gregor Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 do wiosny to Ty zamarzniesz w tym aucie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 to jest pomysł tylko czy aby nie rozpuści nagrzewnicy?a tak poważnie to chyba poczekam do wiosny z tym octem... Tylko nie wlej samego octu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 w jakich proporcjach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 w jakich proporcjach?? 1:1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 A czy któryś z was próbował odpowietrzyć sobie układ ogrzewania. Bynajmniej nie mam na myśli standardowego odpowietrzania układu chłodzenia silnika tylko układu wtórnego czyli służącego do ogrzewania wnętrza. Jeśli nie to zachęcam do zapoznania się z procedurą w książce. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 u mnie po 10 minutach prawie sie nie da utrzymac reki przy nadmuchu tak parzy tr5oche gorzej na nogi jakby sie dostawalo zimne i mieszalo z cieplym bo tam takie gorace nie leci pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sboard Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 U mnie leci gorące po ok 3 min. od uruchomienia przy -10. Niedawno wymieniłem termostat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Kosztowna taka operacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sboard Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Kosztowna taka operacja? Termostat? 70 zł. Ale to pomagatylko wtedy jak silnik się nie nagrzewa, u mnie termostat był cały czas otwarty i płyn cały czas przepływał przez chłodnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marzzz Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 co do ogrzewania u mnie jest ok,ale mam dziwna przypadłośc gdy na samochodzie lezy swiezy snieg i włącze dmuchawe to przez chwile wlatuje do wnętrza snieg,mało co prawda ale szybe zamrozi od srodka-czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 a mi od paru dni juz wogole prawie nie leci cieple powietrze Silnik normlanie sie nagrzewa wiec to chyba wina nagrzewnicy. Wie ktos moze ile kosztuje nowa ? z wymiana to pewnie fortune Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Nowa okolo 130zł (dowiadywalem sie, oczywiscie nie w ASO , ale nie kupilem w rezultacie). Wymienic mozna samemu, ale przydalby sie jakis garaz albo hala, zeby gdzies skladac czesci (trzeba wymonotwac cala deske), no i zeby nie zmarznac Ale sprawdz jeszcze wczesniej, czy masz poziom plynu odpowiedni, i czy nie zapowietrzona jest nagrzewnica... Aha, moze byc jeszcze taki myk, ze (chociaz to malo prawdopodobne) spadlo cieglo sterujace zaworkiem w nagrzewnicy, a zaworek jest zamkniety i cieply plyn w ogole przez nagrzewnice nie przeplywa. Ten zaworek jest wbudowany w nagrzewnice, i sterowany jest tym suwakiem, ktorym reguluje sie cieplo-zimno (a przynajmniej w moim tak jest). Zeby to sprawdzic, trzeba zdemontowac (a moze wystarczy tylko otworzyc, ja sprawdzalem przy okazji jak mialem zdjety) schowek po stronie pasazera, i wybadac reka (bo chyba z tego co pamietam go nie widac), czy wraz z ruchem suwaka cieplo-zimno ten zaworek sie otwiera/zamyka (jest on w gornym kroćcu nagrzewnicy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 w N14 nie ma ciegla sterujacego zaworkiem w nagrzewnicy Jest cieglo ktore kieruje powietrze przez nagrzewnice albo dookola, a cieply plyn w nagrzewnicy jest zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart1awo Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Sami, uwierz mi ze jest i zaworek w nagrzewnicy, i cieglo ktore nim steruje, a cieply plyn nie zawsze jest w nagrzewnicy. To o ktorym piszesz rowniez jest, a oba ciegla sa ze soba sprzegniete - przy kierowaniu powietrza na nagrzewnice, otwierany jest rowniez zaworek, ktory puszcza cieply plyn do nagrzewnicy. Dotyczy to N14 sedan z silnikiem 2.0D, jak jest w innych - nie wiem. Jednak ze wzgledu na ujednolicona konstrukcje deski rozdzielczej podejrzewam, ze we wszystkich tak powinno byc, ale moze sie myle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 ja wiem ze jak zdejmowalem u siebie cala deske rozdzielcza to jedyne cieglo ktore musialem rozpiac kierowala ta "przepustnica", nic innego tam nie widzialem Ale moze z kolei od tej przepustnicy cos tam przechodzi dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomax Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 z pewnoscia te typy tak maja, bo wiekszosc urzytkownikow mowi to samo, w starszych moze to byc wina zamulonej nagrzewnicy, a manipulowanie w gwaltowny sposob przesowkami moze skonczyc sie ich urwaniem tak jak w moim przypadku, tak wiec u mnie rano czapka i rekawice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Jeżeli