Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] 2.2Di Krótka i długa skrzynia biegów


Gość sleepyhead
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sleepyhead

Wczoraj z Teresem porównywaliśmy ile mamy obrotów przy 100km/h na 5 biegu i tu UWAGA niespodzianka !

- Moje 2.2 Di ma 2000 obr/min,

- Teresowe 2.2 Di ma 1800 obr/min.

Adekwatnie przy 200 km/h jest 3600 obr lub 4000 u mnie.

 

Wg mnie 10% różnicy na przełożeniach skrzyni biegów powinno dać podobną różnicę na spalaniu. Co o Ty sądzicie ?

-------------------

Sprawdziłem wczoraj moją "krótką" skrzynię i tak przy 2000 obr/min mam następujące prędkości:

1 bieg - 20 km/h,

2 bieg - 35 km/h,

3 bieg - 55 km/h,

4 bieg - 80 km/h,

5 bieg - 100 km/h.

 

Przyspieszenie 0-100 mierzone ręcznie to około 10 sek.

 

Niech ktoś kto ma dłuższą skrzynie sprawdzi i napisze jak jest u niego to zobaczymy, czy różnica jest tylko na 5. biegu czy przełożenie główne jest o 10% krótsze.

 

Nieco ten wątek był poruszony w tym poście http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49848-roznice-w-silnikach-22di-oraz-w-ich-skrzyniach/page__st__20 ale nadal brak szczegółów :(

Edytowane przez sleepyhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich pomiarów wynika że mam jak Teres 1800 obrotów na V przy 100 Km/h?

Sytuacja dziwna szczególnie, że angielskie klekotki miały tylko jeden typ skrzyni montowany???

 

A ciekawe jakby wpisał VIN na tej ruskiej stronce nissana, czy poszczególne elementy w skrzyni miałyby takie same oznaczenia w Twoim i moim przypadku? Ale co jeżeli wyjdzie, że mają takie same? Można zadzwonić do ASO i pogadać z jakimś ekspertem, choć będzie trudno na takiego trafić, ostatnio dzwoniłem, żeby się dowiedzieć jakie żaróweczki podświetlają tarcze prędkościomierza, to ekspert powiedział, że to są jakieś specjalistyczne żaróweczki i że nie jest w stanie podać jakie mają oznaczenie, zapewnił jednak, że mają je w ASO po 16,50 zł/szt ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sleepyhead

Jeśli chodzi o mój VIN to sprawa wygląda na normalną tzn:

SJNEDAN16U0175818 =

- 3d hatchback, silnik YD22DDT, 81kW, produkcja 04/2001, kolor KL0 - srebrny met., 4x pp, klima, dodatkowy pakiet wyposażenia, wersja Ambiance, 3x 3punktowe pasy + zagłówki z tyłu, centralny, ele. lusterka w kolorze, ele szyby, na rynek holenderski, abs, sterowanie radiem przy kierownicy.

 

Ani słowa o krótszej skrzyni.

Jedyny wyróżnik to wersja Ambiance (???) - ktoś też ma tą wersję ?

Edytowane przez sleepyhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mój VIN to sprawa wygląda na normalną tzn:

SJNEDAN16U0175818 =

- 3d hatchback, silnik YD22DDT, 81kW, produkcja 04/2001, kolor KL0 - srebrny met., 4x pp, klima, dodatkowy pakiet wyposażenia, wersja Ambiance, 3x 3punktowe pasy + zagłówki z tyłu, centralny, ele. lusterka w kolorze, ele szyby, na rynek holenderski, abs, sterowanie radiem przy kierownicy.

 

Ani słowa o krótszej skrzyni.

Jedyny wyróżnik to wersja Ambiance (???) - ktoś też ma tą wersję ?

 

Ja mam Comfort 5 drzwi, jak zagłębisz się bardziej to po wpisaniu VIN na http://www.japancars.ru można obejrzeć poszczególne części w danej Almerce, i tak np:

moja skrzynka:

Применяется с по Спецификация Страница

YD22DDT.F5 01.00 03.01 ASSEMBLY C 001

 

Twoja skrzynka:

Применяется с по Спецификация Страница

YD22DDT.F5 03.01 08.02 ASSEMBLY C 001

 

Niby takie same, ale pakowane w różnych okresach...

