Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tekna 2009 - wyposażenie


Gość vasy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dorzuce swoje 3 grosze - odebrałem TEKNE (QQ+2) wczoraj - 27.11 - lusterko jest automatyczne i działa wspaniale (wracałem od dealera - już - wieczorem) - jest tak jak powinno byc...

 

A jednak - łyso mi to pisac - ale fakt kupna nowego samochodu, przyciemniane tylnie szyby, perfidnie schowany za lusterkiem wstecznym "dzyndzel" dzien/noc oraz wieczorne godziny odbioru - przyćmiły zupełnie zdrowy rozsądek - rzeczywiscie odebrałem QQ+2 Tekna ze zwykłym lusterkiem (27.11.2009) - jak chyba wiekszosc. Przekonałem się o tym zupełnie nie dawno - ustawiajac lusterko - ehhhh...

 

Kontaktowałem sie z dealerem (Kraków, Krzemionki) i ponoc Nissan bedzie wysyłam listy z "przeprosinami" i informacja na temat (tajemniczej) gratyfikacji - osoba z ktora rozmawiałem nie potrafiła mi powiedziec co to oznacza, ponoc zainteresowani (czy ja nim jestem - nie wiem) maja byc poinformowani do konca marca - ten termin też nie przeszedł lekko przez gardło sprzedawcy nissana.

 

W kazdym razie podejmuje kroki wyjasniajace majace na celu uzmyslowienie "nissanowi/dealerowi", ze towar ktory kupiłem nie jest w pełni tym ktory zamawiałem, a co z tym idzie licze na jakas ugodę/gratisy - (bynajmniej nie chodzi o samo lusterko - to tez jest spoko - autem jezdzi sie bez problemowo i nic mnie nie oslepia) - chodzi o zasady.

 

pozdro - nabity w butelke ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do moich poprzednich postów dzielę się informacją jak skończyła się moja "afera lusterkowa". Po wymianie kilkunastu pism z centralą Nissana w końcu otrzymałem takie o jakie mi chodziło. Zostałem w nim poinformowany o tym, że Nissan Europe... nie był stroną umowy, a dealer przed odebraniem samochodu wiedział, że lusterka nie ma. Miał obowiązek mnie powiadomić a ja mogłem odstąpić od umowy lub ją negocjować. Wyraźnie również piszą, że dealer nie dopełnił obowiązku poinformowania mnie.

 

Takie pismo było mi wyraźnie na rękę bo skoro centrala się wypięła i wyraźnie wskazuje winnego dealera to oni z centralą raczej dyskutować nie będą. Oczywiście napisałem reklamację do dealera i załączyłem w.w pismo z centrali. Już następnego dnia dzwonili z salonu, że chcą się dogadać. Usłyszałem, że mam się zastanowić co bym chciał w ramach rekompensaty (lusterko raczej nie wchodzi w grę z powodów skomplikowanego montażu - tak przynajmniej twierdzili). W sumie tak jak kilka osób pisało bez tego lusterka da się żyć. Przyciemniane szyby bardzo pomagają. W związku z tym, że często jeżdżę na narty chciałem i tak kupić belki do relingów. W cenniku Nissan za oryginalne chce 1200zł. Drogo jak cholera ale są idealnie dopasowane i nie wystają poza samochód. W związku z tym umówiłem się z Nissanem, że salon daje 800zł Centrala Nissana 250zł(rekompensata przysługująca wszystkim którzy mają problem z brakującym automatycznym lusterkiem) a ja dokładam 150 (to w miarę rozsądna cena za bagażnik).

Ważne jest to, że ten talon od Centrali na 250 zł załatwi też salon a ja mogę już w poniedziałek odebrać bagażnik.

 

Podsumowując nie skończyło się źle. Szkoda tylko, że wszystko tak długo trwało. Idealnie byłoby gdyby Nissan sam wystąpił z inicjatywą i sprawę załatwił szybko. Nie ukrywam, że wpływa to na moją negatywną ocenę polityki firmy.

 

Kolegom, którzy piszą, że do Trybunału w Strasburgu powinniśmy pisać, odpowiem krótko. Jeśli nie rozumiecie, że to nie o lusterko w tej prawie chodzi to darujcie sobie tego typu rady. Śmiecicie tylko niepotrzebnie.

 

 

P.S. Wielkie dzięki wszystkim, którzy rozwijają wątek i dzielą się swoimi uwagami (tymi rzeczowymi) bo dzięki tym informacjom udało mi się swoją reklamację pozytywnie załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz zrobi się gorąco na linii klient - NISSAN SALES CENTRAL & EASTERN EUROPE, a później w salonach. W końcu sprzedaż była duża.

Poważne podejście do klienta= mały problem.

Chowanie głowy w piasek= duży problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

50 % cię skasowali to znaczy na ile wycenili lusterko ? jestem ciekaw bo centarala podobno twierdziła iż jest to koszt ok 250 zł.

U mnie temat lusterka zakończony pozytywnie po prawie 3-ch miesiącach od zasygnalizowania. Wczoraj zostało założone bez dodatkowych kosztów.Rzeczywiście jest większe od "manualnego" -chyba lepiej dopasowane do geometrii tylnej szyby.Jak działa w nocy jeszcze nie sprawdzone - jechałem z serwisu za dnia.

Pozdrawiam.

Edytowane przez JACEK1952
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Witam wszystkich. Odrazu mowie jestem swiezakiem na forum jak i w obcowaniu z tym wlasnie modelem. Niedawo zakupilem ten wlasnie model z 2009 r. i juz na wejsciu mam problem. po pierwsze nie wiem gdzie znajduje sie karta do nawigacji aby wgrac nowe mapy pomozecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Odrazu mowie jestem swiezakiem na forum jak i w obcowaniu z tym wlasnie modelem. Niedawo zakupilem ten wlasnie model z 2009 r. i juz na wejsciu mam problem. po pierwsze nie wiem gdzie znajduje sie karta do nawigacji aby wgrac nowe mapy pomozecie?

Zapytam jak laik, jeśli chodzi o wgrywanie nowych map, jak chcesz to zrobić? Nie chcę opisu czy instrukcji. Jaka mapę chcesz umieścić na karcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...