Gość IvanH Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Jacek trzymaj temat, bo jest ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martin Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Panowie powiedzcie mi proszę w którym miejscu specyfikacji znajdę to lusterko. Zamówiłem QQ I-WAY w siepniu a odebrałem w październiku. Przeszukałem kilka specyfikacji a lusterka nie znalazłem. Z tego co pamiętam to przy rozmowie z dilerem przy zamawianiu auta była mowa o lusterku samościemniającym się. Chciałbym pociągnąć tą sprawę u swojego dilera ale nie mam specyfikacji z tym elementem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kielce44 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Panowie powiedzcie mi proszę w którym miejscu specyfikacji znajdę to lusterko. Zamówiłem QQ I-WAY w siepniu a odebrałem w październiku. Przeszukałem kilka specyfikacji a lusterka nie znalazłem. Z tego co pamiętam to przy rozmowie z dilerem przy zamawianiu auta była mowa o lusterku samościemniającym się. Chciałbym pociągnąć tą sprawę u swojego dilera ale nie mam specyfikacji z tym elementem Specyfikacje w pdf znajdziesz w wątku o homologacji ciężarowej w wygląd wnętrza, przedostatnia pozycja. Gazeta.pl > Kielce > Wiadomości Kielce Nissanie, nie zamieniaj lusterek w qashqai Ziemowit Nowak2009-12-14, ostatnia aktualizacja 2009-12-13 19:06 Auto z innym wyposażeniem niż zostało zamówione odebrał kielczanin w salonie Nissana. - Mamy prawo zmieniać specyfikację - tłumaczy się firma. - To oszustwo - komentują klienci. Nieoczekiwana zmiana wyposażenia auta dotknęła osoby odbierające od czerwca do sierpnia tego roku określony model nissana qashqai. Ale mimo że w dołączonej do umowy przedwstępnej specyfikacji zamówienia widniało lusterko elektronicznie przyciemniane, klienci wyjeżdżali samochodem ze zwykłym lusterkiem wstecznym, które trzeba przyciemniać ręczną przekładnią. Takie lusterko jest mniej wygodne, daje obraz gorszej jakości, jest też znacznie tańsze. Tymczasem to w wersji elektronicznej automatycznie przyciemnia się nocą, aby kierowcy nie oślepiały jadące za nim samochody. Niektórzy szczęśliwi nabywcy nowego auta nawet nie zauważyli po odbiorze, że wyjechali z salonu nissanem z innym lusterkiem niż zamawiali. - Firma zachowuje się jakbyśmy byli trzecim światem i mamy brać to, co nam dają, bez możliwości rozmowy czy polubownego załatwienia sprawy - opowiada rozgoryczony kielczanin pan Andrzej [nazwisko znane redakcji - przyp. red.], który nowe auto zamówił w kieleckim salonie Autoniss. Firma nie uznała reklamacji naszego Czytelnika, ale przyznaje, że o zmianie powinien go powiadomić lokalny diler. Zdaniem kielczanina w salonie Autoniss tego nie zrobiono. „W momencie odebrania przez Pana samochodu dealer »ABT Autoniss « w Kielcach miał już świadomość o zmianach, jakie zaszły w specyfikacji w/w modelu, i powinien był Pana o nich poinformować jeszcze przed fizycznym odebraniem samochodu z salonu” - napisało w odpowiedzi na reklamację biuro Nissana. Małe to jednak pocieszenie, bo i tak taka informacja nic by nie zmieniła, gdyż "cennik jednoznacznie informuje o ewentualnych zmianach w specyfikacji danego samochodu: Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. zastrzega sobie prawo do zmiany danych zawartych w cenniku bez uprzedniego zawiadomienia. ( ) Dane w nim zawarte podane są wyłącznie w celach informujących i nie stanowią oferty zawarcia umowy" - czytamy w uzasadnieniu odmowy uznania reklamacji z 4 grudnia. Rozczarowani nabywcy krytykują postępowanie firmy m.in. na forum internetowym nissanklub.pl. "Nie