Gość wieko Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam! Nawiązując do tematu "jaka instalacja w Ga16De" proszę o poradę.... za kilka dni wyrzucam mieszalnik i będę chciał go wymienić na zestaw sekwensa. I teraz dylemat.... jak przód sekwencji wybrać? Do tej pory był mieszalnikowy BRC, więc możliwości mam takie: 1. Przód Sequenta24 (opcja najdroższa....) 2. Stag + reduktor zavoli zeta n + wtryski magic-jet lub GIAC01 (są jeszcze jakieś wtryski plani-jety, ale one już mi najmniej mówią....) Obiekt gazowania: N15 1.6 SR ...100KM Może ktoś z Was ma doświadczenia z zestawami z p.1 lub p.2 i zechce się nimi podzielić ? Z góry dzięki za wszelkie rady i sugestie. Pozdr.! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ejaskulska Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Kolego, serdecznie polecam Ci BRC SEQUENT 24. Zrobiłem na niej w Sunny N14 z silnikiem GA16DE ponad 120 tys. km, autko rok temu sprzedałem, a następny właściciel też nie może sie nachwalić. Wszystko, co robiłem z gazem (oprócz tankowania), to serwis co 15 tys. km - wymiana filterków i podpięcie pod komputer w celu optymalizacji (ale nigdy nic nie trzeba było zmieniać). Reduktor, wtryski - po takim przebiegu nie potrzebują regeneracji ani wymiany. Również nie ruszałem luzu zaworowego. Teraz mam Nissana Maximę 3,0 i instalkę BRC SEQUENT 56 i żadnych problemów, absolutnie żadnych! Warto dołożyć przy montażu trochę kasy i mieć święty spokój! Tylko wybierz dobry warsztat, bo to połowa sukcesu. Pozdrawiam i życzę Ci zadowolenia z jazdy za pół ceny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam! Nawiązując do tematu "jaka instalacja w Ga16De" proszę o poradę.... za kilka dni wyrzucam mieszalnik i będę chciał go wymienić na zestaw sekwensa. I teraz dylemat.... jak przód sekwencji wybrać? Do tej pory był mieszalnikowy BRC, więc możliwości mam takie: 1. Przód Sequenta24 (opcja najdroższa....) 2. Stag + reduktor zavoli zeta n + wtryski magic-jet lub GIAC01 (są jeszcze jakieś wtryski plani-jety, ale one już mi najmniej mówią....) Obiekt gazowania: N15 1.6 SR ...100KM Może ktoś z Was ma doświadczenia z zestawami z p.1 lub p.2 i zechce się nimi podzielić ? Z góry dzięki za wszelkie rady i sugestie. Pozdr.! Zestawów tych nie miałem możliwości testować w praktyce - umnie siedzi: - sterownik KME Diego 1.4; - parownik scorpion mini; - wtryski Magic Jet; W sumie wyjeździłem na tym ca. 70kkm i raczej nie narzekam, chociaż musiałem zmienić parownik (pierwotnie KME Silver) i wymienić wtryski (poszło na gwarancji - były raczej brudne niż uszkodzone). Ale z drugiej strony można mieć lepszy zestaw. Napiszę generalne uwagi do tematu: - sterownik powinien mieć dobrze dopracowane korekty czasu wtrysku od temperatury gazu i od ciśnienia, nie zaszkodzi też korekta po obrotach - parownik powinien podawać na wtryski możliwie stałe ciśnienie niezależnie od aktualnej temp parownika, ilości lpg pozostałej w butli, niski przerost ciśnienia po cut-off, stabilność temp przy dużym ciągłym obciążeniu. - wtryskiwacz - obsługujący krótki czas wtryski od c.a 2ms, odporny na zanieczyszczenie lpg, liniowa charakterystyka wtrysku od ciśnienia gazu, precyzyjny, trwały (>100kkm bez wymiany). Teraz odnosząc się do tematu zestawów (na podstawie lektury różnych forów o lpg) to: - p1 prawdopodnie spełnia wszystkie powyższe kryteria - np w zestawie są/(były) wtryski Kehin (obok MED - Landi Renzo to najlepsze wtryski na rynku), elektronika ok, parownik do końca nie wiem - p2 