Gość leon Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Witam, jak można skasować świecącą się na czerwono kontrolkę AIRBAG? Ponoć zapaliła się po przypadkowym rozłączeniu kostki pod siedzeniem. Jest jakiś prosty sposób czy trzeba udać się do serwisu? Miałem kiedyś PICASSO i jak zapaliła mi się kontrolka to wystarczyło odłączyć kostkę pod siedzeniem i znowu włączyć. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Odłącz aku na noc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 I to wszystko? Kontrolka zgaśnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Jeśli było tak jak mówisz to powinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Niestety po odłączeniu akumulatora na noc nic nie dało, proszę o inne pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 No to wątpie, żeby problem z airbagiem ograniczał się tylko do rozpięcia kostki na chwile, bo odłączenie aku na noc, resetuje kompa, więc błąd w takim wypadku powinien zniknąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leon Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witam, dzisiaj przetestowałem sposób na usunięcie błędu poduszki powietrznej z PRIMERY w moim K11 i działa bez zarzutu. Zajęło mi to jakieś 60 sekund. Poniżej instrukcja. To jest dla N16 ale działa i w P11 i P12 (żródło NKP) przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.