Gość solaris Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Witam, auto mi lekko ściąga na prawo,walcze z tym problemem już 2 lata, i teraz tak, opony nowe, zimowe, zawieszenie przód całkowicie wymienione wachacze, amory itd. ostatni pomiar geometrii i ustawień: wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy. L +0.14 P +0.09 wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy L +1,44 P +1,45 pochylenie osi sworznia zwrotnicy L +13,43 P +13,49 pochylenie L +0.11 P -0,28 zbieżność L i P strona po +0,05 co nam daje całkowitą +0,10 wyniki podane w stopniach kątowych jak podkreślam wszystko wymienione nawet idealnie równe ciśnienie w oponach, hamulce nie blokują. Nie mam już więcej pomysłów. co sądzicie o tych pomiarach? nie wiem jakie są normy fabryczne nissana, może któryś z parametrów mocno odbiega od normy co tez wpływa na ściąganie? Pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Jutro wieczorem poszperam w serwisówce. Napisz tylko jaka wersja sunnego. Był bity?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 już to zrobiłem a więc tak. zbieżność od 1 do 3 mm pochylenie koła -1 do 0,3 pochylenie sworznia 13,15 do 14,45 wyprzedzenie sworznia 0,4 do 2,10 tak więc geometria dobra, nei wiem jak ze zbieżnością, 1 mm to ile stopni kontowych? bo reszta w normie. nie, bity nie był. nikt nie ma nic do powiedzenia w temacie? jaką jednostką posługuje się nissan milimetr na metr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Tu masz książkowe dane z instrukcji Nissana "W samochodzie Nissan Sunny wyprzedzenie i pochylenie sworznia zwrotnicy mogą być tylko sprawdzane, nie mogą być regulowane. Pochylenie kół przednich może być regulowane w samochodach do modeli 1991. Jeśli chociaż jedna z wielkości ustawienia kół jest niewłaściwa, należy wymienić uszkodzone lub zużyte elementy zawieszenia." Dane z tej samej instrukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 wszystkie dane są zgodne. i mieszczące się w fabrycznych normach. oś tylna tez sie mieści, ale... zbieżność podana w mm, ale na co w mm na metr kilometr centymetr? a może taka ma byc różnica po między przodem, a tyłem kół(felgi)? jak to się przekłada na dane kątowe? mam wszelkie przyrządy potrzebne do ustawień ale trzeba wiedzieć co q nissanie oznacza zbieżność. usterka rozwikłana, łożysko na kolumnie macpersona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.