Przedszkolak Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 (edytowane) Nigdzie nie znalazłem tego tematu. Zaczęło mi głucho równomiernie stukać, w trakcie jazdy - czyli wymiana łożysk. Jeśli robiliście napiszcie - jakiej firmy łożyska zastosowaliście. Na rynku jest duża rozbieżność cenowa, a chciałbym trochę pojeździć po naprawie. Chcę od razu wymienić przód i tył (z piastą). Edytowane 26 Listopada 2009 przez Przedszkolak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Oryginaly to pewnie skf (takie sa na pompie klimy, alternatorze i rolce napinajacej) i takie byly by najlepsze ale mozesz tez zastosowac np nkk. Ale lozyska raczej szymia/hucza a nie pukaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Może źle to określiłem, po diagnozie u mechanika zobaczę. Niedawno robiłem klocki i powiedziano,że łożyska z przodu trza będzie niedługo wymienić, i myślę, że to to, a może masz jakieś inne sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Caly czas cos puka czy tylko jak wpadniesz w dziure? U siebie mam do wymiany laczniki stabilizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wpierdol20 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 A może to tuleja metalowo-gumowa na wahaczu? jak się wypracuje, to właśnie słychać takie stuki. ja kupiłem za 23zł i śmigam pół roku bez stuków:)a autko jak puścisz kierownice, to skręca w którąś stronę? bo u mnie właśnie skręcał i chciałem zbieżność ustawiać, ale po założeniu jechał prosto i kierownica się wyprostowała do optymalnej pozycji.Ową tuleje(dolną)to pół godz sam zmieniałem na kanale u kumpla.najlepiej obie na raz zmienić wraz z poduszką...no ale na stacji Ci wszystko powiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Jezeli stukanie to moze byc od przegubu ale to by sie zmienialo wraz ze zmiana skretu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Stuka przy każdym obrocie koła, jutro jestem u mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Stuka przy każdym obrocie koła, jutro jestem u mechanika. u mnie stukal przy obrocie kola (fakt, nie kazdym), przy skrecaniu, przy powolnej jezdzie (kiedy samochod kolysal sie na nierowonosciach), hamowaniu, i nawet niekoniecznie jak wjezdzalem w duza dziure - nieprzewidywalnie. zgrzytalo jak cholera. okazalo sie ze usztywniacze zawieszenia do wymiany. poduszki i laczniki stabilizatora do wymiany. pierwsze moje wrazenie jak mi sie zaczelo to dziac to tez ze moze cos nie tak z lozyskiem. mam nadzieje ze u ciebie to tez nie lozysko. daj znac jak poszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Stuka przy każdym obrocie koła, jutro jestem u mechanika. U mnie też tak było i okazało się że łozysko staneło i obróciło sie w piaście miałem do wymiany piastę i łożysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter2323 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Stuka przy każdym obrocie koła, jutro jestem u mechanika. U mnie rowniez stukalo przy skrecie bez roznicy czy lewo czy prawo bylo to chropotanie jakby metal-metal. Jako ze byłem przekonany ze to lozysko bo bylo to zalezne od predkosci to je kupilem , zawiozlem do mechanika i poprosiłem o jego wymiane. Ale po wejsciu pod auto zdjagnlozowal ze mam w opłakanym stanie drazki kierownicze,stabylizatory wachacza oraz sworznie wachacza.Wymianiłem to wszystko i problem ustapił. Szczerze to niewiem czy byla potrzeba wymiany lozyska czy bylo uszkodzone mechanik mowil ze niby sie poluzowalo ale pytanie czy poprostu tego niewymienil aby wiecej zarobic. Reasumujac alepiej pojechac na dokladne sprawdzenie niz kupywac w ciemno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.