Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Terrano 2.7 TD Uszczelka gowicy


Dżem

Rekomendowane odpowiedzi

No i mam dziwny problem.

Po wymianie płynu chłodzącego, termostatu i korka w chłodnicy (stary puszczał) zaczęło mi ciorbolić w nagrzewnicy. Zero innych objawów: silnik chodzi ładnie, nie dymi, temp nie skacze, oleju nie ubywa nie kopci, węże gumowe niezbyt napięta (nie mam do czego porównać), płynu niby nie ubywa. Odpowietrzyłem układ, zrobiłem po mieście jakieś 30-50 km i dalej siorboli w nagrzewnicy.

 

Czy to możliwe żeby przy małym rozszczelnieniu głowicy tylko lekko popuszczało cisnienie do obiegu chłodzącego bez efektownego gejzera w zbiorniczku? Ściągać głowicę czy śmigać aż się rozdupi na drodze? Są jakieś patenty na sprawdzenie czy puścuła uszczelka pod głową przed rozbiórką?

Może puszczać w wyniku wcześniejszego zdeformowania głowicy z powodu temp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Miałem podobny problem...i zniknęło choć było denerwujące:)

Poczytaj

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/54144-miesznebulgoty/

 

Jeżdżąc z otwartym ogrzewaniem tego dżwięku nie było i dopiero po

długim czasie efekt ustąpił - też po wymianie termostatu.

Do tej pory jedynie zauważam kroplę płynu w okolicy

korka chłodnicy - sprawny korek czyli taki który się otwiera

przy danym ciśnieniu to podstawa, ale u mnie opaska na wężyku

spod korka do zbiornika wyrównawczego chyba puszcza...nie moge się

zebrać żeby nakręcić nieoryginalną opaskę...

Myślę że Cię pocieszyłem - -mam nadzieję że to to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem już wcześniej Twój post. Tylko u mnie mam wrażenie że po odpowietrzeniu znowu się zapowietrza. Czsem jest jakiś mokry ślad w okolicy termostatu (pod obudową) i na kołnierzy pompy wody na górze od obudowy termostatu. I czasem jest tam mokro po postoju a czasem sucho. Ale czy przez tą niewielką nieszczelność mogło by się zapowietrzać w układzie? Dziś popróbuję go jeszcze postawić na pochyłości może wtedy więcej nacieknie bo nie mogę zlokalizować skąd jest wyciek.

Długo jeździłeś zanim Ci się układ samoczynnie odpowietrzył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli otwór gdzieś w układzie chłodzenia czy w uszczelce pod głowicą. Bo jak pod głowicą to oczywiste że wystarczy otworek średnicy szpilki i już sadzi komprecha w układ chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...