Gość burmistrz011 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Witam Forumowiczów. Mam problem z naciągnięciem linki hamulca ręcznego. Nie moge znaleść regulacji... Miałem zdjęte koła, siedziałem w kanale pod almerką i niestety regulacji nie znalazłem. Mam tylko nadzieję, że takowa regulacja jest a nie muszę wymieniać linki na nową. Wiem, że są dwie linki (prawa i lewa) i stąd kolejne pytanko: czy reguluje się je jakoś osobno??? Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filix Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Regulacja linki jest przy dzwigni recznego:) Ja do tego sciagalem caly tunel,ale uparci dadza rade tylko go odchylajac. Demontaz: 2 wkrety z przodu, 1 pod wajcha recznego(masz taka zaslepke) i 2 z tylu tunelu. Trzeba jeszcze wyciagnac ramke na od dzwigni zmiany biegow(na zatrzaski). Po tym tunel powinien zejsc. Regulacja jest na klucz 10;) Praca w miare czysta, zajmuje max 15min:) wiec spokojnie pod domkiem do wykonania:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Regulacja linki jest przy dzwigni recznego:) Ja do tego sciagalem caly tunel,ale uparci dadza rade tylko go odchylajac. Demontaz: 2 wkrety z przodu, 1 pod wajcha recznego(masz taka zaslepke) i 2 z tylu tunelu. Trzeba jeszcze wyciagnac ramke na od dzwigni zmiany biegow(na zatrzaski). Po tym tunel powinien zejsc. Regulacja jest na klucz 10;) Praca w miare czysta, zajmuje max 15min:) wiec spokojnie pod domkiem do wykonania:) Potwierdzam, sam też tak zrobiłem. Prosta robora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość burmistrz011 Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 OK, dzięki bardzo koledzy, jutro z samego rana wezmę się za podciąganie. Pozdrawiam serdecznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregorreda Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Najpierw sprawdź czy dźwignie przy zaciskach odbijają do końca !!! to bardzo ważne jeśli nie odbiją to zaciski są do regeneracji Ja nie rozbieram tunelu wystarczy podnoszę dźwignię lekko do góry i wsuwam 10 nasadową na przedłużce i reguluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.