ron5 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam, mam zamontowany hardtop Roadranger. Wszystko było by ok ale po jakimś czasie hardtop odsunął sie o jakieś 4 cm od prawidłowego położenia-nie utrzymały go ,ściski mocujące. W instrukcji roadranger jest wymóg aby co 1000 km te ściski dokręcać-czego nie zrobiłem regularnie,przyznaję to. Trochę straciłem zaufanie do tych mocowań i mam pomysł aby zamocowć hardtop mechanicznie do paki-nie zamierzam go nigdy i tak zdejmować Czy ktoś z Was zrobił coś takiego-i jak? z góry dziękuję za podpowiedzi,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) Mam zabudowę outlander mocowaną na 4 uchwytach. Po roku był chyba lekki luz i z jednej strony przy klapie wysuwała się piankowa uszczelka. Poprawili w serwisie i jest spokój. Można zastosować silikon przezroczysty. Cienka warstewka przymocuje zabudowę na dłużej. Jednak lepiej nie montować tego na stałe, tak aby w przyszłości nie było problemów ze zdjęciem. Edytowane 23 Listopada 2009 przez luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Silikon odradzam. Moją zabudowę zamontowali tym sposobem w serwisie (rzekomo w celu uszczelnienia). Zabudowa dalej przecieka a na dodatek w momencie jej ściągnięcia zeszła z całym lakierem, który był pod nią :/ Nie wiem jak wygląda Twoja zabudowa od środka. Proponowałbym zrobić z blachy małe kątowniki i przykręcić do burt od wewnętrznej strony. Mam tak zrobione u siebie z zabudową ARB i ani nie drgnie. Pamiętaj tylko aby po wierceniu zabezpieczyć otwory żeby nie rdzewiały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ron5 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Myślałem o silikonie,ale zastanawiam się po informacji,że może odejść razem z lakierem.Silikon byłby z pewnością skuteczny-np szklarski lub akwariowy. Szczególnie ten oststni-jak chwyci -nie puści nigdy. Może rozwiązaniem jest punktowe zastosowanie silikonu w kilku miejscach a a wypadku konieczności zdjęcia hardtopa-przecięcie silikonu najpierw. Co do kątowników do burt-hardtop Roadranger to chyba tworzywo i nie wiem jak skuteczne będzie wkręcenie w nie śrub. Macie jeszcze inne pomysły?Na razie Steeler obiecał mi przesłanie dodatkowych 2 ścisków i kompletu uszczelek,a serwis Nissana gdzie montowałem Hardtop-przemontowanie.Ale i tak chcę go dodatkowo zamocować. pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Jeśli masz taką możliwość to dołóż dodatkowe zaczepy, skręć mocno śruby i będzie po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Zamiast silikonu kup uszczelke taką jak w okna się daje i może będzie ok. Silikon jest kwaśny i zawsze odparzy lakier!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur5250 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Ja mam snugtopa ( amerykańskij )mocowanego na 6 śrub bardzo sprytnie, polecam takie rozwiązanie, buda nawet nie drgnie a jednocześnie dosyć kulturnie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ron5 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Czy te śruby ze snugtopa to jakieś uniwersalne,do kupienia?Czy da się je zastosować dodatkowo do roadrangera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Moja zabudowa jest mocowana w czterech punktach przy pomocy blach/uchwytów pośredniczących i trzyma się nieźle, ale za każdym razem po ściągnięciu muszę potem dokręcać mocniej i już mi się blachy na pace lekko powyginały. Myślałem o przedłużeniu tych uchwytów i mocowaniu do bocznych szyn c-channel - przerabiał ktoś taki wariant? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur5250 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Co do mojego mocowania to te śruby nie są europejskie ale to nie jest żaden problem bo każdy sklep metalowy ma , nie wiem jaki jest szeroki parapet wewnątrz zabudowy roadrangera ale myślę że da się to zrobić wystarczy kawałek blaszki (2mm grubości) na 4 cm długiej, wygiętej w V do której dospawać podłużną nakrętkę i przez owy parapet śrubą do tej blaszki z nakrętką która zachodzi na obrzeże burty nad c-chanel i gotowe. Można sobie w ten sposób zrobić nawet 8 punktów za 2 połówki u każdego ślusarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.