Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tekna 2009 - wyposażenie


Gość vasy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie powiedzcie mi proszę w którym miejscu specyfikacji znajdę to lusterko. Zamówiłem QQ I-WAY w siepniu a odebrałem w październiku. Przeszukałem kilka specyfikacji a lusterka nie znalazłem. Z tego co pamiętam to przy rozmowie z dilerem przy zamawianiu auta była mowa o lusterku samościemniającym się. Chciałbym pociągnąć tą sprawę u swojego dilera ale nie mam specyfikacji z tym elementem :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie powiedzcie mi proszę w którym miejscu specyfikacji znajdę to lusterko. Zamówiłem QQ I-WAY w siepniu a odebrałem w październiku. Przeszukałem kilka specyfikacji a lusterka nie znalazłem. Z tego co pamiętam to przy rozmowie z dilerem przy zamawianiu auta była mowa o lusterku samościemniającym się. Chciałbym pociągnąć tą sprawę u swojego dilera ale nie mam specyfikacji z tym elementem :mellow:

 

Specyfikacje w pdf znajdziesz w wątku o homologacji ciężarowej w wygląd wnętrza, przedostatnia pozycja.

 

Gazeta.pl > Kielce > Wiadomości Kielce

 

Nissanie, nie zamieniaj lusterek w qashqai

Ziemowit Nowak2009-12-14, ostatnia aktualizacja 2009-12-13 19:06

 

Auto z innym wyposażeniem niż zostało zamówione odebrał kielczanin w salonie Nissana. - Mamy prawo zmieniać specyfikację - tłumaczy się firma. - To oszustwo - komentują klienci.

 

 

Nieoczekiwana zmiana wyposażenia auta dotknęła osoby odbierające od czerwca do sierpnia tego roku określony model nissana qashqai. Ale mimo że w dołączonej do umowy przedwstępnej specyfikacji zamówienia widniało lusterko elektronicznie przyciemniane, klienci wyjeżdżali samochodem ze zwykłym lusterkiem wstecznym, które trzeba przyciemniać ręczną przekładnią. Takie lusterko jest mniej wygodne, daje obraz gorszej jakości, jest też znacznie tańsze. Tymczasem to w wersji elektronicznej automatycznie przyciemnia się nocą, aby kierowcy nie oślepiały jadące za nim samochody.

 

Niektórzy szczęśliwi nabywcy nowego auta nawet nie zauważyli po odbiorze, że wyjechali z salonu nissanem z innym lusterkiem niż zamawiali.

 

- Firma zachowuje się jakbyśmy byli trzecim światem i mamy brać to, co nam dają, bez możliwości rozmowy czy polubownego załatwienia sprawy - opowiada rozgoryczony kielczanin pan Andrzej [nazwisko znane redakcji - przyp. red.], który nowe auto zamówił w kieleckim salonie Autoniss.

 

Firma nie uznała reklamacji naszego Czytelnika, ale przyznaje, że o zmianie powinien go powiadomić lokalny diler. Zdaniem kielczanina w salonie Autoniss tego nie zrobiono. „W momencie odebrania przez Pana samochodu dealer »ABT Autoniss « w Kielcach miał już świadomość o zmianach, jakie zaszły w specyfikacji w/w modelu, i powinien był Pana o nich poinformować jeszcze przed fizycznym odebraniem samochodu z salonu” - napisało w odpowiedzi na reklamację biuro Nissana.

 

Małe to jednak pocieszenie, bo i tak taka informacja nic by nie zmieniła, gdyż "cennik jednoznacznie informuje o ewentualnych zmianach w specyfikacji danego samochodu: Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. zastrzega sobie prawo do zmiany danych zawartych w cenniku bez uprzedniego zawiadomienia. ( ) Dane w nim zawarte podane są wyłącznie w celach informujących i nie stanowią oferty zawarcia umowy" - czytamy w uzasadnieniu odmowy uznania reklamacji z 4 grudnia.

 

Rozczarowani nabywcy krytykują postępowanie firmy m.in. na forum internetowym nissanklub.pl. "Nie chodzi o to, czy lusterko jest automatyczne, czy nie. Generalnie chyba nikt nie lubi być oszukiwany, a tak się poczułem" - pisze krzys_no.

 

Pan Andrzej nadal zamierza walczyć o swoje. Skierował skargę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

 

Źródło: Gazeta Wyborcza Kielce

 

 

 

Witam.

