Gość q_nerk Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam po raz pierwszy:-) Abstrahując od innych problemów co by nic nie sugerować: jakie są objawy padniętej przepływki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Mułowatość, szarpanie podczas przyspieszania, większe spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Jeśli padnie zupełnie, to nie wkręcisz silnika wyżej niż 2500 gdzieś coś koło tego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość q_nerk Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 a to że np. gaśnie chwile po odpaleniu i po równym trzymaniu na obrotach spadają one do zera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek(emde) Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 witam ja mam wlasnie taki problem ze gasnie zaraz po odpaleniu i nie wiem wlasnie czego jest to wina i obroty spadaja do zera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość podj Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Proponuje opiąć całkiem przepywkę i porównać stany na przyłączonej i odłączonej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel18PL Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Jak już będziesz odpinał przepływkę to możesz jeszcze zajrzeć do manuala i sprawdzić jakie wartości rezystancji powinien mieć sprawny element. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.