chodzi o to, czy lusterko jest automatyczne, czy nie. Generalnie chyba nikt nie lubi być oszukiwany, a tak się poczułem" - pisze krzys_no. Pan Andrzej nadal zamierza walczyć o swoje. Skierował skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce Witam. I udało się !!!!!!!!!!!!! Dziś odezwał się dealer i zaproponował montaż lusterka samościemniającego teraz pozostaje jeszcze kontynuacja walki o trzeci rząd siedzeń nie oddanych po homologacji. Koledze z forum także udało się wywalczyć prawidłowe oświetlenie bagażnika mimo iż mu wmawiali iż tak ma być. Więc jednak można... w prasie siła i widać tędy droga do nissanowskiego sumienia. Pozdrowienia dla wszystkich co nie dają sobie Nissanowi w "kaszę" dmuchać. Lusterko wymienione. Polecam teknowcom wymienić ze zwykłego na samościemniające zupełnie inna jakość widzenia lepsza estetyka wnętrza oraz zajefajne podświetlenie kokpitu w okolicy drążka skrzyni biegów jak w mysliwcu delikatne pomarańczowe rozproszone światło. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez Kielce44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belferek Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) A mój dealer napisał: "W odpowiedzi na przesłane przez Pana pismo reklamacyjne dotyczące braku fotochromatycznego lusterka w samochodzie Nissan Qashqai o numerze nadwozia .............. uprzejmie informujemy, że od momentu zamówienia samochodu do jego dostarczenia nastąpiła zmiana specyfikacji, do której importer – Nissan Sales Central & Eastern Europe zagwarantował sobie prawo w cennikach informacyjnych. W opcji wyposażenia TEKNA lusterko fotochromatyczne, zastąpione zostało lusterkiem nie oślepiającym, sterowanym ręcznie. W związku z powyższym informujemy, że przyznana została Panu rekompensata w kwocie 250 zł oraz dodatkowo 5% rabatu na części i10 % rabatu na robociznę przy przeglądach okresowych . Rekompensata kwotowa może zostać przeznaczona na zakup oryginalnych akcesoriów Nissan. Za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją serdecznie przepraszamy." Dodatkowa rekompensata na części i robociznę została przyznana przez salon. Edytowane 10 Stycznia 2010 przez belferek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEK1952 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Mnie także olali z tym lusterkiem.Też zaproponowali 250 zł.Ale nawet nie przeprosili! Myślę ,co dalej robić. Pewnie podam ich do sądu. Umowę zawieraliśmy z dilerem i tylko z nim zamierzam walczyć dalej zgodnie z prawem handlowym. Mnie nie interesują ich ustalenia z producentem i zmiana jego specyfikacji. On nie jest w tym sporze stroną! Natomiast obowiązkiem sprzedawcy było nas poinformować przy odbiorze o stanie pojazdu niezgodnym z umową i wtedy zaproponować rozwiązanie - tj. np obniżkę ceny. To ja ustalam, gdzie , jak i na co wydaję swoje pieniądze. Czasy komuny na szczęście odeszły. J. Edytowane 10 Stycznia 2010 przez JACEK1952 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belferek Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Mnie Chorzów także olał z tym lusterkiem.Też zaproponowali 250 zł.Ale nawet nie przeprosili! Myślę ,co dalej robić. Pewnie podam ich do sądu. Umowę zawieraliśmy z dilerem i tylko z nim zamierzam walczyć dalej zgodnie z prawem handlowym. Mnie nie interesują ich ustalenia z producentem i zmiana jego specyfikacji. On nie jest w tym sporze stroną! Natomiast obowiązkiem sprzedawcy było nas poinformować przy odbiorze o stanie pojazdu niezgodnym z umową i wtedy zaproponować rozwiązanie - tj. np obniżkę ceny. To ja ustalam, gdzie , jak i na co