I udało się !!!!!!!!!!!!! Dziś odezwał się dealer i zaproponował montaż lusterka samościemniającego teraz pozostaje jeszcze kontynuacja walki o trzeci rząd siedzeń nie oddanych po homologacji. Koledze z forum także udało się wywalczyć prawidłowe oświetlenie bagażnika mimo iż mu wmawiali iż tak ma być. Więc jednak można... w prasie siła i widać tędy droga do nissanowskiego sumienia. Pozdrowienia dla wszystkich co nie dają sobie Nissanowi w "kaszę" dmuchać.

 

 

Lusterko wymienione. Polecam teknowcom wymienić ze zwykłego na samościemniające zupełnie inna jakość widzenia lepsza estetyka wnętrza oraz zajefajne podświetlenie kokpitu w okolicy drążka skrzyni biegów jak w mysliwcu delikatne pomarańczowe rozproszone światło.

Edytowane przez Kielce44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mój dealer napisał:

 

"W odpowiedzi na przesłane przez Pana pismo reklamacyjne dotyczące braku fotochromatycznego lusterka w samochodzie Nissan Qashqai o numerze nadwozia .............. uprzejmie informujemy, że od momentu zamówienia samochodu do jego dostarczenia nastąpiła zmiana specyfikacji, do której importer – Nissan Sales Central & Eastern Europe zagwarantował sobie prawo w cennikach informacyjnych. W opcji wyposażenia TEKNA lusterko fotochromatyczne, zastąpione zostało lusterkiem nie oślepiającym, sterowanym ręcznie.

W związku z powyższym informujemy, że przyznana została Panu rekompensata w kwocie 250 zł oraz dodatkowo 5% rabatu na części i10 % rabatu na robociznę przy przeglądach okresowych . Rekompensata kwotowa może zostać przeznaczona na zakup oryginalnych akcesoriów Nissan.

Za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją serdecznie przepraszamy."

 

Dodatkowa rekompensata na części i robociznę została przyznana przez salon.

Edytowane przez belferek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie także olali z tym lusterkiem.Też zaproponowali 250 zł.Ale nawet nie przeprosili!

Myślę ,co dalej robić.

Pewnie podam ich do sądu.

Umowę zawieraliśmy z dilerem i tylko z nim zamierzam walczyć dalej zgodnie z prawem handlowym. Mnie nie interesują ich ustalenia z producentem i zmiana jego specyfikacji. On nie jest w tym sporze stroną! Natomiast obowiązkiem sprzedawcy było nas poinformować przy odbiorze o stanie pojazdu niezgodnym z umową i wtedy zaproponować rozwiązanie - tj. np obniżkę ceny.

To ja ustalam, gdzie , jak i na co wydaję swoje pieniądze. Czasy komuny na szczęście odeszły.

 

J.

Edytowane przez JACEK1952
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie Chorzów także olał z tym lusterkiem.Też zaproponowali 250 zł.Ale nawet nie przeprosili!

Myślę ,co dalej robić.

Pewnie podam ich do sądu.

Umowę zawieraliśmy z dilerem i tylko z nim zamierzam walczyć dalej zgodnie z prawem handlowym. Mnie nie interesują ich ustalenia z producentem i zmiana jego specyfikacji. On nie jest w tym sporze stroną! Natomiast obowiązkiem sprzedawcy było nas poinformować przy odbiorze o stanie pojazdu niezgodnym z umową i wtedy zaproponować rozwiązanie - tj. np obniżkę ceny.

To ja ustalam, gdzie , jak i na co wydaję swoje pieniądze. Czasy komuny na szczęście odeszły.

 

J.

 

No nic... zostanie mi chyba też szukać rozwiązania tej sprawy w sądzie.

Edytowane przez bort
Usunięto cytat na prośbę użytkownika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jeszcze jeden cytat:

 

...

 

No nic... zostanie mi chyba też szukać rozwiązania tej sprawy w sądzie.

Mnie nawet tego rabatu nie zaproponowali.

Zastanawiam się , czy nie założyć jakiegoś stowarzyszenia poszkodowanych prze dilerów...

Edytowane przez bort
Cytat usunięty na prośbę użytkownika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... co do stowarzyszenia, jestem za.. jednego chętnego do stowarzyszenia już masz :) przydałby się jakiś poszkodowany prawnik, ale jak znam życie, oni potrafią upomnieć się o swoje i nie mają problemów z dealerami.

