Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

sekwencja w GA16DE


Gość wieko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Nawiązując do tematu "jaka instalacja w Ga16De" proszę o poradę.... za kilka dni wyrzucam mieszalnik i będę chciał go wymienić na zestaw sekwensa. I teraz dylemat.... jak przód sekwencji wybrać? Do tej pory był mieszalnikowy BRC, więc możliwości mam takie:

1. Przód Sequenta24 (opcja najdroższa....)

2. Stag + reduktor zavoli zeta n + wtryski magic-jet lub GIAC01 (są jeszcze jakieś wtryski plani-jety, ale one już mi najmniej mówią....)

 

Obiekt gazowania: N15 1.6 SR ...100KM

 

Może ktoś z Was ma doświadczenia z zestawami z p.1 lub p.2 i zechce się nimi podzielić ?

 

Z góry dzięki za wszelkie rady i sugestie.

 

Pozdr.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ejaskulska

Kolego, serdecznie polecam Ci BRC SEQUENT 24. Zrobiłem na niej w Sunny N14 z silnikiem GA16DE ponad 120 tys. km, autko rok temu sprzedałem, a następny właściciel też nie może sie nachwalić. Wszystko, co robiłem z gazem (oprócz tankowania), to serwis co 15 tys. km - wymiana filterków i podpięcie pod komputer w celu optymalizacji (ale nigdy nic nie trzeba było zmieniać). Reduktor, wtryski - po takim przebiegu nie potrzebują regeneracji ani wymiany. Również nie ruszałem luzu zaworowego.

Teraz mam Nissana Maximę 3,0 i instalkę BRC SEQUENT 56 i żadnych problemów, absolutnie żadnych! Warto dołożyć przy montażu trochę kasy i mieć święty spokój! Tylko wybierz dobry warsztat, bo to połowa sukcesu. Pozdrawiam i życzę Ci zadowolenia z jazdy za pół ceny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nawiązując do tematu "jaka instalacja w Ga16De" proszę o poradę.... za kilka dni wyrzucam mieszalnik i będę chciał go wymienić na zestaw sekwensa. I teraz dylemat.... jak przód sekwencji wybrać? Do tej pory był mieszalnikowy BRC, więc możliwości mam takie:

1. Przód Sequenta24 (opcja najdroższa....)

2. Stag + reduktor zavoli zeta n + wtryski magic-jet lub GIAC01 (są jeszcze jakieś wtryski plani-jety, ale one już mi najmniej mówią....)

 

Obiekt gazowania: N15 1.6 SR ...100KM

 

Może ktoś z Was ma doświadczenia z zestawami z p.1 lub p.2 i zechce się nimi podzielić ?

 

Z góry dzięki za wszelkie rady i sugestie.

 

Pozdr.!

 

Zestawów tych nie miałem możliwości testować w praktyce - umnie siedzi:

- sterownik KME Diego 1.4;

- parownik scorpion mini;

- wtryski Magic Jet;

W sumie wyjeździłem na tym ca. 70kkm i raczej nie narzekam, chociaż musiałem zmienić parownik (pierwotnie KME Silver) i wymienić wtryski (poszło na gwarancji - były raczej brudne niż uszkodzone). Ale z drugiej strony można mieć lepszy zestaw.

 

Napiszę generalne uwagi do tematu:

- sterownik powinien mieć dobrze dopracowane korekty czasu wtrysku od temperatury gazu i od ciśnienia, nie zaszkodzi też korekta po obrotach

- parownik powinien podawać na wtryski możliwie stałe ciśnienie niezależnie od aktualnej temp parownika, ilości lpg pozostałej w butli, niski przerost ciśnienia po cut-off, stabilność temp przy dużym ciągłym obciążeniu.

- wtryskiwacz - obsługujący krótki czas wtryski od c.a 2ms, odporny na zanieczyszczenie lpg, liniowa charakterystyka wtrysku od ciśnienia gazu, precyzyjny, trwały (>100kkm bez wymiany).

