Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem na LPG na luzie..


Gość ms90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. :)

Mam taki problem w moim N14 1.4 gaźnik: ostatnio(ok 3 tyg temu) byłem na regulacji gaźnika na BP i LPG. I tak wszystko było ok przez ok 250 km (zaczeło się tak jakieś 30 km przed wyjeżdżeniem gazu z butli.) Teraz na BP jeździ dobrze trzyma obroty i w ogóle, a na LPG raz trzyma mi dobre obroty a raz za niskie(teraz prawie 95% czasu) i czasem jak przełączę go na BP i wypale i dam na LPG to trzyma obroty ale to chwile.. i znów za niskie tzn przygasają mi światła i jest na takich skrajnych obrotach jakby chciał zgasnąć ale jednak nie... (chyba ze wyłącze światła i wyłącze ogrzewanie to gaśnie..) (przed regulacją wcześniejsza też tak czasem miał i jak mi wyregulował to miałem spokoju trochę ale znów powracało..). Czasem też jak trzyma mi dobre obroty i go zgaszę i odpale to raz jest OK ale po chwili znów spada lub odrazu za niskie... Gdy jest zimny tzn chodzi ssanie to wszystko jest ok...

Może mi ktoś pomóc co to może być bo ja już naprawde nie wiem a naprawde jest to irytujące.. :(

 

P.S. 1.Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale w piątek wymieniłem olej(10w40 shell helix plus) z filtrem oraz płyn chłodniczy...

 

 

2.Może mieć to coś wspólnego z mieszanką gazu ? (że dostaje jej za mało lub ze jest z byt uboga?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Co to jest BP? tak nazywasz paliwo tam kupowane? ;-)

2. Wymiana płynu chłodniczego może miec z tym związek - bo może przymarzac parownik jesli układ jest zapowietrzony lub jest za mało płynu.

3. Tak to może miec coś wspolnego z mieszanką gazu, a nawet na pewno ma ;-)

4. Takich tematów było już jakieś półtora miliona więc proponuje poszukac ;-)

5. Gaźnik nissanowski to magiczne urządzenie ;-) To jak działa zależy od czaru jaki zastosujesz

6. To już żarty kolego bo radze poszukac, krokowiec, nędzny już parownik gazu, zła regulacja, powodów jest wiele i tak nic nie zdiagnozujesz. Jeśli na PB jest wszystko ok, to proponuje przyjrzec sie parownikowi, może membrany już wymagają wymiany, może regulacji wymaga mieszanka, może marznie parownik bo ma za mało wody.

 

Miłej zabawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Co to jest BP? tak nazywasz paliwo tam kupowane? ;-)

2. Wymiana płynu chłodniczego może miec z tym związek - bo może przymarzac parownik jesli układ jest zapowietrzony lub jest za mało płynu.

3. Tak to może miec coś wspolnego z mieszanką gazu, a nawet na pewno ma ;-)

4. Takich tematów było już jakieś półtora miliona więc proponuje poszukac ;-)

5. Gaźnik nissanowski to magiczne urządzenie ;-) To jak działa zależy od czaru jaki zastosujesz

6. To już żarty kolego bo radze poszukac, krokowiec, nędzny już parownik gazu, zła regulacja, powodów jest wiele i tak nic nie zdiagnozujesz. Jeśli na PB jest wszystko ok, to proponuje przyjrzec sie parownikowi, może membrany już wymagają wymiany, może regulacji wymaga mieszanka, może marznie parownik bo ma za mało wody.

 

Miłej zabawy.

 

PB miało być przepraszam, ale to miało być jako benzyna hehe :)

Dzięki wielkie za rady. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...