Może przygotujmy jakieś wspólne pismo do UOKiK, dealera... może założyć stronę, na której poszkodowani mogliby się podpisać i taki wspólny list wysłać do odpowiednich instytucji np. w sprawie legalności zapisów w umowach, informatorach salonów samochodowych itd., lekceważenia firm klientów, dealerów, którzy nie informują o zmianach w specyfikacji przy odbiorze samochodów itd. Najgorzej mnie wkurza podejście Nissana i dealera. Biorąc pod uwagę, że dotyczy to co najwyżej kilkudziesięciu... góra kilkuset klientów, którzy odbierali feralne samochody pod koniec roku, bo we wcześniejszych modelach lusterka były, mogliby zamontować lusterka aby uspokoić klientów, a tak...mają to w nosie, a nabici w butelkę klienci piszą na forach, do gazet itd. Ciekawe ilu klientów straci zaufanie do tej marki i tego modelu.

Edytowane przez belferek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za bo dilerzy mają nas w d..ie zgłaszałem problem stuków w podszybiu - olali pod akumulatorem - olali w nowym tygodniu jadę do nich i wymagam co daje gwarancja napiszę jaki to diler grają w kulki ale nie za te pieniądze nie poddam się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za bo dilerzy mają nas w d..ie zgłaszałem problem stuków w podszybiu - olali pod akumulatorem - olali w nowym tygodniu jadę do nich i wymagam co daje gwarancja napiszę jaki to diler grają w kulki ale nie za te pieniądze nie poddam się

 

 

 

Ma ktoś pomysł na formę listu??

Edytowane przez belferek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zgłaszałem problem stuków w podszybiu - olali pod akumulatorem - olali ...

W moim QQ+2 od jakiegoś czasu też słyszę trzaski/stuki na podszybiu, ale tłumaczę to naprężeniami materiałów, gdyż teraz są mrozy. Czy możesz sprecyzować jakie są objawy w twoim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

właśnie zakończyłem korespondencję z NISSAN SALES CENTRAL & EASTERN EUROPE. W pisaniu pomagał mi przyjaciel prawnik. Ostatnia odpowiedź: "W odpowiedzi na Pana kolejne pismo z dnia 04 stycznia b.r. uprzejmie informuję, że Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. nie była stroną umowy podpisanej między Panem a Dealerem, i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść umowy podpisanej między Kupującym a Sprzedawcą. "jasno i precyzyjne określa kto jest stroną w naszych sporach o lusterko. Nissan wskazuje wprost do kogo powinniśmy kierować nasze żądania "Jeszcze raz pragnę podkreślić, że w momencie odebrania przez Pana samochodu Dealer „A. i R. Polody” w Przeźmierowie miał już świadomość o zmianach, jakie zaszły w specyfikacji w/w modelu, i powinien był Pana o nich poinformować jeszcze przed fizycznym odebraniem samochodu z salonu, czego nie uczynił. ". Szczerze powiem, że właśnie o takie stwierdzenie jak powyżej nam chodziło. Dealer nie będzie się za bardzo mógł tłumaczyć, że nic nie wiedział albo, że to nie jego sprawa. "Klient ma zawsze możliwość do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży na warunkach figurujących w tej umowie, jeśli sprzedający nie wywiązał się z umowy. W związku z powyższym, oraz z uwagi na wszelkie okoliczności zaistniałej sytuacji, prosimy o bezpośredni kontakt z Dealerem „A. i R. Polody”, który jest stroną podpisanej przez Pana umowy."

 

Teraz napiszemy do Dealera. Zachęcam kolegów aby też napisali do swoich. Ważne jest aby była to reklamacja pisemna a nie rozmowa telefoniczna. W piśmie muszą być nasze oczekiwania co do rekompensaty. Swoje zawiozę do dealera w poniedziałek. Jeśli nie odpowie w ciągu 30 dni to znaczy, że reklamację uznał.

 

Bawi mnie to co odpisali koledze z salonu w Chorzowie. Nissan ma prawo zmieniać specyfikacje w cenniku jak i kiedy chce. Ale nie dotyczy to zmian specyfikacji w umowach zakupu. To co cytuje dealer dotyczy tylko i wyłącznie cennika!!!