 

A swoją drogą, to gdzie Ty sprawdzałeś po VIN, że Ci podało wersję, bo na stronce podanej przeze mnie nie ma takiego info...?

Edytowane przez jasio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj z Teresem porównywaliśmy ile mamy obrotów przy 100km/h na 5 biegu i tu UWAGA niespodzianka !

- Moje 2.2 Di ma 2000 obr/min,

- Teresowe 2.2 Di ma 1800 obr/min.

Adekwatnie przy 200 km/h jest 3600 obr lub 4000 u mnie.

 

Panowie, gdzie wy to sprawdzacie????? Pomijam fakt, że bezpiecznych dróg jak na lekarstwo, to 200 km/h almerą??? Gruba przesada, jeżeli mamy się za poważnych, odpowiedzialnych ludzi, jak to przedstawia nas forum, uważam, że tego typu testy/pochwały, nie wiem jak to nazwać, nie powinny mieć miejsca na forum publicznym.

Weźmy przykład z innych forów, gdzie popierane są akcje STOP WARIATOM DROGOWYM i wszelkie posty na temat prędkości, są moderowane.

Nikogo nie nazywam wariatem, ale ilekroć komentujemy jakieś spektakularne i głośne wypadki, większość jest bardzo krytyczna....

 

Bywa, że jadę szybko ( nigdy z takimi prędkościami, nawet na autostradzie ) ale sam siebie za to ganię.

Odkąd miałem przygodę z delikwentem, który szalał na drodze i w jednej chwili przed oczami przeleciało mi całe moje życie, moje podejście do takich testów, zmieniło się o 180 stopni.

Miejmy świadomość, że możemy zrobić krzywdę nie tylko sobie, ale także postronnym osobom.

Edytowane przez herson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gdzie wy to sprawdzacie????? Pomijam fakt, że bezpiecznych dróg jak na lekarstwo, to 200 km/h almerą??? Gruba przesada, jeżeli mamy się za poważnych, odpowiedzialnych ludzi, jak to przedstawia nas forum, uważam, że tego typu testy/pochwały, nie wiem jak to nazwać, nie powinny mieć miejsca na forum publicznym.

Weźmy przykład z innych forów, gdzie popierane są akcje STOP WARIATOM DROGOWYM i wszelkie posty na temat prędkości, są moderowane.

Nikogo nie nazywam wariatem, ale ilekroć komentujemy jakieś spektakularne i głośne wypadki, większość jest bardzo krytyczna....

Ale Oni przy 100 km sprawdzali i przemnożyli na 200, przynajmniej ja to tak zrozumiałem, a 100 to można polecieć na zwykłej 2-jezdniowej 2-pasmówce?

Apropos wariatów, ostatnio za Przemyślem miałem fajną przygodę, jadę sobie 2-pasmówką lewym pasem tak z 90, przede mną też jadą tyle samo, ogólnie godziny poranne, słoneczko trochę, pogoda na ziewanie, po co się gonić, po lewej ode mnie wysepka na szerokość 1 auta, w pewnej chwili z lewa po wysepce mija mnie BM-ka, jak strzała tak na moje niedoświadczone oko koło 150 jechała, tumany kurzu i liści za nią, koleś wziął się za wyprzedzanie po wysepce, nim zdążyłem pomyśleć, ten zjechał na lewy pas "pod prąd", bo na moim pasie przede mną nie było miejsca i ominął przejście dla pieszych ze znakiem i krawężnikiem na środku szosy. I teraz wystarczy pomyśleć, co z tego, że ja czy koleś z przeciwka jechał 90?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sleepyhead

Kolego Herson,

 

Zgadzam się, że takie testy na naszych drogach są GŁUPOTĄ !!!

Dodam tylko, że napisałem wyżej że przy 2000 obr/min na piątym biegu mam 100 km/h, czyli analogicznie przy 200 było by 4000 obr (wynik obliczeń a nie próby w realu).

