widać,he 12V pochodzą tydzień - 14V mam już od 3 miesięcy i dalej jest OK. Roboty z rozebraniem deski jest wiele przy pierwszym podejsciu do problemu., Ja rozbierałem już ją kilka razy i powiem, ze takie żarówki wymieniłbym teraz w max. 10 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakuś Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 a można wybebeszyć-zobaczyć,wyciągnąć przepalone- i ew. podjechać do sklepu kupic właściwe? do zegara elektron. pewnie trzeba te LCD do nawiewu te 2W2, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus75 Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 tak masz rację w panelu są w2w a w wyświetlaczu takie małe pchełki ja wszystkie założyłem 14V i świecą, 12V spaliły się w ciąg jednego dnia . Pierwszy raz rozbierałem kokpit 2,5 godziny drugim razem niecałe 20 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abier Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Podpinając się pod temat spalonych żarówek to mam pytanie, gdzie znajduje się żarówka podświetlająca nogi pasażera? Wiem, że jest bo kiedyś świeciła, teraz jak się spaliła to za cholerę nie mogę jej zapleść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 (edytowane) Abier i pakuś to jest temat o wersji po lifcie Pisczcie i pytajcie się w swoim (inna deska)Abler, pewnie poprzedni właściciel świecił laskom pod spódnice, bo ja się nie spotkałem w żadnym aucie aby było to fabrycznie. Koledzy jakie 14V Jedyne mi znane o tym napięciu to do zestawów choinkowych z gmintem (łączone szeregowo) i mini barwne do lutowania stosowane w elektronice. Pewnie kupiliście jakieś zleżałe w markecie i dlatego zaraz się spaliły. Nawet zwykłe żarówki są i były produkowane na napięcie 250V pomimo 220V niegdyś a obecnie 230V w sieci. Każda żarówka ma tolerancję w razie skoków napięcia a podana wartość na niej ma sygnalizować jedynie do jakich instalacji jest przeznaczona. Druga sprawa to spadki napięć spowodowane obciążeniem i odległością od źródła. Osobiście nie spotkałem się z żarówkami samochodowymi o napięciu 14V wiec ktoś wam jakichś bajek naopowiadał albo sami je piszecie. Zarówki w motoryzacji sa produkowane na 6V (jednoślady) 12V (pojazdy mechaniczne) i 24V (ciężki sprzęt) Edytowane 20 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AroBlk Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Podswietlenia nozek pasazerki tez nie mam a i w schowku pod regulacja klimy tez czarna dziura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 ... w schowku pod regulacja klimy tez czarna dziura Też mam tam czarną dziurę, ale nie widzę żeby było tam miejsce na żarówkę. Pewnie coś sam wykombinuje bo te ciemności są mało sympatyczne. Tak samo jak brak podświetlenia tych przycisków od szyb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wladek0706 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Abier i pakuś to jest temat o wersji po lifcie Pisczcie i pytajcie się w swoim (inna deska)Abler, pewnie poprzedni właściciel świecił laskom pod spódnice, bo ja się nie spotkałem w żadnym aucie aby było to fabrycznie. Koledzy jakie 14V Jedyne mi znane o tym napięciu to do zestawów choinkowych z gmintem (łączone szeregowo) i mini barwne do lutowania stosowane w elektronice. Pewnie kupiliście jakieś zleżałe w markecie i dlatego zaraz się spaliły. Nawet zwykłe żarówki są i były produkowane na napięcie 250V pomimo 220V niegdyś a obecnie 230V w sieci. Każda żarówka ma tolerancję w razie skoków napięcia a podana wartość na niej ma sygnalizować jedynie do jakich instalacji jest przeznaczona. Druga sprawa to spadki napięć spowodowane obciążeniem i odległością od źródła. Osobiście nie spotkałem się z żarówkami samochodowymi o napięciu 14V wiec ktoś wam jakichś bajek naopowiadał albo sami je piszecie. Zarówki w motoryzacji sa produkowane na 6V (jednoślady) 12V (pojazdy mechaniczne) i 24V (ciężki sprzęt) No to kolega swoje, a ja swoje. Jestem laikiem elektrycznym i metodą prób i błędów doszedłem, że 14V działają do dziś, a 12V dzień-dwa. Nie interesują mnie ww. mądrości, bo u mnie 14-stovoltówki dają akurat tyle światła ile potrzeba, a i działają już od 4 miesięcy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus75 Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Nadmieniam , iż w samochodowym nie mieli żaróweczek i kupiłem w normalnym sklepie z podzespołami elektronicznymi, może faktycznie inaczej by sie zachowały żarówki 12V ale samochodowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 (edytowane) Wladek cały pic polega na tym, że żaden ze sklepów fizycznych i internetowych jak i dystrybutorów nie ma w ofercie żarówek samochodowych 14V Jeśli mi wskażesz taki sklep gdzie to sprzedają to uznam twoją rację Jeśli żarówki 12V by tak leciały to każdy z producentów stosowałby przy nich rezystor 0,5 kOhma co wystarczałoby do zabezpieczenia ich przed przepaleniem Edytowane 21 Listopada 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 (edytowane) Przeniosłem posta na właściwe miejsce http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59605-p11144-nawiew/ Edytowane 21 Listopada 2009 przez competer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.