 

Kiedy sprawa z lusterkami wyszła na forum pojechałem do swojego dealera i wypytałem co i jak. Po tygodniu dowiadywania się pracowników dostałem informację, że faktycznie lusterko mam inne ale Nissan już o sprawie wie i w ramach rekompensaty przyznaje wszystkim poszkodowanym talon na usługi i akcesoria o wartości 250 zł. Zresztą o tym napisał mi już Nissan Europe w pierwszym liście i cyklicznie powtarzał "Oczywiście nasza oferta przedstawiona w poprzednim piśmie jest nadal aktualna. Jeśli pragnie Pan skorzystać z naszej propozycji, prosimy również o kontakt z w/w Dealerem. ". To centrala Nissana daje to 250 zł a nie salony!!! Zresztą ten sam pracownik sam wyśmiał propozycję Nissana i pokazał mi takie lusterko w oficjalnym cenniku bez podłączenia i robocizny kosztuje 850 zł. Jednak chyba w salonie już zdawali sobie sprawę ze swojej odpowiedzialności bo zdecydowanie odradzali mi "procesowanie się" z centralą Nissana i zaproponowali dodatkowy rabat w wysokości 150 zł.

 

Teraz będę żądał pełnej rekompensaty (850 zł) lub zamontowania lusterka na ich koszt. Nie zamierzam odpuścić. Jeśli będą się migac pomoże kolega prawnik. Jak otrzymam odpowiedź to umieszczę info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

właśnie zakończyłem korespondencję z NISSAN SALES CENTRAL & EASTERN EUROPE. W pisaniu pomagał mi przyjaciel prawnik. Ostatnia odpowiedź: "W odpowiedzi na Pana kolejne pismo z dnia 04 stycznia b.r. uprzejmie informuję, że Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. nie była stroną umowy podpisanej między Panem a Dealerem, i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść umowy podpisanej między Kupującym a Sprzedawcą. "jasno i precyzyjne określa kto jest stroną w naszych sporach o lusterko. Nissan wskazuje wprost do kogo powinniśmy kierować nasze żądania "Jeszcze raz pragnę podkreślić, że w momencie odebrania przez Pana samochodu Dealer „A. i R. Polody” w Przeźmierowie miał już świadomość o zmianach, jakie zaszły w specyfikacji w/w modelu, i powinien był Pana o nich poinformować jeszcze przed fizycznym odebraniem samochodu z salonu, czego nie uczynił. ". Szczerze powiem, że właśnie o takie stwierdzenie jak powyżej nam chodziło. Dealer nie będzie się za bardzo mógł tłumaczyć, że nic nie wiedział albo, że to nie jego sprawa. "Klient ma zawsze możliwość do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży na warunkach figurujących w tej umowie, jeśli sprzedający nie wywiązał się z umowy. W związku z powyższym, oraz z uwagi na wszelkie okoliczności zaistniałej sytuacji, prosimy o bezpośredni kontakt z Dealerem „A. i R. Polody”, który jest stroną podpisanej przez Pana umowy."

 

Teraz napiszemy do Dealera. Zachęcam kolegów aby też napisali do swoich. Ważne jest aby była to reklamacja pisemna a nie rozmowa telefoniczna. W piśmie muszą być nasze oczekiwania co do rekompensaty. Swoje zawiozę do dealera w poniedziałek. Jeśli nie odpowie w ciągu 30 dni to znaczy, że reklamację uznał.

 

Bawi mnie to co odpisali koledze z salonu w Chorzowie. Nissan ma prawo zmieniać specyfikacje w cenniku jak i kiedy chce. Ale nie dotyczy to zmian specyfikacji w umowach zakupu. To co cytuje dealer dotyczy tylko i wyłącznie cennika!!!

 

Kiedy sprawa z lusterkami wyszła na forum pojechałem do swojego dealera i wypytałem co i jak. Po tygodniu dowiadywania się pracowników dostałem informację, że faktycznie lusterko mam inne ale Nissan już o sprawie wie i w ramach rekompensaty przyznaje wszystkim poszkodowanym talon na usługi i akcesoria o wartości 250 zł. Zresztą o tym napisał mi już Nissan Europe w pierwszym liście i cyklicznie powtarzał "Oczywiście nasza oferta przedstawiona w poprzednim piśmie jest nadal aktualna. Jeśli pragnie Pan skorzystać z naszej propozycji, prosimy również o kontakt z w/w Dealerem. ". To centrala Nissana daje to 250 zł a nie salony!!! Zresztą ten sam pracownik sam wyśmiał propozycję Nissana i pokazał mi takie lusterko w oficjalnym cenniku bez podłączenia i robocizny kosztuje 850 zł. Jednak chyba w salonie już zdawali sobie sprawę ze swojej odpowiedzialności bo zdecydowanie odradzali mi "procesowanie się" z centralą Nissana i zaproponowali dodatkowy rabat w wysokości 150 zł.

