Gość silver rocket Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Witam, Witam wszystkich forumowiczów, jestem właścicielem Serenki 94' 2.0 benzyna/gaz. Autko po 2.5 roku eksploatacji jest już trochę wysłużone (już po zakupie wymagało trochę pracy) i przymierzam się do zakupu Serenki w lepszym stanie. Przyznam, że szukałem i nie znalazłem informacji o specyfikacji poszczególnych wersji (SLX, SGX, LX). Mam pytanie o zawieszenie w tym aucie w wersji SLX 97'rok (mam opcję na zakup tej wersji).Chodzi dokładnie o typy tylniego zawieszenia. W swojej wersji mam pióro poprzeczne i szczerze mówiąc mam już go serdecznie dość. Auto jest sztywne i mocno nim rzuca na wybojach (wspomnę jeszcze tylko, że pióro wymieniałem już dwukrotnie). Słyszałem, że w nowszych wersjach zawieszenie jest bardziej komfortowe. Z góry dzięki za odpowiedź. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Witam, Witam wszystkich forumowiczów, jestem właścicielem Serenki 94' 2.0 benzyna/gaz. Autko po 2.5 roku eksploatacji jest już trochę wysłużone (już po zakupie wymagało trochę pracy) i przymierzam się do zakupu Serenki w lepszym stanie. Przyznam, że szukałem i nie znalazłem informacji o specyfikacji poszczególnych wersji (SLX, SGX, LX). Mam pytanie o zawieszenie w tym aucie w wersji SLX 97'rok (mam opcję na zakup tej wersji).Chodzi dokładnie o typy tylniego zawieszenia. W swojej wersji mam pióro poprzeczne i szczerze mówiąc mam już go serdecznie dość. Auto jest sztywne i mocno nim rzuca na wybojach (wspomnę jeszcze tylko, że pióro wymieniałem już dwukrotnie). Słyszałem, że w nowszych wersjach zawieszenie jest bardziej komfortowe. Z góry dzięki za odpowiedź. pozdrawiam Kup vanette ma dwa wzdłużne resory i nie ma z nimi problemu.Ładowność 950kg! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Tak tak kup sobie z dwoma resorami to dopiero docenisz to co masz Zawieszenie w serenach przez cały okres ich produkcji było takie same czyli 2,0 benzyna resor poprzeczny z włókna węglowego 1,6 benzyna i 2,3 diesel dwa resory wzdłużne i nie oczekuj cudów w młodszych rocznikach Wożę ciężary i nić się nie dzieje, pióra łatwo dopasować z innego auta no i cała konstrukcja jest stabilna. Co do poprzecznych to ostatnio miałem w maluchu a wcześniej w Syrenie R14:))) bonzo co dwie głowy to nie jedna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Zapomniałeś bonzo o 2.0 diesel - także dwa resory wzdłużne. Komfort jazdy jest o niebo lepszy przy zawieszeniu niezależnym. Może i jest trochę z nim problemu jak "podupadnie", ale rozwiązanie go jest choćby na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silver rocket Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Zapomniałeś bonzo o 2.0 diesel - także dwa resory wzdłużne. Komfort jazdy jest o niebo lepszy przy zawieszeniu niezależnym. Może i jest trochę z nim problemu jak "podupadnie", ale rozwiązanie go jest choćby na forum. No to jestem w kropce. Przy pierwszej serenie zdecydowalem sie na 2.0 benzyna m.in ze wzgledu na dynamike. Przed zakupem mialem okazje przejechac sie dieslem (juz nie pamietam jaka to byla pojemnosc) i bylo bardzo leniwie. Na wersje 1.6 benzyna tez raczej sie nie przesiade. 2.0 benzyna jest dla mnie optymalna, jest wystarczajaco dynamiczny i po zamontowaniu gazu koszty paliwa nie sa duze (w ciagu 2.5 roku zrobilem ponad 80 tys km wiec cena za przejechany km jest dla mnie dosc wazna). Mam jeszcze jedno pytanie, troche po bandzie, ale co tam Czy istnieje opcja na zmiane/przekladki zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silver rocket Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 U mnie resor wymieniany już dwukrotnie, teraz jest metalowy i jest dużo lepiej, kola w koncu stoja prosto. Jednak jesli chodzi o komfort to duzej poprawy nie ma. Popytam jeszcze mechaników o koszty. Dzieki za posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romek1969 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Jestem posiadaczem nissana serena 1.6,podczas prac konserwacyjnych zauważyłem że na cylindrach przednich amortyzatorów tj kolumn niema nakładek pod zderzak gumowy tylko nakrętka wkręcona obudowę cylindra,oznaczało by to ze w tym modelu są wykorzystane wkłady regeneracyjne ,jeżeli ktoś by wiedział coś na ten temat bardzo proszę o informację,jako ciekawostkę podaję że tylne amortyzatory można zastąpić tyłami od niwy tylko gazowymi.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Ktoś musiał regenerować amorki, więc tak jest zrobione. Ktoś kiedyś na Allegro się oferował, że je regeneruje. Poczytaj dział Serena to będziesz wiedział, że na tył pasują amorki od poloneza trucka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bertland Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Chłopaki właśnie mi pękł poprzeczny resor metalowy . Na allegro nigdzie nie ma resora do serenki 2,0. Nie pamiętam od czego miałem ten metalowy zamiennik. Wie ktoś od jakiego pojazdu jest podobny resor do serenki 2,0? bo auto stoi unieruchomione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.