wydaję swoje pieniądze. Czasy komuny na szczęście odeszły. J. No nic... zostanie mi chyba też szukać rozwiązania tej sprawy w sądzie. Edytowane 11 Stycznia 2010 przez bort Usunięto cytat na prośbę użytkownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEK1952 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) A to jeszcze jeden cytat: ... No nic... zostanie mi chyba też szukać rozwiązania tej sprawy w sądzie. Mnie nawet tego rabatu nie zaproponowali. Zastanawiam się , czy nie założyć jakiegoś stowarzyszenia poszkodowanych prze dilerów... Edytowane 11 Stycznia 2010 przez bort Cytat usunięty na prośbę użytkownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belferek Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Hm... co do stowarzyszenia, jestem za.. jednego chętnego do stowarzyszenia już masz przydałby się jakiś poszkodowany prawnik, ale jak znam życie, oni potrafią upomnieć się o swoje i nie mają problemów z dealerami. Może przygotujmy jakieś wspólne pismo do UOKiK, dealera... może założyć stronę, na której poszkodowani mogliby się podpisać i taki wspólny list wysłać do odpowiednich instytucji np. w sprawie legalności zapisów w umowach, informatorach salonów samochodowych itd., lekceważenia firm klientów, dealerów, którzy nie informują o zmianach w specyfikacji przy odbiorze samochodów itd. Najgorzej mnie wkurza podejście Nissana i dealera. Biorąc pod uwagę, że dotyczy to co najwyżej kilkudziesięciu... góra kilkuset klientów, którzy odbierali feralne samochody pod koniec roku, bo we wcześniejszych modelach lusterka były, mogliby zamontować lusterka aby uspokoić klientów, a tak...mają to w nosie, a nabici w butelkę klienci piszą na forach, do gazet itd. Ciekawe ilu klientów straci zaufanie do tej marki i tego modelu. Edytowane 8 Stycznia 2010 przez belferek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masculin Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Jestem za bo dilerzy mają nas w d..ie zgłaszałem problem stuków w podszybiu - olali pod akumulatorem - olali w nowym tygodniu jadę do nich i wymagam co daje gwarancja napiszę jaki to diler grają w kulki ale nie za te pieniądze nie poddam się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belferek Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 (edytowane) Jestem za bo dilerzy mają nas w d..ie zgłaszałem problem stuków w podszybiu - olali pod akumulatorem - olali w nowym tygodniu jadę do nich i wymagam co daje gwarancja napiszę jaki to diler grają w kulki ale nie za te pieniądze nie poddam się Ma ktoś pomysł na formę listu?? Edytowane 8 Stycznia 2010 przez belferek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 ...zgłaszałem problem stuków w podszybiu - olali pod akumulatorem - olali ... W moim QQ+2 od jakiegoś czasu też słyszę trzaski/stuki na podszybiu, ale tłumaczę to naprężeniami materiałów, gdyż teraz są mrozy. Czy możesz sprecyzować jakie są objawy w twoim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys_no Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam, właśnie zakończyłem korespondencję z NISSAN SALES CENTRAL & EASTERN EUROPE. W pisaniu pomagał mi przyjaciel prawnik. Ostatnia odpowiedź: "W odpowiedzi na Pana kolejne pismo z dnia 04 stycznia b.r. uprzejmie informuję, że Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. nie była stroną umowy podpisanej między Panem a Dealerem, i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść umowy podpisanej między Kupującym a Sprzedawcą. "jasno i precyzyjne określa kto jest stroną w naszych sporach o lusterko. Nissan wskazuje wprost do kogo