 

Teraz będę żądał pełnej rekompensaty (850 zł) lub zamontowania lusterka na ich koszt. Nie zamierzam odpuścić. Jeśli będą się migac pomoże kolega prawnik. Jak otrzymam odpowiedź to umieszczę info.

Ja też nie odpuszczę!

Jak się prowadzi Firmę, to trzeba ja prowadzić zgodnie z prawem.

Zaraz piszę kolejne pismo !

Dopisujcie się koledzy,kto jeszcze został tak perfidnie oszukany!

a tak na marginesie.

Czy obniżenie standardów obsługi u dilerów to taki ogólny "trend" ,czy dotyczy tylko przedawców NISSANA?

W ciagu 30 lat odebrałem kilkanaście nowych samochodów różnych marek i nigdy nie miałem problemów z odbiorem i naprawami gwarancyjnymi!.

Edytowane przez JACEK1952
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. nie była stroną umowy podpisanej między Panem a Dealerem, i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść umowy podpisanej między Kupującym a Sprzedawcą...

 

Czyli jak zrobiło się gorąco to Nissan umywa ręce. A ja po jednym mailu do Centali olałem ich i egzekwowałem swoje od dealera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie odpuszczę!

Jak się prowadzi Firmę, to trzeba ja prowadzić zgodnie z prawem.

Zaraz piszę kolejne pismo !

Dopisujcie się koledzy,kto jeszcze został tak perfidnie oszukany!

a tak na marginesie.

Czy obniżenie standardów obsługi u dilerów to taki ogólny "trend" ,czy dotyczy tylko przedawców NISSANA?

W ciagu 30 lat odebrałem kilkanaście nowych samochodów różnych marek i nigdy nie miałem problemów z odbiorem i naprawami gwarancyjnymi!.

 

Dzięki!... pozwolę sobie wykorzystać te informacje w reklamacji u mojego dealera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specyfikacje w pdf znajdziesz w wątku o homologacji ciężarowej w wygląd wnętrza, przedostatnia pozycja.

 

 

 

 

Lusterko wymienione. Polecam teknowcom wymienić ze zwykłego na samościemniające zupełnie inna jakość widzenia lepsza estetyka wnętrza oraz zajefajne podświetlenie kokpitu w okolicy drążka skrzyni biegów jak w mysliwcu delikatne pomarańczowe rozproszone światło.

 

Dziś po kilku dniach po montażu lusterka dostałem takie pismo z Nissan centrali

...Szanowny Panie

W związku z dokonanym przez dealera montażem automatycznego lusterka nieoslepiającego którego brak był przedmiotem dotychczasowej korespondencji oraz wyjaśnień z naszej strony wyrażamy nadzieję że powyższe rozwiązanie jest dla Pana satysfakcjonujące.Pragniemy przy tym podkreslić że w przypadku wszystkich klientów, którzy znaleźli się w podobnej sytuacji zastosowane zostały rozwiązania spełniające oczekiwania klientów.Zwracamy uwagę iż dla zmian w specyfikacji pojazdu dotyczącego wewnetrznego lusterka nieoślepiającego oraz sposobu postepowania w takiej sytuacji przewidziana została określona procedura która z przyczyn od nas niezależnych nie została w pełni dochowana w odniesieniu do Pańskiego pojazdu.Pomimo tego jednak możliwe było w Pańskiej sytuacji zastosowanie rozwiązania wychodzącego naaprzeciw Pańskiem oczekiwaniom... reszta tekstu dotyczy obrony tezy iż nie należy mi się 3 rząd siedzeń gdyz poinformowałem centralę iż wchodze z tym tematem na ścieżkę sądową oraz napisałem jakie kroki już podjąłem prawne i medialne. Podpisał się pod tym Orsloya Kenzy Customer Quality&Network Development Director oraz Jean Francis Reynaud Marketing Director. Żądałem od pani od odpowiedzi reklamacyjnej iż zyczę sobie przekazania sprawy do Prezesa lub Dyrektora odpowiedzialnego za kontakty z klientami i tylko od nich oczekuję odpowiedzi.

Edytowane przez Kielce44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wy ludzie macie problemy z tym lusterkiem , QQ jest wysoko zawieszony wiec i tak nikt was nie oślepi , życzę wam powodzenia w szarpaniu sobie nerwów :) dla mnie to by była strata czasu z wysyłaniem tych pism

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość janusz-pawlak

Ale wy ludzie macie problemy z tym lusterkiem , QQ jest wysoko zawieszony wiec i tak nikt was nie oślepi , życzę wam powodzenia w szarpaniu sobie nerwów :) dla mnie to by była strata czasu z wysyłaniem tych pism

 

Lubisz być bezczelnie oszukiwany ?