 

P.S. Raz rozpędziłem moją Almerę ponad 200 km/h, ale w miejscu do tego przystosowanym. Tyle w kwestii bezpieczeństwa i zdrowego rozsądku.

 

Ja mam Comfort 5 drzwi, jak zagłębisz się bardziej to po wpisaniu VIN na http://www.japancars.ru'>http://www.japancars.ru można obejrzeć poszczególne części w danej Almerce, i tak np:

moja skrzynka:

Применяется с по Спецификация Страница

YD22DDT.F5 01.00 03.01 ASSEMBLY C 001

 

Twoja skrzynka:

Применяется с по Спецификация Страница

YD22DDT.F5 03.01 08.02 ASSEMBLY C 001

 

Niby takie same, ale pakowane w różnych okresach...

 

A swoją drogą, to gdzie Ty sprawdzałeś po VIN, że Ci podało wersję, bo na stronce podanej przeze mnie nie ma takiego info...?

 

a wracając do tematu:

Mój VIN był rozkodowany na forum, jest do tego wątek, bo ten rosyjski link mi nie działał :|

Ale dzięki za uaktualniony link, spróbuje zgłębić ciemne tajemnice mojej wersji i przełożeń :)

 

Ja mam Comfort 5 drzwi, jak zagłębisz się bardziej to po wpisaniu VIN na http://www.japancars.ru można obejrzeć poszczególne części w danej Almerce, i tak np:

moja skrzynka:

Применяется с по Спецификация СтраницаYD22DDT.F5 01.00 03.01 ASSEMBLY C 001

Twoja skrzynka:

Применяется с по Спецификация СтраницаYD22DDT.F5 03.01 08.02 ASSEMBLY C 001

Niby takie same, ale pakowane w różnych okresach...A swoją drogą, to gdzie Ty sprawdzałeś po VIN, że Ci podało wersję, bo na stronce podanej przeze mnie nie ma takiego info...?

 

"Rozebrałem" swoją skrzynie i tak wygląda jej skład: http://www.japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BA1&vin=SJNEDAN16U0175818&cat=307&pn=5&gi=F&sec=322

Możesz zrobić to samo ze swoim VIN'em ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, może nieopatrznie to zrozumiałem.

Co do samych obrotów, moim zdaniem nie rosną wprostproporcjonalnie, tak jak to zakładacie ( tzn 100 km/h 1800-2000 rpm i 200 km/h 3600-4000 rpm ). Oprócz różnic w samych autach i ich stanie, wpływ mają: rozmiar opon, ciśnienie, obciążenia w aucie, warunki zewnętrzne. Wymieniac można dłużej, ale wydaje mi się, że nie mozna zakładać takiego wzrostu.

 

U mnie jest tak http://japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BA1&vin=SJNFDAN16U0312096&cat=307&pn=10&gi=F&sec=322

Swoją drogą, to pierwsza ze stron, która podała mi jakąkolwiek odpowiedź po wpisaniu mojego VINa

 

JASIO to wszystko prawda, debili nie brakuje, dlatego jest zasada ograniczonego zaufania do pozostałych uczestników dróg. Przykre, ale prawdziwe

Edytowane przez herson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sleepyhead

Jasne, może nieopatrznie to zrozumiałem.

Co do samych obrotów, moim zdaniem nie rosną wprostproporcjonalnie, tak jak to zakładacie ( tzn 100 km/h 1800-2000 rpm i 200 km/h 3600-4000 rpm ). Oprócz różnic w samych autach i ich stanie, wpływ mają: rozmiar opon, ciśnienie, obciążenia w aucie, warunki zewnętrzne. Wymieniac można dłużej, ale wydaje mi się, że nie mozna zakładać takiego wzrostu

 

Ale ja nie odnoszę się do przyspieszenia, odczytywałem prędkość przy stałych obrotach.

Mogę się zgodzić, że prędkościomierz przekłamuje, ale wskaźnik obrotów powinien działać poprawnie.

Poza tym 10% jest za dużą różnicą jak na błąd prędkościomierza ?