nawalił by termostat to wskażnik od temperatury by leżał cały czas na dole. Jeżeli sie podnosi to albo do wymiany nagrzewnica, zapowietrzony układ lub coś nie tak z linką od ciepłe/zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 nie lezalby caly czas na dole wskaznik. podczas jazdy z uszkodzonym termostatem wskaznik temp powoli wedruje to w gore to w dol, zalezy od predkosci jazdy i temp na zewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmas Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Też mam drobny problem z nagrzewaniem a mianowiecie cieple powietrze leci tylko po bokach a srodkiem leci cały czas zimne Jak zanurkujesz pod deskę rozdzielczą od strony kierowcy, to kierując wzrok w stronę kolumny (tam gdzie radio i sterowanie nawiewem) to zobaczysz cięgna od systemu nadmuchu - interesuje Cię zwłaszcza jedno - mniej więcej w połowie wysokości, zamocowane takim dziwnym białym plastikiem. Pozmieniaj kierunek nawiewu (na gorącym silniku) - u mnie było tak, że ze środkowego leciało zimne, chyba że dałeś nawiew na twarz. Cięgno o którym pisałem powyżej steruje klapkę, która odpowiedzialna jest za zamykanie dopływu powietrza z zewnątrz (w nowszych Nissanach - koło środkowego nawiewu jest pokrętło ciepło/zimno - steruje właśnie taką klapką). Mocowanie cięgna umożliwia jego regulację (otwarcie klapki zależne jest od kierunku nawiewu: twarz/nogi/szyba) za pomocą plastikowego mocowania - ja ustawiłem tak, że cały czas jest zamknięte - od razu czuć zmianę. Nie powinno Ci to zająć więcej niż 10min (ja by to przeanalizować rozkręciłem pół wnętrza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz N Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 A powiedzcie mi gdy jadę i nie włączam ogrzewania wskaznik temperatury idzie do góry. Gdy np jest prawie w połowie i włączę ogrzewanie moment i spada do 0. Podniesie się znów gdy się zatrzymam bo w czasie jazdy bedzie przy 0. Czy to też objaw zepsutego termostatu. Powietrze leci takie letniawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vad_marv Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 MARIUSZ witam w tamtym tygodniu wymienialem termostat u siebie .objawy byly bardzo podobne jak w twoim,z tym ze u mnie wskaznik do zera nie szedl ale ledwo co nad nim wisiał,nisek nagrzewal sie dlugo i wcale niebylo w nim cieplo nawet przy zaslonietej chlodnicy. trraz po wymianie nagrzewa sie juz po 2,3 kilometrach i robi sie jak wlazni cieplutko i milo .a wskaznik osiaga polowe skali i jest stabilny.tak ze zacznij moze od termostatu,ja zaplacilem 30 zloty za swoj ale to nie oryginał tylko jakis niemiecki zamiennik . sa i tansze,oryginal jakąs 100 trzeba dac pozdrawiam ad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz N Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 oki dzieki za informacje . Bede musial wymenic ten termostat. [ Dodano: Pon 14 Sty, 2008 21:35 ] A prosto go sie wymienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vad_marv Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Mariusz witam ponownie. Sprawa wymany termostatu ! nie jest to uciazliwe ,ale niedoczytalem jakie asz to swoje wozidełko. U mnie w b12 termostat znajduje sie po lewej stronie silnika ,a wymiana dokonała sie tak. napoczatek musisz zlec troche płynu chlodniczego niekoniecznie wsztstko tyle tylko aby nie ciekło z grobego weza dochodzacego do obudowy termostatu.Zdejmujesz wąz z krocca obudowu trmostatu jakos tam go sobie odchylasz by nieprzeszkadzał,u mnie klucz 12 nasadowa i 3 śruby do odkrecenia obudowy, i tutaj jest roznie moze byc niezle przyklejona moze byc obudowa mocowana na uszczelkach lub jakis silikon czy specjalny klej u mnie uszczlka (uszczelki 3 rodzaje do 3 typow zapakowane razem z termostatem ,komplet) tak ze moze byc trodnosc rozpołowi obodowe ale delikarnie popukac i powinno odejsc.Wyjmujesz stary termostat zakładasz nowy! zwracajac owage na znaki lub taki jakbu bolczyk w obydwu przypadkach maja byc skierowane do góry.zakładasz uszczelke lub montujesz na te cos do klejenia i uszczelniania zarazem obodowy ( niewiem czy jest to dołaczone do kompletu) skrecasz z wyczociem zakładasz waz dolewasz płyn odpowietrzasz czy jak tam u ciebie ma to sieodbyc i to chyba wszystko w wielkom rozpisaniem .wymiana jakies 30 min. powodzenia i zycze ciepełka .ad mar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Achtung Sunny Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Siemka.Sprawdź sobie płyn w chłodnicy bo kumpel miał mało i dopiero na wysokich obrotach troche grzało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz N Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ja mam N14 91 r wer 14DS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.