powinniśmy kierować nasze żądania "Jeszcze raz pragnę podkreślić, że w momencie odebrania przez Pana samochodu Dealer „A. i R. Polody” w Przeźmierowie miał już świadomość o zmianach, jakie zaszły w specyfikacji w/w modelu, i powinien był Pana o nich poinformować jeszcze przed fizycznym odebraniem samochodu z salonu, czego nie uczynił. ". Szczerze powiem, że właśnie o takie stwierdzenie jak powyżej nam chodziło. Dealer nie będzie się za bardzo mógł tłumaczyć, że nic nie wiedział albo, że to nie jego sprawa. "Klient ma zawsze możliwość do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży na warunkach figurujących w tej umowie, jeśli sprzedający nie wywiązał się z umowy. W związku z powyższym, oraz z uwagi na wszelkie okoliczności zaistniałej sytuacji, prosimy o bezpośredni kontakt z Dealerem „A. i R. Polody”, który jest stroną podpisanej przez Pana umowy." Teraz napiszemy do Dealera. Zachęcam kolegów aby też napisali do swoich. Ważne jest aby była to reklamacja pisemna a nie rozmowa telefoniczna. W piśmie muszą być nasze oczekiwania co do rekompensaty. Swoje zawiozę do dealera w poniedziałek. Jeśli nie odpowie w ciągu 30 dni to znaczy, że reklamację uznał. Bawi mnie to co odpisali koledze z salonu w Chorzowie. Nissan ma prawo zmieniać specyfikacje w cenniku jak i kiedy chce. Ale nie dotyczy to zmian specyfikacji w umowach zakupu. To co cytuje dealer dotyczy tylko i wyłącznie cennika!!! Kiedy sprawa z lusterkami wyszła na forum pojechałem do swojego dealera i wypytałem co i jak. Po tygodniu dowiadywania się pracowników dostałem informację, że faktycznie lusterko mam inne ale Nissan już o sprawie wie i w ramach rekompensaty przyznaje wszystkim poszkodowanym talon na usługi i akcesoria o wartości 250 zł. Zresztą o tym napisał mi już Nissan Europe w pierwszym liście i cyklicznie powtarzał "Oczywiście nasza oferta przedstawiona w poprzednim piśmie jest nadal aktualna. Jeśli pragnie Pan skorzystać z naszej propozycji, prosimy również o kontakt z w/w Dealerem. ". To centrala Nissana daje to 250 zł a nie salony!!! Zresztą ten sam pracownik sam wyśmiał propozycję Nissana i pokazał mi takie lusterko w oficjalnym cenniku bez podłączenia i robocizny kosztuje 850 zł. Jednak chyba w salonie już zdawali sobie sprawę ze swojej odpowiedzialności bo zdecydowanie odradzali mi "procesowanie się" z centralą Nissana i zaproponowali dodatkowy rabat w wysokości 150 zł. Teraz będę żądał pełnej rekompensaty (850 zł) lub zamontowania lusterka na ich koszt. Nie zamierzam odpuścić. Jeśli będą się migac pomoże kolega prawnik. Jak otrzymam odpowiedź to umieszczę info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEK1952 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 (edytowane) Witam, właśnie zakończyłem korespondencję z NISSAN SALES CENTRAL & EASTERN EUROPE. W pisaniu pomagał mi przyjaciel prawnik. Ostatnia odpowiedź: "W odpowiedzi na Pana kolejne pismo z dnia 04 stycznia b.r. uprzejmie informuję, że Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. nie była stroną umowy podpisanej między Panem a Dealerem, i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść umowy podpisanej między Kupującym a Sprzedawcą. "jasno i precyzyjne określa kto jest stroną w naszych sporach o lusterko. Nissan wskazuje wprost do kogo powinniśmy kierować nasze żądania "Jeszcze raz pragnę podkreślić, że w momencie odebrania przez Pana samochodu Dealer „A. i R. Polody” w Przeźmierowie miał już świadomość o zmianach, jakie zaszły w specyfikacji w/w modelu, i powinien był Pana o nich poinformować jeszcze przed fizycznym odebraniem samochodu z