 

Teraz odnosząc się do tematu zestawów (na podstawie lektury różnych forów o lpg) to:

- p1 prawdopodnie spełnia wszystkie powyższe kryteria - np w zestawie są/(były) wtryski Kehin (obok MED - Landi Renzo to najlepsze wtryski na rynku), elektronika ok, parownik do końca nie wiem

 

- p2 Stag300 to ceniony sterownik, Zawoli to przyzowity parownik aczkolwiek miewa duże przerosty ciśnienie po cut-off, Magic Jet dość precyzyjny, szybki ale niezbyt trwały - może wytrzymać zaledwie 20-30kkm.

 

Zaleta zestawu nr to to,że pewnie jest sporo tańszy , no i soft do Staga jest ogólnie dostępny, więc można czasami pogrzebać samemu (dla mnie to duża zaleta) .

 

Co do mnie to wolałbym dołożyć i mieć "niezawodne" komponenty, chociaż zależnie od ceny to być może starłbym się pozbierać osobno komponenty np : parownik LandiRenzo, wtryski Kehin/Med, sterownik StaG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zestawów tych nie miałem możliwości testować w praktyce - umnie siedzi:

- sterownik KME Diego 1.4;

- parownik scorpion mini;

- wtryski Magic Jet;

W sumie wyjeździłem na tym ca. 70kkm i raczej nie narzekam, chociaż musiałem zmienić parownik (pierwotnie KME Silver) i wymienić wtryski (poszło na gwarancji - były raczej brudne niż uszkodzone). Ale z drugiej strony można mieć lepszy zestaw.

 

Napiszę generalne uwagi do tematu:

- sterownik powinien mieć dobrze dopracowane korekty czasu wtrysku od temperatury gazu i od ciśnienia, nie zaszkodzi też korekta po obrotach

- parownik powinien podawać na wtryski możliwie stałe ciśnienie niezależnie od aktualnej temp parownika, ilości lpg pozostałej w butli, niski przerost ciśnienia po cut-off, stabilność temp przy dużym ciągłym obciążeniu.

- wtryskiwacz - obsługujący krótki czas wtryski od c.a 2ms, odporny na zanieczyszczenie lpg, liniowa charakterystyka wtrysku od ciśnienia gazu, precyzyjny, trwały (>100kkm bez wymiany).

 

Teraz odnosząc się do tematu zestawów (na podstawie lektury różnych forów o lpg) to:

- p1 prawdopodnie spełnia wszystkie powyższe kryteria - np w zestawie są/(były) wtryski Kehin (obok MED - Landi Renzo to najlepsze wtryski na rynku), elektronika ok, parownik do końca nie wiem

 

- p2 Stag300 to ceniony sterownik, Zawoli to przyzowity parownik aczkolwiek miewa duże przerosty ciśnienie po cut-off, Magic Jet dość precyzyjny, szybki ale niezbyt trwały - może wytrzymać zaledwie 20-30kkm.

 

Zaleta zestawu nr to to,że pewnie jest sporo tańszy , no i soft do Staga jest ogólnie dostępny, więc można czasami pogrzebać samemu (dla mnie to duża zaleta) .

 

Co do mnie to wolałbym dołożyć i mieć "niezawodne" komponenty, chociaż zależnie od ceny to być może starłbym się pozbierać osobno komponenty np : parownik LandiRenzo, wtryski Kehin/Med, sterownik StaG

 

 

 

Dzięki za FACHOWE rady.... zobaczymy za ile uda się wyrwać poszczególne zestawy.... a potem już tylko decyzja i wreszcie mam nadzieję normalna jazda :)

 

Dzięki za FACHOWE rady.... zobaczymy za ile uda się wyrwać poszczególne zestawy.... a potem już tylko decyzja i wreszcie mam nadzieję normalna jazda :)

 

 

Sekwencja założona... Stag4 ...

Almera złapała drugi oddech... wciąż gazowy co prawda, ale to zupełnie już inna jazda. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za FACHOWE rady.... zobaczymy za ile uda się wyrwać poszczególne zestawy.... a potem już tylko decyzja i wreszcie mam nadzieję normalna jazda :)

 

 

 

 

Sekwencja założona... Stag4 ...

Almera złapała drugi oddech... wciąż gazowy co prawda, ale to zupełnie już inna jazda. :)

Jaki parownik i wtryski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...