Gość fiurkow Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Hej!!! Proszę o radę tak jak na zdjęciu widać nie ma pełnego oświetlenia obrotomierza i prędkościomierza :/ czy nie wielkim kosztem da się to zrobić czy to droższa naprawa ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Hej!!! Proszę o radę tak jak na zdjęciu widać nie ma pełnego oświetlenia obrotomierza i prędkościomierza :/ czy nie wielkim kosztem da się to zrobić czy to droższa naprawa ?? pozdrawiam To koszt rzędu 2 zł pod warunkiem że sam sobie to zrobisz Wystarczy wymienić 2 żarówki (chociaż ja wymieniłbym wszystkie 4 np na niebieskie ledy ) Wymiana nie jest zbyt skomplikowana i wystarczy do niej śrubokręt krzyżowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fiurkow Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Aha a dużo będzie rozbierania ?? gdzie takie żarówki mogę kupić ? dzięki za info pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Aha a dużo będzie rozbierania ?? gdzie takie żarówki mogę kupić ? dzięki za info pozdrawiam Kupujesz żarówki w każdym sklepie motoryzacyjnym żarówka cało szklana 5W/12V lub odpowiednik led (nie polecam żarówek szklanych w kolorze bo się odbarwiają po kilku godzinach świecenia) A co do rozbierania to troszkę tego jest. Odkręcasz dwie śrubki w konsoli centralnej(na dole koło popielniczki i jedna po wyjęciu popielniczki) Następnie wyciągasz obudowę dźwigni zmiany biegów i odchylasz konsole centralną, odłączasz wtyczki od zapalniczki i od awaryjnych. Potem odkręcasz koło kolumny kierowniczej osłonki tam gdzie masz włącznik przeciwmgielnych ustawianie lusterek itp.( o,ile dobrze pamiętam bo Sunny mi się myli z Maxi :)4 śrubki od spodu na wkrętak :)Po odkręceniu odpinasz wtyczki od włączników i wyciągasz obudowę ( pomaga opuścić kierownice na maxa) Potem pozostaje odkręcić 3 śrubki na zegarami i chyba 5 na dole w celu wyjęcia obudowy licznika( przy wlotach powietrza po prawo wciśnięta jest chyba na zatrzask jeśli dobrze pamiętam )Jak już odkręcisz wyciągasz obudowę i masz dostęp do licznika 4 śrubki i masz licznik w garści. To tylko tak skomplikowanie wygląda w moim opisie w Rzeczywistości to dziecinnie łatwe :D Pozdrawiam i życzę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Aha a dużo będzie rozbierania ?? gdzie takie żarówki mogę kupić ? dzięki za info pozdrawiam Rozbierania trochę jest. Niezbyt skomplikowane. Możesz założyć żarówki lub LED-y. Tak wygląda na LED-ach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fiurkow Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Ok super dzięki spróbuje sam to zrobić Eeeee bajer te niebieskie podświetlenie A pamiętacie może ile jest tam tych wszystkich żarówek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Dokładnie nie pamiętam chyba 6 dużych i jak chcesz podświetlić inaczej zegarek to jeszcze jedna mała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fiurkow Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 kurcze jestem zielony z takich rzeczy :/ które to będą led-y na tej stronie ? http://www.ctuning.be/index.php ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Błagam!!!!!!! Opcja "szukaj" się kłania... Mod jak dla mnie to do usunięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fiurkow Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 a co Ty taki prezes jak nie chcesz pomóc to się nie wtrącaj !!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość falbinho Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Bo to najlepiej szukaj szukaj a tu jak zwykle hu*** znajdziesz takie pierdo*** o szopenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fiurkow Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 dokładnie szukałem i nic nie znalazłem na ten temat :/ ale zawsze musi być jakaś czarna owca w rodzinie :/ pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Panowie wrzućcie na luz. Postów w tym temacie faktycznie już trochę było. Szukanie nie boli, więc po co zaraz takim tonem?? Tak dla przykładu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58206-n14-y10-podwietlenie-wnetrza/ A dopowiadając na pytanie diody z twojej stronki http://www.ctuning.be/%C2%AFar%C3%B3wki-%C2%AFar%C3%B3wka-r5b85db83db84db8-c-55_221_23_113.html musisz znaleźć tylko swoje oprawki. Ja zrobiłem sobie sam na takich diodach http://www.allegro.pl/item817499724_dioda_super_flux_niebieska_8000mcd_super_mocna.html Do anody dolutowałem opornik i całość wlutowałem w oprawki z zegarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.