 

Porównałem nasze skrzynie wygląda na to, że są takie same.

Pojawia się różnica w oznaczeniu: Внешний цвет: KL0 (moje)/ Внешний цвет: KY5 (u Ciebie).

Ktoś zna może cyrylicę ? :|

 

Swoją drogą, to pierwsza ze stron, która podała mi jakąkolwiek odpowiedź po wpisaniu mojego VINa

Ja miałem tak samo, nigdzie mój VIN nie działał, nawet w TECDOCu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Rozebrałem" swoją skrzynie i tak wygląda jej skład: http://www.japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BA1&vin=SJNEDAN16U0175818&cat=307&pn=5&gi=F&sec=322

Możesz zrobić to samo ze swoim VIN'em ?

 

Oczywiście, http://www.japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BA1&vin=SJNFDAN16U0083849&cat=307&pn=10&gi=F&sec=322

Myślę, że diabeł tkwi w szczegółach i trzeba by po kolei klikać na każdy krzyżyk każdego elementu i porównywać...

Co do Внешний цвет: to chyba chodzi o kolor??? Niech zgadne, masz srebrny metalik? Taki sam jak mój;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sleepyhead

Oczywiście, http://www.japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BA1&vin=SJNFDAN16U0083849&cat=307&pn=10&gi=F&sec=322

Myślę, że diabeł tkwi w szczegółach i trzeba by po kolei klikać na każdy krzyżyk każdego elementu i porównywać...

Co do Внешний цвет: to chyba chodzi o kolor??? Niech zgadne, masz srebrny metalik? Taki sam jak mój;-))

Dokładnie tak :D (widać na avatarze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak :D (widać na avatarze)

Fakt, nie zajarzyłem ;).

Co do skrzyni. Numery artykułów różnią się przy kilku z nich np elementy 4, 2 wstecznego biegu, czy głównej osi wraz z łożyskiem są różne;-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nie odnoszę się do przyspieszenia, odczytywałem prędkość przy stałych obrotach.

Mogę się zgodzić, że prędkościomierz przekłamuje, ale wskaźnik obrotów powinien działać poprawnie.

Poza tym 10% jest za dużą różnicą jak na błąd prędkościomierza ?

 

Nie miałem na myśli przyspieszania, bo to pojęcie względne i odczuwalne różnie.

Jeżeli prędkościomierz przekłamuje, to wydaje mi się, że ustawienia są takie same dla każdego modelu z danym jego rodzajem.

 

Poza tym, czy obaj z Teresem, macie wersję 3D ? Wagowo pewnie się różnią z korzyscią dla 3D

Edytowane przez herson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem na myśli przyspieszania, bo to pojęcie względne i odczuwalne różnie.

Jeżeli prędkościomierz przekłamuje, to wydaje mi się, że ustawienia są takie same dla każdego modelu z danym jego rodzajem.

 

Poza tym, czy obaj z Teresem, macie wersję 3D ? Wagowo pewnie się różnią z korzyscią dla 3D

 

Powaznie 10s do setki czy zartujesz? w seri potrafilem uzyskac ponizej 10s a przeciez miales chipowana alme? Przy 200km/h jest tak jak mowisz 4000rpm czesto mam okazje testowac ,natomiast przy 215km/h mamy 4200rpm. Mysle ze jakby pompe ogarnac i podlac to licznik jest do zamkniecia (240km/h),a wracajac do skrzyni to niestety sa i wady. Jedynka jest tak krotka ze lepiej ruszyc z dwojki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

freezer, to nie ja pisałem o przyspieszaniu.

U siebie nie sprawdzałem, a tym bardziej nie próbowałem wyciągać almerą 200 i więcej km/h.... Samobójstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczął bym od tego, czy macie takie same rozmiary opon?

Po drugie osobiscie mam wrazenie ze licznik w Almerze, przynajmniej mojej, przeklamuje w gore.

 

A co do przyspieszenia, to ponizej 10s w seryjej Di wydaje sie niemozliwe, czym mierzyles?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj z Teresem porównywaliśmy ile mamy obrotów przy 100km/h na 5 biegu i tu UWAGA niespodzianka !

