Gość hansik Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 witam kolegów mam problem w moim xsie podczas jazdy zaczął się dusić tak jakby brakowało mu paliwa do 2tyś obrotów to jeszcze jakoś jechał ale gdy chciałem przyspieszyć zaraz nim szarpało i można powiedzieć że stawał, a co ciekawe jak mu dodaję gazu na postoju to się nic nie dzieję obroty dochodzą na 5tyś bez żadnych problemów filtr paliwa jest nowy można powiedzieć że ma przejechane 30 km więc to napewno nie filtr . Bardzo proszę o pomoc Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek01 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Napisz jaki silnik, który rocznik, przebieg , czy to się stało nagle ? Jesli silnik diesla na układzie common rail, moze być kilka przyczn , trzeba by podłączyć komputer i sprawdzić ciśnienia paliwa,stan wtryskiwaczy, jeśli paliwo dobre i filtr nowy to może być pompka paliwa (za mało daje na pompę CR) , pompa wysokiego ciśnienia common rail - za niskie ciśnienie, zawór zwrotny w szynie rail (przepuszcza i ucieka ciśnienie) , ewentualnie padły zaworki przelewowe we wtryskiwaczach ale raczej bym na nie nie stawiał.Bez testu komputerowego trzeba by było rwać wszystko z silnika i sprawdzać w diesel serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansik Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Napisz jaki silnik, który rocznik, przebieg , czy to się stało nagle ? Jesli silnik diesla na układzie common rail, moze być kilka przyczn , trzeba by podłączyć komputer i sprawdzić ciśnienia paliwa,stan wtryskiwaczy, jeśli paliwo dobre i filtr nowy to może być pompka paliwa (za mało daje na pompę CR) , pompa wysokiego ciśnienia common rail - za niskie ciśnienie, zawór zwrotny w szynie rail (przepuszcza i ucieka ciśnienie) , ewentualnie padły zaworki przelewowe we wtryskiwaczach ale raczej bym na nie nie stawiał.Bez testu komputerowego trzeba by było rwać wszystko z silnika i sprawdzać w diesel serwis. rok produkcji 2003 silnik 114km 2,2 diesiel przebieg niby 145000tyś mam go dopiero miesiąc wcześniej podczas jazdy było tak tylko przes 3sekundy więc pomyślałem że filtr paliwa więc go wymieniłem wczoraj a dzisiaj się to stało nagle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konradmatyja Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 rok produkcji 2003 silnik 114km 2,2 diesiel przebieg niby 145000tyś mam go dopiero miesiąc wcześniej podczas jazdy było tak tylko przes 3sekundy więc pomyślałem że filtr paliwa więc go wymieniłem wczoraj a dzisiaj się to stało nagle Miałem identycznie ale...jak mi zamarzł przy -15'C w ostatnią zimę. Wymieniłem filtr, zagrzał się i mu przeszło. Tak samo: na luzie sie wkręcał a na obciążeniu gasł przy 1500RPM. o dziwo odkryłem, że jak się toczy szybciej na luzie to obroty też rosnły do ok 1500 i tez potem gasł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.