frezeer Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Nie dobija Ci na tych kayabach na dziurach? ja mam na przodzie -35 i seryjne monroe i tlucze niemilosiernie nawet na malych dolkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) Nie dobija Ci na tych kayabach na dziurach? ja mam na przodzie -35 i seryjne monroe i tlucze niemilosiernie nawet na malych dolkach... Zdarza się, że jak wjadę w mega głęboką dziurę to dobijam. Kończy się poprostu skok amortyzatora, który został skrócony krótszymi amortyzatorami :] Co do hałasów to mogą to być "simenbloki", górne mocowania amortyzatorów lub sam amortyzator. Kiedy kupiłeś te Monroe'ki (tak z ciekawości)? Generalnie bezpieczna granica to - 30 mm. P.S. Proponuję te wątek przepiąć gdzieć we właściwe miejsce bo się ma nijak do Tematu Edytowane 15 Listopada 2009 przez sleepyhead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 (edytowane) Gorne mocowania swoja droga mam do wymiany ,wacham sie miedzy ultra sr a excel g dlatego pytam. Te monroe to sa jeszcze orginaly nissana... na takich przyjechal z francji Moze jakis mod przesunie ta rozmowe do tematu o amorkach? Z gory dzieki Edytowane 15 Listopada 2009 przez frezeer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Sachs jest dobry, cena tez dobra, w necie widzialem za 842 zł , ale jak masz na miejscu za taka kase to lepiej. W Inter Carsie bez znizek 1122 zł... Na http://e-autoparts.pl za 820 zł + przesyłka 16 zł znalazłem ;-), uczciwa cena w porównaniu do IC, jutro wysyłka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo983 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Mam identyczne wyniki jak Sleepyhead, wydaje mi się, że te skrzynie jednak czymś się różniły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Mam identyczne wyniki jak Sleepyhead, wydaje mi się, że te skrzynie jednak czymś się różniły. Jaką masz wersję nadwozia i wyposażenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo983 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Jaką masz wersję nadwozia i wyposażenia ? VIN: SJNEDAN16U01-70312 Модель: EVHALEFN16TGA-ABRB Название: ALMERA UK MAKE Серия модели: N16E Дата выпуска: 03.2001 BODY: 3 DOOR HATCH BACK ENGINE: YD22DDT TYPE ENGINE AREA: CENTRAL EUROPE SPEC POWER: GRADE: EP2 TYPE TRANS: 5-SPEED MANUAL TRANS Код региона: EL1 Внешний цвет: Z01 Внутренний цвет: K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 (edytowane) Różnią sie ewidentnie.Moim zdaniem wersję sport mają krótsze przełożenie( przy 110 prawie 2500obr) przez co są dużo dynamiczniejsze. zgadza sie że jedynka jest bardzo krótka ale przynajmniej przyspiesza.Ja mam wersję Comfort i przyspieszenie jest poprostu tragiczne(myślę że ok 13s do 100).Co do spalania to wersję z długim przełożeniem będą mniej paliły w trasie(mniejsze obroty) ale po mieście mniej spali wersja sport(nie trzeba jej tak cisnac).Brat miał wersję sport i robił średnio 1200km na zbiorniku( średnio paliła mu 5l).Ja mam wersje comfort i robię max 1000km( śr pali mi 6l).Przy czym jego była o wiele dynamiczniejsza.Ps Sprawdzalismy tez czy liczniki nie przeklamuja ale byly ok Edytowane 17 Listopada 2009 przez mario632 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo983 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Różnią sie ewidentnie.Moim zdaniem wersję sport mają krótsze przełożenie( przy 110 prawie 2500obr) przez co są dużo dynamiczniejsze. zgadza sie że jedynka jest bardzo krótka ale przynajmniej przyspiesza.Ja mam wersję Comfort i przyspieszenie jest poprostu tragiczne(myślę że ok 13s do 100).Co do spalania to wersję z długim przełożeniem będą mniej paliły w trasie(mniejsze obroty) ale po mieście mniej spali wersja sport(nie trzeba jej tak cisnac).Brat miał wersję sport i robił średnio 1200km na zbiorniku( średnio paliła mu 5l).Ja mam wersje comfort i robię max 1000km( śr pali mi 6l).Przy czym jego była o wiele dynamiczniejsza.Ps Sprawdzalismy tez czy liczniki nie przeklamuja ale byly ok Myślę, że masz rację, z tego wynika że mam wersję sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 (edytowane) [...] Ja mam wersję