sirtrojan Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Gdzie kupujecie oleje Motula. Słyszałem ze rynek napchany jest podróbkami :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Gdzie kupujecie oleje Motula. Słyszałem ze rynek napchany jest podróbkami :/ 4turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Gdzie kupujecie oleje Motula. Słyszałem ze rynek napchany jest podróbkami :/ Rozmawiałem w Kielcach z jednym Subarakiem i mówił, że w Łodzi jest jakis gość co importuje Motula w metalowych baniakach. Musisz odwiedzić forum subaru. Ja kupiłem w Intercarsie za 5W40 - 5l. zapłaciłem 170zł(ale to podobno po rabacie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Oki. mam kogoś w Intercarsie wiec poradzę sobie II pytanie miało być jaki olej ale odpowiedziałeś w tym samym poście. Teraz mam 5w50 a że Motul nie ma takiego oleju to wskoczę w 5w40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utaszo Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Oki. mam kogoś w Intercarsie wiec poradzę sobie II pytanie miało być jaki olej ale odpowiedziałeś w tym samym poście. Teraz mam 5w50 a że Motul nie ma takiego oleju to wskoczę w 5w40. Z tego co pamiętam to Motul ma 15W50, ale to typowo przepałowy olej na tor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 (edytowane) Planuję zalać Motul 5w40 do mojej zetki. Zwykła jazda w cyklu mieszanym bez torowych szaleństw. Jako że tych 5w40 Motula jest kilka rodzajów, który najlepiej sprawdzi się w zetce z 2003 roku? Poprzednio zalany był Total 5w50. Edytowane 1 Sierpnia 2011 przez Młynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Planuję zalać Motul 5w40 do mojej zetki. Zwykła jazda w cyklu mieszanym bez torowych szaleństw. Jako że tych 5w40 Motula jest kilka rodzajów, który najlepiej sprawdzi się w zetce z 2003 roku? Poprzednio zalany był Total 5w50. a może Valvoline VR1 Racing 5W-50 ..ostatnio go zalałem, podobno też dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 a może Valvoline VR1 Racing 5W-50 ..ostatnio go zalałem, podobno też dobry słyszałem, że oprócz Motula Valvoline robi dobre oleje ale jest niedocenione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 ja postawiłem na motul 5w40 x-cess - jutro dostarczy mi ją forumowy kolega z hurtowni w Piastowie. Podzielę się wrażeniami za 7-8 tyś km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 W InterCarsie człowiek który miał zetkę polecał Motul 5w40 albo jakiś 10w60, chyba Shella, ale raczej sugerował Motula. Zaleję tego Motula, zobaczymy jak się będzie sprawował. Jeżeli nie będę zadowolony, pewnie pójdę za radami Deviego i BossNY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 W InterCarsie człowiek który miał zetkę polecał Motul 5w40 albo jakiś 10w60, chyba Shella, ale raczej sugerował Motula. Zaleję tego Motula, zobaczymy jak się będzie sprawował. Jeżeli nie będę zadowolony, pewnie pójdę za radami Deviego i BossNY Motul 5W40 jest X-cess albo V300. X-cesa kupisz 5L za ok 110 zł a 5W40 V300( który wg. mnie bardziej pasuje do Zetki)kosztuje ok 80zł za 2 litry. Na początku zalałem Motul 5W40 X-cess, ale średnio byłem zadowolony, trochę mi go zjadał. Po 3500km wymieniłem na Valvoline VR1 Racing 5W-50 i jest różnica zrobiłem ok 1000 i mam ten sam stan oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Dokładnie, mam Valvo 10W60 i jak na razie jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 zobaczę jak będzie z x-cees-em jak lipa to wskakuje w coś innego. BTW te ceny motula to jakieś z doopy są. 120 z 5 litrów to musi być jakiś wałek. Biore z hurtowni która ma autoryzacje motula i bańka 5litrów wychodzi ok 180-190 PLNow. Może i to to samo i przepłacam ale co tam - lepiej mieć pewność że się wlewa oryginalny produkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Podobnie jak Sirtrojan Przetestuje Motul i dam znać ile mi zjada po jakiś 3000-4000 km. Napiszcie jak jest z "olejożernością" Valvoline VR1 Racing 5W-50 po kilku tysiącach km. Z tego co pisze DanPlut na razie bezproblemowo, ale zobaczymy jak to będzie jak olej się troszeczkę "wyklepie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 zobaczę jak będzie z x-cees-em jak lipa to wskakuje w coś innego. BTW te ceny motula to jakieś z doopy są. 120 z 5 litrów to musi być jakiś wałek. Biore z hurtowni która ma autoryzacje motula i bańka 5litrów wychodzi ok 180-190 PLNow. Może i to to samo i przepłacam ale co tam - lepiej mieć pewność że się wlewa oryginalny produkt. sirtrojan kupuję w tej firmie już jakiś czas, moje BMW nie na rzeka na Mobila, którego tam kupiłem po 15 tyś jest ok. Może z tym Motulem to jakaś lewa partia była a może mój nie polubił tego oleju http://allegro.pl/gdansk-motul-8100-x-cess-5w40-5l-gratis-i1727272845.