- Moje 2.2 Di ma 2000 obr/min,

- Teresowe 2.2 Di ma 1800 obr/min.

Adekwatnie przy 200 km/h jest 3600 obr lub 4000 u mnie.

 

Wg mnie 10% różnicy na przełożeniach skrzyni biegów powinno dać podobną różnicę na spalaniu. Co o Ty sądzicie ?

 

Z tym spalaniem, to chyba tak nie do końca, jeśli by porównywać przy tej samej prędkości, na tych samych biegach, w tym samym terenie, to chyba faktycznie tam gdzie są niższe obroty będzie niższe spalanie.

 

1 bieg - 20 km/h,

2 bieg - 35 km/h,

3 bieg - 55 km/h,

4 bieg - 80 km/h,

5 bieg - 100 km/h.

1 bieg - 20 km/h,

2 bieg - 40 km/h,

3 bieg - 60 km/h,

4 bieg - ~88 km/h,

5 bieg - 110 km/h.

 

Moja wersja Almery to Comfort, Twoja to zdaje się Sport.

 

Panowie, gdzie wy to sprawdzacie????? Pomijam fakt, że bezpiecznych dróg jak na lekarstwo, to 200 km/h almerą??? Gruba przesada, jeżeli mamy się za poważnych, odpowiedzialnych ludzi, jak to przedstawia nas forum, uważam, że tego typu testy/pochwały, nie wiem jak to nazwać, nie powinny mieć miejsca na forum publicznym... [ciach]

Ja też tak szybko nie jeżdżę, testy odbywały się na niemieckiej autostradzie :whistle:

Zresztą wystarczy popatrzeć na moje spalanie, żeby ocenić mój styl jazdy :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pemo gdzies w nissan power team jest temat o almerze ''czexa'' seria 8,9 do setki ,wszystko zalezy od kierownika;) co do 200km/h nie uwazam tego za somabojstwo ,gleba dobre opony i jedziemy :whistle: niestety seria miota sie prze takich predkosciach :unsure:

Herson mialem zacytowac 1 post sleepyheada ,sorki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pemo gdzies w nissan power team jest temat o almerze ''czexa'' seria 8,9 do setki ,wszystko zalezy od kierownika;)

 

Nie wszystko zalezy od kierownika, jest cos czego nie da sie przeskoczyc zadnym kierownikiem: fizyka ;) Troche sie w zyciu scigalem i wiem co znaczy dobry kierownik, ale cudow nie ma. Czex mial wybitnie chojnie obdarowana Almere 118 KM na hamowni. Do wskazan G-Techa tez mozna miec spore zastrzezenia, do tego mierzy czas do 60 mph. Bardziej miarodajny bylby czas z zawodow na 1/4 albo czas do 100 mierzony profesjonalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sleepyhead

Co do samych przełożeń to chyba jednak główne jest o 10% krótsze bo różnice są na wszystkich biegach.

Co do nadwozia to ja mam 3D, a Teres 5D - pewnie moja będzie nieco lżejsza. Rozmiar kół mamy ten sam z tego co wiem (16/205/55).

 

Mierzone 10 sek. jest w najprostszy sposób czyli ze wskazania prędkościomierza + stoper. Wiem, wiem, to niedokładne, licznik przekłamuje, rozmiar opon itp...

 

Co by wątpliwości nie było zaraz dorzucę link z onboard'em http://sleepyhead.wrzuta.pl/film/2hfxKDqoXG6/nissan_almerka_2.2di_acceleration :D

P.S. Na pierwszym biegu brak trakcji :), od drugiego już się nie ślizgał.

 

A co do przyspieszenia, to ponizej 10s w seryjej Di wydaje sie niemozliwe, czym mierzyles?

Ja nie mam serii, więc raczej możliwe (~125KM@300Nm)

Edytowane przez sleepyhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by wątpliwości nie było zaraz dorzucę link z onboard'em http://sleepyhead.wrzuta.pl/film/2hfxKDqoXG6/nissan_almerka_2.2di_acceleration :D

P.S. Na pierwszym biegu brak trakcji :), od drugiego już się nie ślizgał.

