Gość anderman Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 w oryginale sport przed fl róznił się z zewnątrz klamkami,sport miał czarne a comfort chromowane.było jeszcze pare różnic wizualnych .ale to w oryginale a wiadomo to już nie są najnowsze auta i niektóre mają ciekawe historie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Proponuje sie przejechac na złom i za piwko miły pan wam zwazy kurde 1300kg to jednak duzo ,dobrze ze dieslowi to roznicy wielkiej nie robi. Co do klamek to racja ,sport ma czarne. z krotka skrzynia v maks jest uzalezniony od tego gdzie lezy maksymalna moc. Dla przykładu przed chipem osiagelem maks 205km/ 4000rpm ,teraz 215km/h przy ponad 4200rpm. Moze poszłaby wiecej ale nie mam gdzie sprawdzic a pozatym warunki nie sprzyjaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 kurde 1300kg to jednak duzo ,dobrze ze dieslowi to roznicy wielkiej nie robi. Nie no żadnej Robi różnice i to wlasciwie taka sama jak benzynie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Absoltnie sie nie zgodze Przejedz sie benzyna z kompletem pasazerow na pokładzie i zrob ten test z dieslem pod maska. Gwarantuje ze wiekszy spadek przyspieszenia poczujesz w benzynie Magia niutonometrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Absoltnie sie nie zgodze Przejedz sie benzyna z kompletem pasazerow na pokładzie i zrob ten test z dieslem pod maska. Gwarantuje ze wiekszy spadek przyspieszenia poczujesz w benzynie Magia niutonometrow Właśnie: "magia niutonometrow" . To jest tylko dobre wrazenie, turbodoładowane diesle maja to do siebie, ze sprawdiaja duzo lepsze wrazenie przyspieszenia niz wolnossace benzyniaki, czy nawet turbodoładowane o podobnej mocy. Wynika to z przyrostu momentu obrotowego, ktory z kolei jest tak wysoki, bo diesle maja krotki zakres obrotw i inna skrzynie. Nie ma sensu porownywac momentu diesla do momentu benzyny. Liczby weryfikują to wrazenie i nawet elastycznosc turbodiesli nie jest lepsza niz turbobenzyn. Na nizszych obrotach turobdiesel bedzie zwawszy od wolnossacej benzyny, to jest normalne i to bez obciazenia, i z obciazeniem. Z tym ze w przypadku benzyny odczujesz spadek dynamiki, a w przypadku diesla dalej bedzie dzialala "magia niutonometrow" . Spadek osiagow bedzie bardzo zblizony. Jezdzilem i obciazonymi dieslami, i benzyniakami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareckus Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam. Ja moją almerką 2.2di Sport na autobahnie ładnie z górki pociągnąłem ponad 220kmh(wrzucę filmik dla zainteresowanych), bez większego problemu na prostej leci ponad 200kmh co widać tutaj A co do mulenia na starcie to się zgodzę- jechałem kilka dni temu corollą z 2005r z silnikiem diesla 1,4 i powiem, że jest bardziej dynamiczna. Czułem się jak w benzynce ale to chyba za sprawą common raill. Ale i tak almera ma później naprawdę fajny ogień.Na autostradzie należy jedynie pamiętać, że jak chce się ze 110-120 kmh przyspieszyć to lepiej zredukować do 4 bo inaczej będziemy nabierać prędkości jak trabant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 na 5-tym biegu mam 110km/h :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.