salonu, czego nie uczynił. ". Szczerze powiem, że właśnie o takie stwierdzenie jak powyżej nam chodziło. Dealer nie będzie się za bardzo mógł tłumaczyć, że nic nie wiedział albo, że to nie jego sprawa. "Klient ma zawsze możliwość do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży na warunkach figurujących w tej umowie, jeśli sprzedający nie wywiązał się z umowy. W związku z powyższym, oraz z uwagi na wszelkie okoliczności zaistniałej sytuacji, prosimy o bezpośredni kontakt z Dealerem „A. i R. Polody”, który jest stroną podpisanej przez Pana umowy." Teraz napiszemy do Dealera. Zachęcam kolegów aby też napisali do swoich. Ważne jest aby była to reklamacja pisemna a nie rozmowa telefoniczna. W piśmie muszą być nasze oczekiwania co do rekompensaty. Swoje zawiozę do dealera w poniedziałek. Jeśli nie odpowie w ciągu 30 dni to znaczy, że reklamację uznał. Bawi mnie to co odpisali koledze z salonu w Chorzowie. Nissan ma prawo zmieniać specyfikacje w cenniku jak i kiedy chce. Ale nie dotyczy to zmian specyfikacji w umowach zakupu. To co cytuje dealer dotyczy tylko i wyłącznie cennika!!! Kiedy sprawa z lusterkami wyszła na forum pojechałem do swojego dealera i wypytałem co i jak. Po tygodniu dowiadywania się pracowników dostałem informację, że faktycznie lusterko mam inne ale Nissan już o sprawie wie i w ramach rekompensaty przyznaje wszystkim poszkodowanym talon na usługi i akcesoria o wartości 250 zł. Zresztą o tym napisał mi już Nissan Europe w pierwszym liście i cyklicznie powtarzał "Oczywiście nasza oferta przedstawiona w poprzednim piśmie jest nadal aktualna. Jeśli pragnie Pan skorzystać z naszej propozycji, prosimy również o kontakt z w/w Dealerem. ". To centrala Nissana daje to 250 zł a nie salony!!! Zresztą ten sam pracownik sam wyśmiał propozycję Nissana i pokazał mi takie lusterko w oficjalnym cenniku bez podłączenia i robocizny kosztuje 850 zł. Jednak chyba w salonie już zdawali sobie sprawę ze swojej odpowiedzialności bo zdecydowanie odradzali mi "procesowanie się" z centralą Nissana i zaproponowali dodatkowy rabat w wysokości 150 zł. Teraz będę żądał pełnej rekompensaty (850 zł) lub zamontowania lusterka na ich koszt. Nie zamierzam odpuścić. Jeśli będą się migac pomoże kolega prawnik. Jak otrzymam odpowiedź to umieszczę info. Ja też nie odpuszczę! Jak się prowadzi Firmę, to trzeba ja prowadzić zgodnie z prawem. Zaraz piszę kolejne pismo ! Dopisujcie się koledzy,kto jeszcze został tak perfidnie oszukany! a tak na marginesie. Czy obniżenie standardów obsługi u dilerów to taki ogólny "trend" ,czy dotyczy tylko przedawców NISSANA? W ciagu 30 lat odebrałem kilkanaście nowych samochodów różnych marek i nigdy nie miałem problemów z odbiorem i naprawami gwarancyjnymi!. Edytowane 8 Stycznia 2010 przez JACEK1952 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 ...Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. nie była stroną umowy podpisanej między Panem a Dealerem, i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść umowy podpisanej między Kupującym a Sprzedawcą... Czyli jak zrobiło się gorąco to Nissan umywa ręce. A ja po jednym mailu do Centali olałem ich i egzekwowałem swoje od dealera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belferek Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ja też nie odpuszczę! Jak się prowadzi Firmę, to trzeba ja prowadzić zgodnie z prawem. Zaraz piszę kolejne pismo ! Dopisujcie się koledzy,kto jeszcze został tak perfidnie oszukany! a tak na marginesie. Czy obniżenie standardów obsługi u dilerów to taki ogólny "trend" ,czy dotyczy tylko