Gość jrock7 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam, Potrzebuje kompletu linek do hamulca recznego do Terrano I (2,4L - 89). Na allegro bida... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witaj! Pomyśl może o dorobieniu tych linek. Nie będzie to kosztować dużo, a przynajmniej będą nowe. W Toruniu jest firma, która dorabia linki więc na pewno w Gdyni też lub chociaż w bliskiej okolicy, a koszt dorobienia na wzór liczę, że będzie wynosić ok 35-50 zł za sztukę. Oczywiście jeśli są takie same jak w Terrano II. Powodzenia Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jrock7 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Dzieki za info. Pytalem sie "speca" od dorabiania linek i powiedzial, ze roznie z tym bywa, bo czasami "wychodza za dlugie lub za krotkie" i starczaja podobno na pol roku... Ale moze faktycznie zapytac w innym miejscu. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witaj! Co to za "spec" od linek jeśli jego wyroby wytrzymują pół roku, a na dodatek czy on nie ma miary? Ja zaciągam ręczny przy każdym postoju i nie mam od wielu wielu lat kłopotów z linkami w samochodach. Do zaciągania ręcznego (wszędzie!) warto się przyzwyczaić bo z tego wynikają tylko same korzyści. Nie używana linka rdzewieje w pancerzu i przychodzi taki moment w najbardziej nieodpowiednim momencie, że ręczny odmawia posłuszeństwa. Jeśli nie zadziała to jeszcze pół biedy, ale jeśli zadziała i nie wróci to wtedy można spalić hamulce - oczywiście mam na myśli kogoś niedoświadczonego. Poza tym zakładając każdą linkę czy jest to oryginalna czy też dorabiana zawsze staram się wprowadzić do środka chociaż trochę rzadkiego smaru np. STP, przedłuża to okres jej użytkowania. Samej lince w otulinie tworzywowej to nie jest potrzebne ale pancerzowi się przydaje bo on najszybciej rdzewieje w środku jeśli linka pracuje na sucho. Powodzenia Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Najwięcej babraniny jest z wyciągnięciem tego pancerza, który jest razem z dźwignią ręcznego. Sporo roboty, jeżeli się chce mieć całą tapicerkę, bo niektórzy rozcinają i jest spokój. Mówie o tym pancerzu, bo najprawdopodobniej to ta linka ci się urwała. Mi ze starości zaczęła się otulinka z tworzywa biodegradować, w zimie podeszła wilgoć, przyrdzewiało no i w najmniej oczekiwanym momencie strzeliła. Na moim terenie dorobienie linki kosztowało 30zł, nie liczę swojej roboty związanej z wyciąganiem tego cholerstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jrock7 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Dzieki za wszystki sugestie. Wlasnie dorwalem linke na allegro - zobaczymy jak pojdzie z wymiana. Pozdrowienia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Wlasnie dorwalem linke a nie wiesz przypadkiem jakie są długości tych linek, na allegro wyczytalem ze jest kilka : Komplet zawiera dwie nowe linki prawa długość 1300/dł.pancerza790 i lewa dł.1100/790 Istnieją również długości: prawa 1060/850 lewa 1260/850 prawa 1370/1180 lewa 1340/1125 prawa 1545/1280 lewa 1535/1280 a czy ktoś może zakładał linki jakieś inne tzn z jakiegoś innego auta które podpasowały ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 dokleje sie do tematu. zbliza mi sie przeglad i wypada zrbic reczny. pro lem mam taki ze tylko prawe kolo nie lapie, poprstu zero a lewe ladnie trzyma.wiec pewnie poszla tylko ta prawa linka. czy duzo jest dlubaniny zeby wymienic ta jedna strone w krotkim mavericku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Trochę grzebania jest, bębny trzeba ściągnąć i szczęki no i oczywiście linkę odkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 dokleje sie do tematu. zbliza mi sie przeglad i wypada zrbic reczny. pro lem mam taki ze tylko prawe kolo nie lapie, poprstu zero a lewe ladnie trzyma.wiec pewnie poszla tylko ta prawa linka. czy duzo jest dlubaniny zeby wymienic ta jedna strone w krotkim mavericku? jak potrzebujesz to w Poznaniu tylko oni http://www.linkipiast.pl/page4.html firma trochę "dwie plansze w tył" ale wiedzą co robią, polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fauscik Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 doczepię się do tematu bo u mnie podobny problem z ręcznym wiesz może jak u nich z cenami wypada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 nie jest źle, skóry z ciebie nie zedrą, najlepiej podjedź i pogadaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.