Gość marekdaniel85 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 witam też chce do swojej P11 wrzucić gaz. najprawdopodobniej będzie to stag. rozmawiałem z gaziarzem i powiedział mi że auto przełącza się na gaz dopiero po osiągnięciu pewnej temperatury(z tego co pamiętam to 30 stopni mi powiedział). teraz moje pytanko, czy jeśli robię takie odcinki po 17 km to nie okaże się że silnik złapie temp i przełączy na gaz jak ja przejadę spory odcinek drogi. ciekaw jestem czy to jest kwestia kilometra czy np 5? co jeszcze powinienem wiedzieć przy wyborze instalacji? to że wtryski magicjet juz przylukałem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 witam też chce do swojej P11 wrzucić gaz. najprawdopodobniej będzie to stag. rozmawiałem z gaziarzem i powiedział mi że auto przełącza się na gaz dopiero po osiągnięciu pewnej temperatury(z tego co pamiętam to 30 stopni mi powiedział). teraz moje pytanko, czy jeśli robię takie odcinki po 17 km to nie okaże się że silnik złapie temp i przełączy na gaz jak ja przejadę spory odcinek drogi. ciekaw jestem czy to jest kwestia kilometra czy np 5? co jeszcze powinienem wiedzieć przy wyborze instalacji? to że wtryski magicjet juz przylukałem:) ja mam ustawione 15st i jest gitt do tego podgrzewanie listwy, jest opis w przyklejonych, także temp przełączania zależy od jakości elementów i wystrojenia instalacji a nie od stwierdzenia Pamna Gazownika, jak masz zakładać to zainwestuj troszkę i załóż hanny zamiast Magików i bedziesz zadowolony do tego STAG300+ i reduktor magik III lub zavolak S, no co najważniejsze to montarz, zdjęcie kolektora do wiercenia itd, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Dino ale M3 ma dobrą termikę i inną budowę jak większość reduktorów to raz ,, masz podgrzewane wtryski to też + ja bym myślał o ogrzewaniu mam nawet takie kawałki blaszki mosiężnej pod ręką do tego by trzeba było podpiąć po jednym albo po 2uch oporniczkach dalej to do tematu mi się przełącza po max 1 km i trasę robie dokładnie takie same max 17 km czasem wiecej wiadomo ,,, przełącza się nawet jak jeszcze silnik jest na ssaniu i jak dociera wskazówka do początku białej skali wiec szybko a mam ustawione 34 stopnie Dino dojeżdżam gaz do końca zobaczymy ile wejdzie po zmianie dokładnie dołóż te 200 zł do wtrysków będziesz miał pewność że będą działać ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Dino ale M3 ma dobrą termikę i inną budowę jak większość reduktorów to raz ,, masz podgrzewane wtryski to też + ja bym myślał o ogrzewaniu mam nawet takie kawałki blaszki mosiężnej pod ręką do tego by trzeba było podpiąć po jednym albo po 2uch oporniczkach dalej to do tematu mi się przełącza po max 1 km i trasę robie dokładnie takie same max 17 km czasem wiecej wiadomo ,,, przełącza się nawet jak jeszcze silnik jest na ssaniu i jak dociera wskazówka do początku białej skali wiec szybko a mam ustawione 34 stopnie Dino dojeżdżam gaz do końca zobaczymy ile wejdzie po zmianie dokładnie dołóż te 200 zł do wtrysków będziesz miał pewność że będą działać ok dlatego napisałem, że to elementy mają znaczenie na przełączanie a nie to co powie Pan Gazownik a pływak podgiąłeś?? aby więcej wchodziło?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekdaniel85 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Mam już instalacje. Montowałem w zakładzie Mimar w Nisku. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Montaż profesjonalny. Autko spisuje się fajnie, nawet wydaje mi się że silnik pracuje ciszej. Troszkę różnica w mocy jest jednak odczuwalna bo to 90 konny silnik. Z powodu znacznej ilości śniegu jeszcze nie mam porównania jak auto zachowuje się przy większych prędkościach. Witam. Od momentu kiedy założyłem instalacje zauważyłem pewne zjawisko a mianowicie najczęściej po zmianie biegu słychać z okolic silnika(strona pasażera) przez sekundę może dwie takie trzeszczenie. Wydaje mi się że tego odgłosu wcześniej nie było. Czym to może być spowodowane?. Oprócz tego nie zauważyłem innych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 daj jakieś zdjęcia i nie dawaj tego samego pytania w różnych miejscach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.