przedawców NISSANA? W ciagu 30 lat odebrałem kilkanaście nowych samochodów różnych marek i nigdy nie miałem problemów z odbiorem i naprawami gwarancyjnymi!. Dzięki!... pozwolę sobie wykorzystać te informacje w reklamacji u mojego dealera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kielce44 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 (edytowane) Specyfikacje w pdf znajdziesz w wątku o homologacji ciężarowej w wygląd wnętrza, przedostatnia pozycja. Lusterko wymienione. Polecam teknowcom wymienić ze zwykłego na samościemniające zupełnie inna jakość widzenia lepsza estetyka wnętrza oraz zajefajne podświetlenie kokpitu w okolicy drążka skrzyni biegów jak w mysliwcu delikatne pomarańczowe rozproszone światło. Dziś po kilku dniach po montażu lusterka dostałem takie pismo z Nissan centrali ...Szanowny Panie W związku z dokonanym przez dealera montażem automatycznego lusterka nieoslepiającego którego brak był przedmiotem dotychczasowej korespondencji oraz wyjaśnień z naszej strony wyrażamy nadzieję że powyższe rozwiązanie jest dla Pana satysfakcjonujące.Pragniemy przy tym podkreslić że w przypadku wszystkich klientów, którzy znaleźli się w podobnej sytuacji zastosowane zostały rozwiązania spełniające oczekiwania klientów.Zwracamy uwagę iż dla zmian w specyfikacji pojazdu dotyczącego wewnetrznego lusterka nieoślepiającego oraz sposobu postepowania w takiej sytuacji przewidziana została określona procedura która z przyczyn od nas niezależnych nie została w pełni dochowana w odniesieniu do Pańskiego pojazdu.Pomimo tego jednak możliwe było w Pańskiej sytuacji zastosowanie rozwiązania wychodzącego naaprzeciw Pańskiem oczekiwaniom... reszta tekstu dotyczy obrony tezy iż nie należy mi się 3 rząd siedzeń gdyz poinformowałem centralę iż wchodze z tym tematem na ścieżkę sądową oraz napisałem jakie kroki już podjąłem prawne i medialne. Podpisał się pod tym Orsloya Kenzy Customer Quality&Network Development Director oraz Jean Francis Reynaud Marketing Director. Żądałem od pani od odpowiedzi reklamacyjnej iż zyczę sobie przekazania sprawy do Prezesa lub Dyrektora odpowiedzialnego za kontakty z klientami i tylko od nich oczekuję odpowiedzi. Edytowane 8 Stycznia 2010 przez Kielce44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belferek Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 (edytowane) ... zobaczymy co dalej ... Edytowane 8 Stycznia 2010 przez belferek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kosiar Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Ale wy ludzie macie problemy z tym lusterkiem , QQ jest wysoko zawieszony wiec i tak nikt was nie oślepi , życzę wam powodzenia w szarpaniu sobie nerwów dla mnie to by była strata czasu z wysyłaniem tych pism Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ale wy ludzie macie problemy z tym lusterkiem , QQ jest wysoko zawieszony wiec i tak nikt was nie oślepi , życzę wam powodzenia w szarpaniu sobie nerwów dla mnie to by była strata czasu z wysyłaniem tych pism Lubisz być bezczelnie oszukiwany ? jp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markos71 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Witam. Też dostałem po rogach z lusterkiem samościemniajacym w Krakowie Krzemionki i faktycznie sprzedawca nie wykazał większego zainteresowania sprawą. Na stronie Nissana jest cennik w formacie PDF i nadal w wyposażeniu tekna jest w/w lusterko. Odbierałem 2 samochody drugi ford - bez problemów. Nissan wpadka. Z tego co tu czytam pozostaje tylko wizyta u prawnika . