Gość Bartek_1983 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Mam pytanie. Co może być przyczyną opadających na luzie obrotów (do 500). Dodam że silnik nigdy nie gaśnie a problem występuje wyłącznie na lpg i tylko gdy wskazówka temp. wskazuje 90 stopni a dzieje się tak po dłuższym staniu w korku lub dłuższej jeździe. W każdym innym przypadku wszystko jest ok. Na początku zdarzało się to również podczas odpalania samochodu na zagrzanym silniku ale gaziarz to wyregulował. Jak u niego byłem i chciałem pokazać co dzieje się na luzie wszystko się nagle uspokoiło i nie wiedział o co mi chodzi. Dodam że mam delikatne przebicia na jednym z kabli wysokiego napięcia i od dawna noszę się z ich wymianą wraz z kopułką i palcem a ów kabel "poraził" też kolesia zakładającego mi lpg hehe. Nie wiem czy ma to znaczenie ale jestem świeżo po czyszczeniu przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ms90 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Nie wiem czy Ci pomoge ale mam / miałem te same objawy tylko ze w N14 a mianowicie na Paliwie ok a na LPG 90% czasu mial za niskie obroty (nie wiem ile bo nie mam obrotka) ale przygasały swiatla... pojechalem do gazownika i sie okazalo ze mam za luźno przykręconą pokrywe z filtra powietrza(bo jak ruszałto auto odzyskiwało obroty i tracilo...) (i chyba brak jednej uszczelki miedzy łaczeniu gaźnika z obudowa i filtrem powietrza) i zaciągał sobie lewe powietrze... Dokręcił mocno i narazie jest ok ale z 2,3 razy miałem to jak dojerzdzałem do światel ale narazie jest ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Nie wiem czy Ci pomoge ale mam / miałem te same objawy tylko ze w N14 a mianowicie na Paliwie ok a na LPG 90% czasu mial za niskie obroty (nie wiem ile bo nie mam obrotka) ale przygasały swiatla... pojechalem do gazownika i sie okazalo ze mam za luźno przykręconą pokrywe z filtra powietrza(bo jak ruszałto auto odzyskiwało obroty i tracilo...) (i chyba brak jednej uszczelki miedzy łaczeniu gaźnika z obudowa i filtrem powietrza) i zaciągał sobie lewe powietrze... Dokręcił mocno i narazie jest ok ale z 2,3 razy miałem to jak dojerzdzałem do światel ale narazie jest ok... To może rzeczywiście być coś z powietrzem bo przepustnica była czyszczona i może to jest powodem. Po jej odświeżeniu obroty biegu jałowego na zimnym silniku skoczyły mi do 1500. Muszę w takim razie podjechać na programowanie czy jak to się tam nazywa. Dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ms90 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 To może rzeczywiście być coś z powietrzem bo przepustnica była czyszczona i może to jest powodem. Po jej odświeżeniu obroty biegu jałowego na zimnym silniku skoczyły mi do 1500. Muszę w takim razie podjechać na programowanie czy jak to się tam nazywa. Dzięki za odp. Jeśli coś pomogłem to nie ma sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Problem został zdiagnozowany i wyeliminowany. Chodziło o to, że po czyszczeniu przepustnicy konieczne było ustawienie obrotów poprzez podpięcie komputera i kręcenia śrubką jak komputer zagra. Teraz jest wszystko gites a będzie jeszcze lepiej po zmianie kabli i kopułki która czeka na jutro. Ave. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ms90 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Problem został zdiagnozowany i wyeliminowany. Chodziło o to, że po czyszczeniu przepustnicy konieczne było ustawienie obrotów poprzez podpięcie komputera i kręcenia śrubką jak komputer zagra. Teraz jest wszystko gites a będzie jeszcze lepiej po zmianie kabli i kopułki która czeka na jutro. Ave. To dobrze, że problem został zdiagnozowany. Szerokości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myrdek Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 U mnie w Primerce był problem, że często podczas jazdy, gdy wciskałem sprzędło i puszczałem pedał gazu, to obroty silnika spadały bardzo i po chwili się normowały. No i często się zdarzało, że silnik gasł. No i pewien majster mi doradził, żeby wyczyścić przepustnicę powietrza znajdującą się zaraz pod filtrem. Zalecił użycie do tego środka w aerozolu. Taki też kupiłem, odkręciłem filtr i podczas pracy silnika (na instrukcji napisane było, żeby używać przy zgaszonym silniku, ale mechanik mówił, żeby przy odpalonym) napsiukałem tego środka. I Problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.