marlos90 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 to ja mam pytanie, czy na załączonej fotce jest prawidłowa temperatura? dodam że przejechałem jakieś 20km i średnio grzeje w środku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 powinno być ok. u mnie taqk jest teraz po wymianie termostatu. przy temp otoczenia ok. 0 *C jak przejadę 4-5km mam już to wskazanie a wcześniej można było jeździć i jeździć a wskazówka ciut ponad 1/4 skali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 to ja mam pytanie, czy na załączonej fotce jest prawidłowa temperatura? dodam że przejechałem jakieś 20km i średnio grzeje w środku.. Ja mam idealnie w poziomie, więc wg mnie jest zbyt niska. Jeżdżąc po mieście przy -20 nagrzewa się do swojej temperatury, a jednocześnie przy +25 jadąc w góry cisnąłem pod górki i też się trzymała na tym poziomie, nic nie rosło ani nie spadało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pys123 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Też jestem po wymianie termostatu, wcześniej sie nie dogrzewała, taka uwaga, nie oszczędzajcie na termostacie, kupiłem jakiś z najtańszych i za miesiąc wymieniałem na porządny dobrej firmy bo sie zacinał i temperatura wariowała, dobrze że głowica to wytrzymała. Wskazówka cały czas po nagrzaniu trzyma sie teraz w połowie skali, nie licząc tego jak ją przegoniłem przy +25 stopniach do 190km/h to zaczęła rosnąć. Ze spalaniem nie dało mi sie zejść poniżej 7 ale cały czas w cyklu mieszanym, wymiana przepływki też nic nie zmieniła, choć teraz przynajmniej spalanie przekłada sie na osiągi, stara mając 1,5V całkowicie ją zamulała. Powiedzmy sobie szczerze że ten silnik nigdy nie dorówna niemieckiemu TDIkowi z tamtych lat osiągami i spalaniem, za to nie musimy robić turbiny co 100tyś i innych usterek ich nękających:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Odświeżę trochę temat Na 49l zrobiłem 750km jazda raczej spokojna i krótki trasy. Nie jest źle ale wiadomo mogło być lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwederowiak Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Witam Od trzech tygodni jeżdzę P11 2001TD. Zalałem do pełna przejechałem 200 km. z czego 130 km. w trasie i wypił mi 11 litrów . Chyba nieżle . Przez 12 lat jeżdziłem P10 2.0 benzyna i brała mi przy delikatnej jeżdzie po mieście 9-9.5l. Ale kiedyś na trasie Bydgoszcz-Warszawa-Bydgoszcz przejechałem równo 500 km. i zatankowałem 30 litrów czyli 6/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.