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 W obecnym cenniku nie znalazłem tego lusterka w wyposażeniu. W cenniku z 22 września 2009 już go nie było- mam ten cennik w pdf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość small Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Czy możecie mi napisać jaka jest różnica miedzy zwykłym a samościemiającym się lusterkiem. Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kielce44 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Czy możecie mi napisać jaka jest różnica miedzy zwykłym a samościemiającym się lusterkiem. Dziękuje O niebo lepsza jakość wykonania i widzenia, inna lepsza estetyka wnetrza, elektronika ściemnia ci lusterko w przypadku oślepiania z tyłu w normalnym musisz machnąć wajchą i przeskoczyć w dół o jeden ząbek lusterko. No i w samościemniającym fantastycznie oświetla ci to lusterko delikatnym rozproszonym pomarańczowym światłem kokpit w okolicy drążka skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 (edytowane) O niebo lepsza jakość wykonania i widzenia, inna lepsza estetyka wnetrza, elektronika ściemnia ci lusterko w przypadku oślepiania z tyłu w normalnym musisz machnąć wajchą i przeskoczyć w dół o jeden ząbek lusterko. No i w samościemniającym fantastycznie oświetla ci to lusterko delikatnym rozproszonym pomarańczowym światłem kokpit w okolicy drążka skrzyni biegów. Też dążę do tego, aby mieć to lusterko tak jak było w cenniku. Ale : - mam ciemną szybę tylną i siedzę wysoko, nie widzę szansy aby ktoś mnie oślepił z tyłu - nie patrzę podczas jazdy na drążek skrzyni biegów, wiem na jakim jadę biegu Jeśli zakończę pomyślnie sprawę to opiszę różnice, na razie wyobrażam sobie że chodzi mi o to, że nie lubię być oszukiwany. jp Zamieniłem lusterko zwykłe na samościemniające jeździłem już z nowym 2 dni i 2 wieczory. Wiem, powinienem dostać za darmo, ale poszliśmy na ugodę, zapłaciłem 50% ceny lusterka + montaż za darmo. Wrażenia/porównanie. 1. Inny jest kąt widzenia, trochę szerszy ale odczucie ( perspektywa) jakbyś patrzył (robił zdjecie) obiektywem o dłuższej ogniskowej 2. W dzień normalnie, wieczorem gdy auta z tyłu to praktycznie widać światła i zarys auta bardzo wyraźnie a jednocześnie z mniejszym natężeniem 3. Pomarańczowe światełko, bajer ale miły 4. Samo lusterko bardziej wydłuzone i mniej kańciaste. jp Edytowane 24 Stycznia 2010 przez janusz-pawlak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kielce44 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Też dążę do tego, aby mieć to lusterko tak jak było w cenniku. Ale : - mam ciemną szybę tylną i siedzę wysoko, nie widzę szansy aby ktoś mnie oślepił z tyłu - nie patrzę podczas jazdy na drążek skrzyni biegów, wiem na jakim jadę biegu Jeśli zakończę pomyślnie sprawę to opiszę różnice, na razie wyobrażam sobie że chodzi mi o to, że nie lubię być oszukiwany. jp Zamieniłem lusterko zwykłe na samościemniające jeździłem już z nowym 2 dni i 2 wieczory. Wiem, powinienem dostać za darmo, ale poszliśmy na ugodę, zapłaciłem 50% ceny lusterka + montaż za darmo. Wrażenia/porównanie. 1. Inny jest kąt widzenia, trochę szerszy ale odczucie ( perspektywa) jakbyś patrzył (robił zdjecie) obiektywem o dłuższej ogniskowej 2. W dzień normalnie, wieczorem gdy auta z tyłu to praktycznie widać światła i zarys auta bardzo wyraźnie a jednocześnie z mniejszym natężeniem 3. Pomarańczowe światełko, bajer ale miły 4. Samo lusterko bardziej wydłuzone i mniej kańciaste. jp 50 % cię skasowali to znaczy na ile wycenili lusterko ? jestem ciekaw bo centarala podobno twierdziła iż jest to koszt ok 250 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.