Comfort i przyspieszenie jest poprostu tragiczne(myślę że ok 13s do 100). [...] Sprawdź sobie przepływomierz, jeśli masz padnięty to zbiera ci ~15 KM z silnika i odbija się to tez na przyspieszeniu Myślę, że masz rację, z tego wynika że mam wersję sport. Tylko co to znaczy wersja "sport" ? Nie było oficjalnie wersji wyposażenia o takiej nazwie. Słyszałem o wersji Comfort lub Ambiance, ale nigdy o Sport. Mam jeden pomysł, że może 3 drzwiowe 2.2Di miały tą "krótszą" skrzynie, ale to tylko mój pomysł nie poparty żadnymi dowodami. Edytowane 18 Listopada 2009 przez sleepyhead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Sprawdź sobie przepływomierz, jeśli masz padnięty to zbiera ci ~15 KM z silnika i odbija się to tez na przyspieszeniu Tylko co to znaczy wersja "sport" ? Nie było oficjalnie wersji wyposażenia o takiej nazwie. Słyszałem o wersji Comfort lub Ambiance, ale nigdy o Sport. Mam jeden pomysł, że może 3 drzwiowe 2.2Di miały tą "krótszą" skrzynie, ale to tylko mój pomysł nie poparty żadnymi dowodami. Musiała być skoro ubezpieczyciele typu "direct" mają takie wersje w swoich bazach Myślę, że masz rację, z tego wynika że mam wersję sport. Czy masz listwy w kolorze nadwozia, oryginalne aluminowe 16-tki, pełne ( tzn bez dziur ) zagłówki, obrotmierz w kolorze białym wyskalowany do 7RPM i tapicerkę jak na zdjęciu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo983 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Mam identyczną wersję jak ta ze zdjęcia. Obrotomierz do 6tys, prędkościomierz do 240, listwy boczne czarne, zagłowki niepełne, tapicerka też taka jasna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewy5475 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 mam wersję sport oto rozkodowanie win 5d hatchback, produkcja 10/2000, silnik YD22DDT, 81kW, kolor Z11 - czarny, 4x poduszki, klima, dodatkowy pakiet wyposażenia wnętrza, wersja sport, 3x 3-punktowe pasy + zagłówki z tyłu, centralny, lampy p.mgłowe, lusterka w kolorze, ele szyby z przodu, radio, na rynek niemiecki, abs, kierownica w skórze, spojler tylni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Mam identyczną wersję jak ta ze zdjęcia. Obrotomierz do 6tys, prędkościomierz do 240, listwy boczne czarne, zagłowki niepełne, tapicerka też taka jasna Masz tak jak lewy, który napisał, że ma wersję sport? Ja mam kolorystykę identyczną jak na zdjęciu + to co napisałem i zastanawiam się co to za wersja. mam wersję sport oto rozkodowanie win 5d hatchback, produkcja 10/2000, silnik YD22DDT, 81kW, kolor Z11 - czarny, 4x poduszki, klima, dodatkowy pakiet wyposażenia wnętrza, wersja sport, 3x 3-punktowe pasy + zagłówki z tyłu, centralny, lampy p.mgłowe, lusterka w kolorze, ele szyby z przodu, radio, na rynek niemiecki, abs, kierownica w skórze, spojler tylni. Co to jest dodatkowy pakiet wyposażenia? Mam wszystko jak u Ciebie, za wyjatkiem spoilera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 (edytowane) Sprawdź sobie przepływomierz, jeśli masz padnięty to zbiera ci ~15 KM z silnika i odbija się to tez na przyspieszeniu Przeplywomierz wymienilem, wywalilem kata, zaslepilem egr, filtry ... i nadal mul( do 2000 obr pozniej ok, predkosc max 200).Jezdziłem w sumie 5 takimi almerami, 3 z nich(dluga skrzynia) takie same muły jak moja(do 2000obr, potem juz jakos jada). Jedna brata (2oo2r) z krotka skrzynia- wkręcała się ładnie( podobnie jak 90 konne tdi). Jezdziłem tez almera Theanta (wersja 3 drzwiowa) i musze przyznac ze mimo "długiej" skrzyni wkrecała sie całkiem niezle( tu odpada mit że w 3 drzwiowych jest krotsze przełożenie skrzyni) PS. Nie wiem czy dobrze patrze ale na tej stronie sa chyba pokazane 2 skrzynie nr 320 i 310. Ja mam 320 bo jak wciskam 310 to pokazuje ze nie mam takiej http://www.japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BA1&vin=SJNFDAN16U0087500&cat=307&pn=10&gi=F Edytowane 18 Listopada 2009 przez mario632 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Zwłaszcza, że 310 AUTO TRANSMISSION,TRANSAXLE & FITTING 320 MANUAL TRANSMISSION, TRANSAXLE & FITTING także automatu nie masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Na osiagi wplywa tez sam silnik a i wersje silnikowe sie roznily. Szkoda ze w Tino nie ma jak zrobic zdjecia calego silnika bo bym wrzucil fotke z mojej almy i matki Tino. W głowicy od strony kierowcy jest jakies ''urzadzenie'' ktore wpływa na domykanie zaworow ,tak mi powiedzial mechanik :)Przeklada sie to spadek spalania. Natomiast u mnie tego nie ma ,ogladalem takze inna almere i w niej juz to bylo. Mam wersje 5 drzwiowa z krotka skrzynia ,licznik do 240km/h (mimo ciaglego dazenia nie moge go zamknac ) Niestety moja wersja jest bez klimy. Co do osiagow ,dałem rade jechac łeb w łeb z integra IV ,podejrzewam ze kierownik byl słaby bo przeciez tam najslabszy silnik ma 160KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Czyli moja teoria odnośnie skrzyni upadła Wiem, że wersji wyposażenia wnętrza jest kilka, i tak na przykład są dwie wersje zegarów (różnią się większym wyświetlaczem, który mieści termometr i ma nieco inne rozmieszczenie wskaźników), tapicerek były co najmniej 3 rodzaje (ja mam zieloną, widziałem też szare i czarne), pewnie jeszcze inne detale. Z innej beczki. Czy ktoś znalazł zestawienie danych o przyspieszeniu dla każdej wersji osobno (3D, 5D, sedan / 1.5, 1.8, 2.2 --> wszelkie kombinację) ? Ja zawsze widziałem jedną wartość przyspieszenia 11.4 sek, a przecież kombinacja silnik/rodzaj nadwozia ma wpływ na osiągi ? Idąc tym tropem 5drzwiowy z długą skrzynia powinien być sporo wolniejszy od 3D z krótką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 A ile wazy 3 drzwiowka? ja swojego wazylem i moj wazy 1320kg (5-drzwiowy) oczywiscie bez kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 A ile wazy 3 drzwiowka? ja swojego wazylem i moj wazy 1320kg (5-drzwiowy) oczywiscie bez kierowcy Moje 3'drzwiówka waży wg dowodu rejetracyjnego 1280 kg (pole G - masa własna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 No to moja 1380kg. ciężka krowa, muszę się kiedyś wybrać na wagę samochodową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Widzę, że ile urzędów komunikacji, tyle różnych danych co do wagi auta. Ja przy 5D mam 1357kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Dziś w końcu dorwałem Almere i też sprawdziłem te skrzynie, wyszlo tak: 1. bieg = 20 2. bieg = 37 3. bieg = 51 4. bieg = 79 5. bieg = 100 Oczywiscie chcialem byc dokladny, ale moze sie gdzies walnalem, dlatego sa roznice w stosunku do Sleepeheada. Dodam ze moja Almera to 3d po lifcie, silnik oczywiscie 2.2 Di. Wersja z fabrycznymi dokladkami na progach i z lotką na klapie, oraz fabrycznymi szesnastkami. Czyli wychodzi, ze tez mam "krótką" skrzynie... To by tlumaczylo to, ze na trasie najnizsze spalanie wyszlo 5,5, a niektorzy pisali ze mieli ponizej 5 l... Coprawda pomiary robilem na zimowkach (185/65/15), ale srednica jest prawie identyczna co letnich fabrycznych (195/55/16). Auto w dowodze wazy jedynie 1305 kg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) a może było tak że wersja sport miała krótszą skrzynie a comfort dłuższą?mówię o wersjach przed fl bo nawet niewiem jakie wychodziły po liftingu.osobiście mam comfort i 200 to nie problem a co do obrotów to miałem z tego co pamiętam koło 3600-3800.w Niemczech żeby nie było założyciel tego tematu coś napomknął o dwóch rodzajach skrzyń http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60286-jezeli-macie-pytania-odnosnie-modyfikacji-ecu-chiptuning/ Edytowane 24 Listopada 2009 przez anderman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 a może było tak że wersja sport miała krótszą skrzynie a comfort dłuższą?mówię o wersjach przed fl bo nawet niewiem jakie wychodziły po liftingu.osobiście mam comfort i 200 to nie problem a co do obrotów to miałem z tego co pamiętam koło 3600-3800.w Niemczech żeby nie było założyciel tego tematu coś napomknął o dwóch rodzajach skrzyń http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60286-jezeli-macie-pytania-odnosnie-modyfikacji-ecu-chiptuning/ Też mi sie tak wydaje że krotka skrzynia to sport, reszta ma dlugie przełożenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.