 

jp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też dostałem po rogach z lusterkiem samościemniajacym w Krakowie Krzemionki i faktycznie sprzedawca nie wykazał większego zainteresowania sprawą. Na stronie Nissana jest cennik w formacie PDF i nadal w wyposażeniu tekna jest w/w lusterko. Odbierałem 2 samochody drugi ford - bez problemów. Nissan wpadka. Z tego co tu czytam pozostaje tylko wizyta u prawnika . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie mi napisać jaka jest różnica miedzy zwykłym a samościemiającym się lusterkiem. Dziękuje

 

O niebo lepsza jakość wykonania i widzenia, inna lepsza estetyka wnetrza, elektronika ściemnia ci lusterko w przypadku oślepiania z tyłu w normalnym musisz machnąć wajchą i przeskoczyć w dół o jeden ząbek lusterko. No i w samościemniającym fantastycznie oświetla ci to lusterko delikatnym rozproszonym pomarańczowym światłem kokpit w okolicy drążka skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość janusz-pawlak

O niebo lepsza jakość wykonania i widzenia, inna lepsza estetyka wnetrza, elektronika ściemnia ci lusterko w przypadku oślepiania z tyłu w normalnym musisz machnąć wajchą i przeskoczyć w dół o jeden ząbek lusterko. No i w samościemniającym fantastycznie oświetla ci to lusterko delikatnym rozproszonym pomarańczowym światłem kokpit w okolicy drążka skrzyni biegów.

 

Też dążę do tego, aby mieć to lusterko tak jak było w cenniku.

Ale :

- mam ciemną szybę tylną i siedzę wysoko, nie widzę szansy aby ktoś mnie oślepił z tyłu

- nie patrzę podczas jazdy na drążek skrzyni biegów, wiem na jakim jadę biegu

 

Jeśli zakończę pomyślnie sprawę to opiszę różnice, na razie wyobrażam sobie

że chodzi mi o to, że nie lubię być oszukiwany.

 

jp

 

Zamieniłem lusterko zwykłe na samościemniające

jeździłem już z nowym 2 dni i 2 wieczory.

Wiem, powinienem dostać za darmo, ale poszliśmy na ugodę,

zapłaciłem 50% ceny lusterka + montaż za darmo.

 

Wrażenia/porównanie.

 

1. Inny jest kąt widzenia, trochę szerszy

ale odczucie ( perspektywa) jakbyś patrzył (robił zdjecie) obiektywem o dłuższej ogniskowej

 

2. W dzień normalnie, wieczorem gdy auta z tyłu to praktycznie widać światła i zarys auta

bardzo wyraźnie a jednocześnie z mniejszym natężeniem

 

3. Pomarańczowe światełko, bajer ale miły

 

4. Samo lusterko bardziej wydłuzone i mniej kańciaste.

 

jp

Edytowane przez janusz-pawlak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też dążę do tego, aby mieć to lusterko tak jak było w cenniku.

Ale :

- mam ciemną szybę tylną i siedzę wysoko, nie widzę szansy aby ktoś mnie oślepił z tyłu

- nie patrzę podczas jazdy na drążek skrzyni biegów, wiem na jakim jadę biegu

 

Jeśli zakończę pomyślnie sprawę to opiszę różnice, na razie wyobrażam sobie

że chodzi mi o to, że nie lubię być oszukiwany.

 

jp

 

Zamieniłem lusterko zwykłe na samościemniające

jeździłem już z nowym 2 dni i 2 wieczory.

Wiem, powinienem dostać za darmo, ale poszliśmy na ugodę,

zapłaciłem 50% ceny lusterka + montaż za darmo.

 

Wrażenia/porównanie.

 

1. Inny jest kąt widzenia, trochę szerszy

ale odczucie ( perspektywa) jakbyś patrzył (robił zdjecie) obiektywem o dłuższej ogniskowej

 

2. W dzień normalnie, wieczorem gdy auta z tyłu to praktycznie widać światła i zarys auta

bardzo wyraźnie a jednocześnie z mniejszym natężeniem

 

3. Pomarańczowe światełko, bajer ale miły

 

4. Samo lusterko bardziej wydłuzone i mniej kańciaste.

 

jp

 

 

50 % cię skasowali to znaczy na ile wycenili lusterko ? jestem ciekaw bo centarala podobno twierdziła iż jest to koszt ok 250 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...