Gość dexondyl Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam wszystkich raz jeszcze i przepraszam że nadal żadnych wykresów ani testów z hamowni. Ja mam tylko zrobiony program i przyżnam że zupełnie to wystarczy a cała reszta to kosmetyka ( wydech, kat czy tez filtr). Samochód jest o wiele dynamiczniejszy i chyba przede wszystkim to się liczy, no i spalanie rzeczywiście autko mniej pali średnio o 1 litr ropy na 100 kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popaym Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 mam prośbe do kogoś kto jeździ poczciwą almerką po takim modyfikowaniu programu już troche dłuzej 5tyś czy 10tyś niech napisze jak wygląda po takim przebiegu turbina, sprzegło, uszczelki, czy co tam jeszcze może dostać po d*pie i zobaczymy czy warto wkońcu najlepiej uczyć się na błędach ale cudzych... czekam na odpowiedzi pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) mam prośbe do kogoś kto jeździ poczciwą almerką po takim modyfikowaniu programu już troche dłuzej 5tyś czy 10tyś niech napisze jak wygląda po takim przebiegu turbina, sprzegło, uszczelki, czy co tam jeszcze może dostać po d*pie i zobaczymy czy warto wkońcu najlepiej uczyć się na błędach ale cudzych... czekam na odpowiedzi pozdro Od chipa mam juz zrobione około 45-50 tysięcy i wszystko działa bez wpadek. Musiałem wymienić przegub, ale to z winy dziurawej osłony. Reasumując: 125KM i 300Nm nie rujnuje napędu, a mam już prawie 280 000 km przebiegu. Edytowane 29 Listopada 2009 przez sleepyhead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz 22 Di Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam ! chciałem potwierdzic słowa kolegi ja mam przejechane ok 30-31000 km i jest ok ,a moja noga do lekkich nie należy pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kombiaczek Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam Podłączę sie do tematu. Mam Primerę P12 z silnikiem 2,2 126 KM. Czy wiecie koledzy gdzie w tym aucie jest centrala ECU? Bardzo prosze o informację A co z tuningiem Primery P12 2,2 di z silnikiem 126 KM? Jestem zainteresowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wirusek Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zdania o zaślepianiu EGR są podzielone jednak ja uważam ,że jezeli chodzi o dodatkowe km to pozytywna zmiana. Wycięcie katalizatora pozytywnie wpływa na przyrost mocy ponieważ spaliny w kolektorze rozpędzają się bardziej co pozwala na większą sprawność turbiny. pozdrawiam hej.coto jest EGR i gdzie sie znajduje.czy wyciecie kat. cos da.ja kupilem chipa ,znalazlem kable do ktorych powinienem go wpionc,ale nie jestem pewien czy ma jakies zmaczenie ktory do ktorego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.