blacksentinel Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Czy niesprawny wewnętrzny przegub może się objawiać tym że szarpie czasem samochodem podczas dodawania gazu (tak około 1,5 tysiąca obrotów, szczególnie na nierównej nawierzchni)? Jaki smar stosuje się do przegubów wewnętrznych, czy wystarczy zwykły grafitowy (z dodatkami EP do przegubów)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 u mnie własnie w ten sposób się objawiało-z tym że przy ruszaniu miałem takie mocne uderzenie w układ napędowy-jeśli to przegub to pewnie bedzie tez do wymiany wałek półosi...te dwie rzeczy się wyrabiają często razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 U mnie stuka przy hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 U mnie lekkie stuki przy ruszaniu i szarpanie przy lekkim dodawaniu gazu. Bardzo mnie ciekawi ten przegub - czy to rzeczywiście może być przyczyną tego szarpania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam Kiedys wracajac z Niemiec mialem problem wlasnie z przegubem wewnetrznym w jakims VW.W pewnych chwilach jadac auto wpadalo w straszne drgania ktorym towarzyszyl jeszcze odglos stukania az czasami myslalem ze skrzynia sie rozsypuje.Jak sie zatrzymalem i znowu ruszylem(czasami kilka razy)wszystko wracalo na jakis czas do normy.Czy auto szarpalo,napewno w jakis sposob tak lecz nie bylo to typowe szarpanie jak w przypadku starych swiec itp pochodzace z silnika lecz ze skrzyni biegow. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekltb Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam. Przepraszam za odgrzewanie starych tematów ale po przewertowaniu forum,nie natrafiłem na to czego szukałem. Otóż w mojej primerce przy zawracaniu w lewo, po prostu rozleciał się przegub wewnętrzny. Objawiło się to właśnie głośnym hurgotaniem, silnymi wstrząsami przy próbie ruszania, auto ledwo ruszyło do przodu. Po oględzinach stwierdziłem że półoś wyszła z obudowy przegubu wraz z zamontowanym na niej jeszcze krzyżakiem, oczywiście kulki i co tam tylko było, posypało się na asfalt, zerwało manszetę przy dużej opasce, obudowa przegubu została w skrzyni a półoś z krzyżakiem trzymała się tylko końcówką w obudowie, jak gdyby połową ramion krzyżaka targając po obudowie przegubu. Potem, przy holowaniu półoś wypadła całkiem z obudowy. Przy rozbiórce wyciągnąłem półoś z piasty i pustą obudowę przegubu ze skrzyni, półoś wygląda na całą, zewnętrzny też (poszarpało tylko manszetę). Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi pomóc w następujących sprawach?: 1. siłą rzeczy ze skrzyni zlałem olej, w związku z tym moje pytanie: ile, jaki i którędy? 2. czy można kupić sam przegub wewnętrzny? nigdzie nie znalazłem 3. Czy w P10 1.6 16v jest więcej niż jeden rodzaj frezów? ew.jakie? 4. wreszcie, jeżeli ktoś posiada półoś kompletną to chętnie kupię. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam. Przepraszam za odgrzewanie starych tematów ale po przewertowaniu forum,nie natrafiłem na to czego szukałem. Otóż w mojej primerce przy zawracaniu w lewo, po prostu rozleciał się przegub wewnętrzny. Objawiło się to właśnie głośnym hurgotaniem, silnymi wstrząsami przy próbie ruszania, auto ledwo ruszyło do przodu. Po oględzinach stwierdziłem że półoś wyszła z obudowy przegubu wraz z zamontowanym na niej jeszcze krzyżakiem, oczywiście kulki i co tam tylko było, posypało się na asfalt, zerwało manszetę przy dużej opasce, obudowa przegubu została w skrzyni a półoś z krzyżakiem trzymała się tylko końcówką w obudowie, jak gdyby połową ramion krzyżaka targając po obudowie przegubu. Potem, przy holowaniu półoś wypadła całkiem z obudowy. Przy rozbiórce wyciągnąłem półoś z piasty i pustą obudowę przegubu ze skrzyni, półoś wygląda na całą, zewnętrzny też (poszarpało tylko manszetę). Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi pomóc w następujących sprawach?: 1. siłą rzeczy ze skrzyni zlałem olej, w związku z tym moje pytanie: ile, jaki i którędy? 2. czy można kupić sam przegub wewnętrzny? nigdzie nie znalazłem 3. Czy w P10 1.6 16v jest więcej niż jeden rodzaj frezów? ew.jakie? 4. wreszcie, jeżeli ktoś posiada półoś kompletną to chętnie kupię. Pozdrawiam. 1 75w 90 gl4 2 może znajdziesz używkę 3 chyba tak allero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.