 

 

Nice! U mnie szykuje się niestety wymiana sprzęgła(mam kłopoty z wrzucaniem biegów przy włączonym silniku). Wezmę chyba Sachsa, cena coś ok 850 zł. Co myślicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z Toba ,ale musisz przyznac ze jak na starego konstrukcyjnie diesla zbiera sie bardzo dobrze :)

 

Aż tak stary konstrukcyjnie to nie jest, ma bezpośredni wtrysk i 16-zaworów, mało ktory diesel mial 16V kilka lat temu.

Volkswagenowskie TDI (stare jak węgiel :P) jest niestety szybsze, głównie na elastycznosci.

http://www.zeperfs.com/duel354-414.htm

Fakt, że dane fabryczne, spotkalem sie z 12,4 s do 100 km/h, sa smieszne...

 

Co do samych przełożeń to chyba jednak główne jest o 10% krótsze bo różnice są na wszystkich biegach.

Co do nadwozia to ja mam 3D, a Teres 5D - pewnie moja będzie nieco lżejsza. Rozmiar kół mamy ten sam z tego co wiem (16/205/55).

 

Mierzone 10 sek. jest w najprostszy sposób czyli ze wskazania prędkościomierza + stoper. Wiem, wiem, to niedokładne, licznik przekłamuje, rozmiar opon itp...

 

Co by wątpliwości nie było zaraz dorzucę link z onboard'em http://sleepyhead.wrzuta.pl/film/2hfxKDqoXG6/nissan_almerka_2.2di_acceleration :D

P.S. Na pierwszym biegu brak trakcji :), od drugiego już się nie ślizgał.

 

 

Ja nie mam serii, więc raczej możliwe (~125KM@300Nm)

 

Jezeli nie koła to moze licznik, a moze rzeczywiscie krotsze jest przelozenie glowne, moze skrzynia z innego modelu byla wstawiona, skoro do Almery wszystkie byly takie same?

 

Warto krecic do 4500 rpm? Max moc jest przy 4000, a pozniej spada, ale moze rzeczywiscie warto :)

 

 

Nice! U mnie szykuje się niestety wymiana sprzęgła(mam kłopoty z wrzucaniem biegów przy włączonym silniku). Wezmę chyba Sachsa, cena coś ok 850 zł. Co myślicie???

 

Sachs jest dobry, cena tez dobra, w necie widzialem za 842 zł :P, ale jak masz na miejscu za taka kase to lepiej. W Inter Carsie bez znizek 1122 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mi po 16 zaworach jak wstawili gowniana pompe taka jak w oplu... wstyd :rolleyes2:

Sorry za ot : Sleepyhead masz obnizona zawieche i kola 16 ,duzo miejsca jeszcze zostalo Ci do nadkoli? chce wsadzic sobie 17 ale u mnie przy maks ugieciu pozostaje tylko kilka milimetrow do otarcia o nadkole... r15/65/185 wiec niewiem czy nie zobie sobie krzywdy taka zmiana :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sleepyhead

Co mi po 16 zaworach jak wstawili gowniana pompe taka jak w oplu... wstyd :rolleyes2:

Sorry za ot : Sleepyhead masz obnizona zawieche i kola 16 ,duzo miejsca jeszcze zostalo Ci do nadkoli? chce wsadzic sobie 17 ale u mnie przy maks ugieciu pozostaje tylko kilka milimetrow do otarcia o nadkole... r15/65/185 wiec niewiem czy nie zobie sobie krzywdy taka zmiana :D

 

Ja mam -30 mm sprężyny i z oponą 16/205/55 nic nie ociera, nawet z 4 osobami na progach zwalniajacych (amorki standart kayaba Excel-G)

Autko wyglada tak: almera.th.jpg

 

Słyszałem, że ktoś wsadzał 17'tki ale wtedy profil max 45 i chyba coś juz haczyło o nadkola. Poszukaj na forum.

Edytowane przez sleepyhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...