Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] zbiorniczek pod maską- do czego słuzy? i co dolać? [p11]


Gość michall36
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam pytanie do czego służy zbiorniczek na poniższym zdjęciu i jakiego płynu użyć aby uzupełnić jego brak??(primera 99r. 2,0TD)

 

p24110911350001.th.jpg

 

 

dodam że znajduje się on w prawym górnym rogu

Edytowane przez michall36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie ewentualności, płyn hamulcowy albo do wspomagania. Na nakrętce powinno być napisane

 

PS Nie zakładaj dwóch takich samych tematów, bo zaraz moderator da Ci ostrzeżenie

Edytowane przez herson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyło zajrzeć do instrukcji obsługi Jak nie masz to pobierz http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/37837-primera-poradniki-serwisowki-instr-obsugi-katalogi-obd/ i przy okazji inne poradniki Sprzęgło masz Hydrauliczne i potrzebuje ono płynu hamulcowego do działania Zbiorniczki są niezależne. Lejesz DOT 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Twardy i zgrzypi jak sie go wciska :dribble: ale to wina przytartej tuleji w obudowie skrzyni, lecz moze też być problem z linka. Trzeba nasmarować.

Edytowane przez Depesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jak Koledzy napisali to jest zbiornik plynu do pompy sprzęgla. Leje sie plyn hamulcowy na zakretce powinno byc napisane "brake fluid". W zeszlym roku wymienialem ten plyn bo pedal byl strasznie twardy. Wymienilem na DOT4 FERRODO. Co do linki to u mnie nie ma zadnej linki pompa jest bezposrednio na pedale tak jak w hamulcach. Byc moze u Ciebie jest zapowietrzone odpowietrznik masz na cylindrze przy widelkach od sprzegla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zapowietrzonych heblach zwykle pedał jest miękki i nie za bardzo wysprzęgla. Kolego kryspin zapewne masz dwie pompy, jedna przy pedale a drugą przy skrzyni, spięte przewodem z DOT4 mechanizm działania w ten sam sposób tylko ze zamiast linki jest przewód z DOT-em, brak wysprzeglika wewnątrz skrzyni wiec przełożenie sily pompy przy skrzyni na łożysko i docisk jest realizowane przez właśnie ten trzpień w obudowie który lubi sie zatrzeć i sprzęgło ciężko chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...