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Dzięki już zakupilem - zapłaciłem za 6 litrów prawie 2 x więcej niż na alle ale jakoś jestem spokojniejszy bo wiem czy jest oryginalny czy prawie oryginalny. W sobotę sobie wymienię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 będzie pan zadowolooony a te wszystkie castrole i shelle to dobre są do poloneza :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Za 5 litrów Motula x-cees dałem 180 zł po zniżkach. Rozmawiałem z ojcem który prowadzi swój serwis samochodowy od parunastu dobrych lat i mówił że nie zalałby markowego oleju w cenie 120 zł za 5 litrów bo to strach i nie wiadomo co tak naprawdę tam siedzi Wczoraj zalałem Motula do zetki, zobaczymy jak się będzie sprawował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Za 5 litrów Motula x-cees dałem 180 zł po zniżkach. Rozmawiałem z ojcem który prowadzi swój serwis samochodowy od parunastu dobrych lat i mówił że nie zalałby markowego oleju w cenie 120 zł za 5 litrów bo to strach i nie wiadomo co tak naprawdę tam siedzi Wczoraj zalałem Motula do zetki, zobaczymy jak się będzie sprawował No nieee. Nie można tak podchodzić do sprawy, że tam gdzie drożej to będzie najlepiej, bo według tego założenia to powinniśmy jeździć tylko do ASO po części bo tam jest najdrożej. Olej w Aso na pewno będzie droższy niż te 180zł to chyba tam powinien być najoryginalniejszy Przecież nie oto chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 co innego ASO a co innego równie żądny zysku przedsiębiorczy polak. Kupi lotosa zaleje do podrabianego opakowania i pogoni w super cenie na allegro - ku uciesze oszczędnych entuzjastów wysokich obrotów. Olej kupowałem w firmie http://www.jarooil.pl/serwis-olejowy/piastow.php dostałem propozycję że jeśli wziąłbym 20 litrów to bylo by 20% rabatu. Olej na 100% oryginalny w cenie około 150 PLNów wydaje się być dobrą ofertą. Jak będę wymieniał za następne 8k km to się odezwę do was na zakup grupowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 (edytowane) Motul ma niezmiennie dobrą markę i nie zawodzi. Ma też w swojej ofercie olej o wdzięcznej nazwie MOTYLgear...I tutaj marketingowcy zawiedli,bo nie wykorzystali świetnej okazji do reklamy: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10054616,Czlowiek_Motyl_nie_zaklocil_procesji_i_nie_obrazil.html ...a kolorek skrzydeł idealnie dobrany pod polską stronę Motula. http://www.motul.pl/index_importerts.php Edytowane 4 Sierpnia 2011 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Motul ma niezmiennie dobrą markę i nie zawodzi. Ma też w swojej ofercie olej o wdzięcznej nazwie MOTYLgear...I tutaj marketingowcy zawiedli,bo nie wykorzystali świetnej okazji do reklamy: w Evo zalane mam wszystko motulem, chyba tylko płyn w spryskiwaczu nie jest motul. (hydraulika hamulców, sprzęgła, oleje dyfrów, wspomagania, skrzyni, silnika, płyn w chłodnicy (chyba?) i co tam jeszcze). jak pojeżdżę to zreferuję właściwości tych motulów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Właściciele EVO i Subaru chorują na Motulomanię... Ja słyszałem, że jest mniej ważne jaki olej, byle często zmieniać aby nie był spracowany. często czyli jak często ? Tyle co podaje producent ? A jak producent podaje, ze wymieniać co 20 tys km ? Skąd będziesz wiedział czy jest spracowany czy nie jako użytkownik ? Wystarczy, że olej traci swoje właściwości bo masz za ciepły silnik i baj baj... Motul działa w silnikach tuningowanych gdzie temperatury są zazwyczaj wyższe niż przewiduje norma, bo on traci właściwości przy wyższej temperaturze niż inne oleje - nie chodzi o spracowanie, o długowieczności tego oleju nigdy nic nie słyszałem, wiec pewnie nie istnieje W nietuningowanych ani na drogę nie trzeba koniecznie motulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 ja zmotulowałem i na razie na 400km nie wciągnął grama. info aktualne bo dziś sprawdzałem zobaczymy jak będzie za 3k km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Często to znaczy, że częściej niż podaje producent, ale ogólnie to zależy od sposobu użytkowania, jeśli jest mocno upalany to i po każdym weekendzie warto olej wymienić nawet jeśli to jest Motul. Ogólnie przyjęło się, że dla Subaru STI norma to 7kkm, a można i co 5kkm. W Zetce myślę, że rozsądnie jest wymieniać co jakieś 10kkm? To wszystko zależy... tak czy owak, wczorajszy zakup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.