Stag300 to ceniony sterownik, Zawoli to przyzowity parownik aczkolwiek miewa duże przerosty ciśnienie po cut-off, Magic Jet dość precyzyjny, szybki ale niezbyt trwały - może wytrzymać zaledwie 20-30kkm. Zaleta zestawu nr to to,że pewnie jest sporo tańszy , no i soft do Staga jest ogólnie dostępny, więc można czasami pogrzebać samemu (dla mnie to duża zaleta) . Co do mnie to wolałbym dołożyć i mieć "niezawodne" komponenty, chociaż zależnie od ceny to być może starłbym się pozbierać osobno komponenty np : parownik LandiRenzo, wtryski Kehin/Med, sterownik StaG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wieko Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Zestawów tych nie miałem możliwości testować w praktyce - umnie siedzi: - sterownik KME Diego 1.4; - parownik scorpion mini; - wtryski Magic Jet; W sumie wyjeździłem na tym ca. 70kkm i raczej nie narzekam, chociaż musiałem zmienić parownik (pierwotnie KME Silver) i wymienić wtryski (poszło na gwarancji - były raczej brudne niż uszkodzone). Ale z drugiej strony można mieć lepszy zestaw. Napiszę generalne uwagi do tematu: - sterownik powinien mieć dobrze dopracowane korekty czasu wtrysku od temperatury gazu i od ciśnienia, nie zaszkodzi też korekta po obrotach - parownik powinien podawać na wtryski możliwie stałe ciśnienie niezależnie od aktualnej temp parownika, ilości lpg pozostałej w butli, niski przerost ciśnienia po cut-off, stabilność temp przy dużym ciągłym obciążeniu. - wtryskiwacz - obsługujący krótki czas wtryski od c.a 2ms, odporny na zanieczyszczenie lpg, liniowa charakterystyka wtrysku od ciśnienia gazu, precyzyjny, trwały (>100kkm bez wymiany). Teraz odnosząc się do tematu zestawów (na podstawie lektury różnych forów o lpg) to: - p1 prawdopodnie spełnia wszystkie powyższe kryteria - np w zestawie są/(były) wtryski Kehin (obok MED - Landi Renzo to najlepsze wtryski na rynku), elektronika ok, parownik do końca nie wiem - p2 Stag300 to ceniony sterownik, Zawoli to przyzowity parownik aczkolwiek miewa duże przerosty ciśnienie po cut-off, Magic Jet dość precyzyjny, szybki ale niezbyt trwały - może wytrzymać zaledwie 20-30kkm. Zaleta zestawu nr to to,że pewnie jest sporo tańszy , no i soft do Staga jest ogólnie dostępny, więc można czasami pogrzebać samemu (dla mnie to duża zaleta) . Co do mnie to wolałbym dołożyć i mieć "niezawodne" komponenty, chociaż zależnie od ceny to być może starłbym się pozbierać osobno komponenty np : parownik LandiRenzo, wtryski Kehin/Med, sterownik StaG Dzięki za FACHOWE rady.... zobaczymy za ile uda się wyrwać poszczególne zestawy.... a potem już tylko decyzja i wreszcie mam nadzieję normalna jazda Dzięki za FACHOWE rady.... zobaczymy za ile uda się wyrwać poszczególne zestawy.... a potem już tylko decyzja i wreszcie mam nadzieję normalna jazda Sekwencja założona... Stag4 ... Almera złapała drugi oddech... wciąż gazowy co prawda, ale to zupełnie już inna jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Dzięki za FACHOWE rady.... zobaczymy za ile uda się wyrwać poszczególne zestawy.... a potem już tylko decyzja i wreszcie mam nadzieję normalna jazda Sekwencja założona... Stag4 ... Almera złapała drugi oddech... wciąż gazowy co prawda, ale to zupełnie już inna jazda. Jaki parownik i wtryski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wieko Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Jaki parownik i wtryski ? wtryski - plani-jety parownik - tomasetto AT09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.