Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] ściąga na prawo


Gość solaris

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, auto mi lekko ściąga na prawo,walcze z tym problemem już 2 lata, i teraz tak, opony nowe, zimowe, zawieszenie przód całkowicie wymienione wachacze, amory itd. ostatni pomiar geometrii i ustawień:

 

wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy. L +0.14 P +0.09

wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy L +1,44 P +1,45

pochylenie osi sworznia zwrotnicy L +13,43 P +13,49

pochylenie L +0.11 P -0,28

zbieżność L i P strona po +0,05 co nam daje całkowitą +0,10

 

wyniki podane w stopniach kątowych

 

jak podkreślam wszystko wymienione nawet idealnie równe ciśnienie w oponach, hamulce nie blokują. Nie mam już więcej pomysłów. co sądzicie o tych pomiarach? nie wiem jakie są normy fabryczne nissana, może któryś z parametrów mocno odbiega od normy co tez wpływa na ściąganie?

 

Pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już to zrobiłem a więc tak.

zbieżność od 1 do 3 mm

pochylenie koła -1 do 0,3

pochylenie sworznia 13,15 do 14,45

wyprzedzenie sworznia 0,4 do 2,10

tak więc geometria dobra, nei wiem jak ze zbieżnością, 1 mm to ile stopni kontowych? bo reszta w normie.

 

nie, bity nie był.

 

nikt nie ma nic do powiedzenia w temacie? jaką jednostką posługuje się nissan milimetr na metr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz książkowe dane z instrukcji Nissana

zbieno.th.jpg

"W samochodzie Nissan Sunny wyprzedzenie i pochylenie sworznia zwrotnicy mogą być tylko sprawdzane, nie mogą być regulowane. Pochylenie kół przednich może być regulowane w samochodach do modeli 1991. Jeśli chociaż jedna z wielkości ustawienia kół jest niewłaściwa, należy wymienić uszkodzone lub zużyte elementy zawieszenia."

Dane z tej samej instrukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

wszystkie dane są zgodne. i mieszczące się w fabrycznych normach. oś tylna tez sie mieści, ale... zbieżność podana w mm, ale na co w mm na metr kilometr centymetr? a może taka ma byc różnica po między przodem, a tyłem kół(felgi)? jak to się przekłada na dane kątowe? mam wszelkie przyrządy potrzebne do ustawień ale trzeba wiedzieć co q nissanie oznacza zbieżność.

 

usterka rozwikłana, łożysko na kolumnie macpersona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...