Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] 2.2Di Krótka i długa skrzynia biegów


Gość sleepyhead
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w oryginale sport przed fl róznił się z zewnątrz klamkami,sport miał czarne a comfort chromowane.było jeszcze pare różnic wizualnych .ale to w oryginale a wiadomo to już nie są najnowsze auta i niektóre mają ciekawe historie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje sie przejechac na złom i za piwko miły pan wam zwazy :D kurde 1300kg to jednak duzo ,dobrze ze dieslowi to roznicy wielkiej nie robi.

Co do klamek to racja ,sport ma czarne.

z krotka skrzynia v maks jest uzalezniony od tego gdzie lezy maksymalna moc.

Dla przykładu przed chipem osiagelem maks 205km/ 4000rpm ,teraz 215km/h przy ponad 4200rpm. Moze poszłaby wiecej ale nie mam gdzie sprawdzic a pozatym warunki nie sprzyjaja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde 1300kg to jednak duzo ,dobrze ze dieslowi to roznicy wielkiej nie robi.

 

Nie no żadnej :P Robi różnice i to wlasciwie taka sama jak benzynie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absoltnie sie nie zgodze :whistle: Przejedz sie benzyna z kompletem pasazerow na pokładzie i zrob ten test z dieslem pod maska. Gwarantuje ze wiekszy spadek przyspieszenia poczujesz w benzynie :D Magia niutonometrow :)

 

Właśnie: "magia niutonometrow" :D. To jest tylko dobre wrazenie, turbodoładowane diesle maja to do siebie, ze sprawdiaja duzo lepsze wrazenie przyspieszenia niz wolnossace benzyniaki, czy nawet turbodoładowane o podobnej mocy. Wynika to z przyrostu momentu obrotowego, ktory z kolei jest tak wysoki, bo diesle maja krotki zakres obrotw i inna skrzynie. Nie ma sensu porownywac momentu diesla do momentu benzyny.

Liczby weryfikują to wrazenie i nawet elastycznosc turbodiesli nie jest lepsza niz turbobenzyn.

Na nizszych obrotach turobdiesel bedzie zwawszy od wolnossacej benzyny, to jest normalne i to bez obciazenia, i z obciazeniem. Z tym ze w przypadku benzyny odczujesz spadek dynamiki, a w przypadku diesla dalej bedzie dzialala "magia niutonometrow" :P. Spadek osiagow bedzie bardzo zblizony.

 

Jezdzilem i obciazonymi dieslami, i benzyniakami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja moją almerką 2.2di Sport na autobahnie ładnie z górki pociągnąłem ponad 220kmh(wrzucę filmik dla zainteresowanych), bez większego problemu na prostej leci ponad 200kmh co widać tutaj :D

 

A co do mulenia na starcie to się zgodzę- jechałem kilka dni temu corollą z 2005r z silnikiem diesla 1,4 i powiem, że jest bardziej dynamiczna. Czułem się jak w benzynce ale to chyba za sprawą common raill. Ale i tak almera ma później naprawdę fajny ogień.Na autostradzie należy jedynie pamiętać, że jak chce się ze 110-120 kmh przyspieszyć to lepiej zredukować do 4 bo inaczej będziemy nabierać prędkości jak trabant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...