Gość p'xxl Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) Problem polega na tym, że... na przyspieszonym zapłonie mam strzały w tłumiku. Fajne to ale przyspieszenie zapłonu miało zoptymalizować spalanie mieszanki a strzały raczej nie są tego dowodem. O co cho? Wcześniej się nie przysłuchiwałem. Nie wiem czy ten przyjemny dla ucha problem powstał ostatnio czy był wcześniej. Dodam, że wymieniłem świece i przewody: Świece Bosh 4 elektrodowe; Przewody NGK (wykluczam ponieważ na starych jest to samo) O co cho? Edytowane 25 Listopada 2009 przez p'xxl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Problem polega na tym, że... na przyspieszonym zapłonie mam strzały w tłumiku. Fajne to ale przyspieszenie zapłonu miało zoptymalizować spalanie mieszanki a strzały raczej nie są tego dowodem. O co cho? Wcześniej się nie przysłuchiwałem. Nie wiem czy ten przyjemny dla ucha problem powstał ostatnio czy był wcześniej. Dodam, że wymieniłem świece i przewody: Świece Bosh 4 elektrodowe; Przewody NGK (wykluczam ponieważ na starych jest to samo) O co cho? Zazwyczaj taki efekt wystepuje po opóznieniu zapłonu więc jezeli sam kręciłeś zapłonem to go pradopodobnie opózniłeś i niespalone paliwo dopala się w układzie wydechowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość p'xxl Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Kręcony w kierunku kabiny więc jak go mogłem opóźnić? Na kompie patrzyłem wyszło 17 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość podj Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 U mnie występuje podobny efekt przy książkowo ustawionym zapłonie. Poprzedni właściciel wywalił katalizator pozostawiając puszkę. Zastanawiam się czy przyczyną nie jest właśnie brak kata lub ewentualnie za bogata mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 u mnie jest podobnie ... czy zapłon przyspieszony czy opozniony i tak strzela (albo troche mniej albo wiecej)... a to wszystko sie zaczelo po wymianie wydechu na przelotowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość p'xxl Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Też tak myślałem. Zastanawiałem się też czy to nie przez to, że leję dla spokojności ducha wachę 98 a zapłon mam na 17 stopni. Na przeglądzie pan stwierdził dużą zawartość węglowodoru w spalinach. To przez niedopalanie się paliwa. Czy może to być też wina sondy lambda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość podj Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Też tak myślałem. Zastanawiałem się też czy to nie przez to, że leję dla spokojności ducha wachę 98 a zapłon mam na 17 stopni. Na przeglądzie pan stwierdził dużą zawartość węglowodoru w spalinach. To przez niedopalanie się paliwa. Czy może to być też wina sondy lambda? sprawdzał kolega tę sondę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość p'xxl Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 A jak sie sprawdza lambdę? Gdzieś na diagnostyce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 A jak sie sprawdza lambdę? Gdzieś na diagnostyce? Właczasz zapłon i spinasz w gniezdzie od diagnostyki te same styki co przy sprawdzaniu błedów. Jak zacznie migac check engine to od razu odpalasz. Czekasz az silnik isiagnie optymalna temp. Wchodzisz na 2-2.2tys obrotow. I wtedy lampka od check powinna mrugnac przynajmniej 5 razy w przeciagu 10 sek. (moze wiecej). Drugi sposob to wpinasz woltomierz do sondy i na odpalonym silniku powinno zmieniac sie napiecie (0-0.3)[V] i (0.6-1)[V] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Problem polega na tym, że... na przyspieszonym zapłonie mam strzały w tłumiku. Fajne to ale przyspieszenie zapłonu miało zoptymalizować spalanie mieszanki a strzały raczej nie są tego dowodem. O co cho? Wcześniej się nie przysłuchiwałem. Nie wiem czy ten przyjemny dla ucha problem powstał ostatnio czy był wcześniej. Dodam, że wymieniłem świece i przewody: Świece Bosh 4 elektrodowe; Przewody NGK (wykluczam ponieważ na starych jest to samo) O co cho? Jaka instalacja LPG - sekwencja czy mikser? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.