Gość Crash Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Witam pojawił mi się problem z Primerą. Przebieg 17 000 km. Dostała nowe felgi z oponami zimowymi. Przy ok 50 km/h najechałem na niewidoczny prób zwalniający i od tego momentu przy dodawaniu gazu ściąga mi w prawo. Co najdziwniejsze to bez dodawaniu gazu jedzie prosto. Zamieniłem koła przód/tył i nie ma poprawy. Przypuszczam, ze trzeba będzie się udać na geometrię, ale czy ktoś ma tez inne propozycje co się mogło stać (zastanawiające jest ściąganie tylko przy dodawaniu gazu). Zawieszenie sprawdzone ok. nic nie puka, nic nie jest wybite. Kierownica raczej nie drży więc koła są raczej wyważone prawidłowo. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B 52 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Dziwna sprawa, a przegubem nie walnąłeś ? Przeguby napędzają koła, także może to one jak dodajesz gazu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambg Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 sprawdzczy nie ma luzu na kole, tzn zlap za kolo i poruszaj na boki i gora-dol. moze cos poszlo na wachaczu tulejka, sworzen lub koncowka drazka. jak mozesz to podlewaruj to kolo i obejrzyj zawieszenie Dziwna sprawa, a przegubem nie walnąłeś ? Przeguby napędzają koła, także może to one jak dodajesz gazu ??? przegub bedzie powodowal drganie kierownicy w czsie jazdy(takie jak przy nie wywazonych kolach) do sciaganie nie ma nic wspolnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Crash Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 sprawdzczy nie ma luzu na kole, tzn zlap za kolo i poruszaj na boki i gora-dol. moze cos poszlo na wachaczu tulejka, sforzen lub koncowka drazka. jak mozesz to podlewaruj to kolo i obejrzyj zawieszenie Parę dni temu fura była na podnośniku. Przejrzeliśmy całe zawieszenia i jest ok. Żadnych luzów ani na kołach, ani na elementach zawieszenia i przekładni. Coś mi się wydaje, że bez geometrii na początek się nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Jedynie łapka w dłoń i szukasz luzów dźwignia musi być ,jak nic nie puka szukał bym po tulejach wahacza. Coś gdzieś puściło ściąganie nagle nie pojawiło się z kosmosu szczególnie że autko na luzie trzyma tor jazdy a dopiero przy dodaniu gazu ściąga . Pojedź do Pana Henia który ma kanał lub dobry podnośnik i niech szuka problemu a na szarpakach może nie wyjść problem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisak112 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 miałem coś w podobie , też przy przyśpieszaniu , okazało się że końcówka drążka kierowniczego i sworzeń do wymiany, wymieniłem i jak ręką odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomyk Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Też miałem podobnie (z tym że u mnie były spore luzy) Wymienione górne wahacze łożysko koła z jednej strony i sworzeń + ustawienie zbierzności po tych operacjach jedzie na wprost podczas przyśpieszania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.