Gość vasy Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Odebrałem dzisiaj QQ wreszcie! Sam odbiór poszedł sprawnie , później zaczęło się testowanie, sprawdzanie. Jedyne co mnie na razie razi to skrzynia biegów, ktora ma bardzo krótkie skoki i tak jakby lekko ze specyficznym metalicznym oporem wchodziła na kolejne biegi. Ale problem jest w czymś innym, otóż po analizie specyfikacji dla modelu Tekna 2009 okazało się, że mój egzemplarz pozbawiony jest samościemniającego się lusterka wstecznego - i teraz prośba do osób, które dany model posiadają czy u nich również jest ten problem - może przeoczyły ten fakt. A druga kwestia to głośniki Bose - o ile przód gra wyśmienicie o tyle tył jakoś jak w studni i mało czysto - nie ma na głośnikach tylnych emblematu Bose (na przednich jest) i znów prośba do posiadaczy Tekny 2009 o sprawdzenie tego u siebie. Poza tym reszta specyfikacji wyposażenia się zgadza :]. Z góry dzięki za pomocne info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Odebrałem dzisiaj QQ wreszcie! Sam odbiór poszedł sprawnie , później zaczęło się testowanie, sprawdzanie. Jedyne co mnie na razie razi to skrzynia biegów, ktora ma bardzo krótkie skoki i tak jakby lekko ze specyficznym metalicznym oporem wchodziła na kolejne biegi. Ale problem jest w czymś innym, otóż po analizie specyfikacji dla modelu Tekna 2009 okazało się, że mój egzemplarz pozbawiony jest samościemniającego się lusterka wstecznego - i teraz prośba do osób, które dany model posiadają czy u nich również jest ten problem - może przeoczyły ten fakt. A druga kwestia to głośniki Bose - o ile przód gra wyśmienicie o tyle tył jakoś jak w studni i mało czysto - nie ma na głośnikach tylnych emblematu Bose (na przednich jest) i znów prośba do posiadaczy Tekny 2009 o sprawdzenie tego u siebie. Poza tym reszta specyfikacji wyposażenia się zgadza :]. Z góry dzięki za pomocne info. 1. na tylnych głośnikach też nie mam emblematu BOSE, cały system gra czysto przy wszystkich ustawieniach przód-tył, lewo-prawo 2. przejechałem dopiero 1000 km, na początku biegi 1 i 2 wchodziły z oporem, teraz wszystko ok 3. lustero = nie wiem czy jest czy też nie samościemniające ale nic mnie wieczorem/nocy z tyłu nie oślepia może dlatego że szyby z tyłu są ciemne ? jp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vasy Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 1. na tylnych głośnikach też nie mam emblematu BOSE, cały system gra czysto przy wszystkich ustawieniach przód-tył, lewo-prawo 2. przejechałem dopiero 1000 km, na początku biegi 1 i 2 wchodziły z oporem, teraz wszystko ok 3. lustero = nie wiem czy jest czy też nie samościemniające ale nic mnie wieczorem/nocy z tyłu nie oślepia może dlatego że szyby z tyłu są ciemne ? jp Lusterko samościemniające jest wyposażone w czujnik światła z przodu, małą diodkę sygnalizującą, że działa, jest grubsze niż zwykłe i nie ma tego 'dzyndzla' na dole do przekręcania w przypadku oślepiania no i zmienia kolor na lekko niebieskawy lub zielonkawy w przypadku oślepiania ściemniając się przy tym (przynajmniej tak mam w Toyocie). Gdyby Pan mógł sprawdzić to swoje to byłbym wdzięczny. To moje jest lusterkiem zwykłym z napisanym logo producenta MAGNA na tylnej obudowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 1. na tylnych głośnikach też nie mam emblematu BOSE, cały system gra czysto przy wszystkich ustawieniach przód-tył, lewo-prawo 2. przejechałem dopiero 1000 km, na początku biegi 1 i 2 wchodziły z oporem, teraz wszystko ok 3. lustero = nie wiem czy jest czy też nie samościemniające ale nic mnie wieczorem/nocy z tyłu nie oślepia może dlatego że szyby z tyłu są ciemne ? jp ok, nie mam "dzyndzla" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dena Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam. Mam TEKNE z 2009 i z tego co widzę to mam dokładnie taki problem ja Wy. Lusterko mam zwykłe tak jak u kolegi z logiem marki "MAGMA". Z tyłu na drzwiach bocznych również nie ma loga "BOSE" Lekko mówiąc robią nas w balona. A tak poza tematem po odbiorze zauważyłem, że tylne szyby opuszczają się do samego dołu ale już bez mojej pomocy (ręcznej nie potrafią się podnieść. Problem tkwi pewnie w mechanizmie. Brakuje mi również takiej gumy do osłon. Pasy pasażera są zaczepione do podłogi za siedzeniem i tam jest ta maskująca guma, której u mnie brakuje. Autko mam od miesiąca (2.0 dCi) Skrzynia faktycznie ciężko wchodzi ale idzie się do tego przyzwyczaić. Przejechałem 4000 km i jestem zadowolony. Co mnie rozczarowało to wejście USB. Jeżeli wsadzimy butelkę picia do podłokietnika to możemy zapomnieć o podłączeniu pena. Nie wiem kto to wymyślił ale pomysł jest fatalny. Mam nadzieje, że mądrzejsi w świecie informatyki znajdą jakieś rozwiązanie by móc oglądać filmy na tym ekraniku i wgrać tam Automape. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vasy Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam. Mam TEKNE z 2009 i z tego co widzę to mam dokładnie taki problem ja Wy. Lusterko mam zwykłe tak jak u kolegi z logiem marki "MAGMA". Z tyłu na drzwiach bocznych również nie ma loga "BOSE" Lekko mówiąc robią nas w balona. A tak poza tematem po odbiorze zauważyłem, że tylne szyby opuszczają się do samego dołu ale już bez mojej pomocy (ręcznej nie potrafią się podnieść. Problem tkwi pewnie w mechanizmie. Brakuje mi również takiej gumy do osłon. Pasy pasażera są zaczepione do podłogi za siedzeniem i tam jest ta maskująca guma, której u mnie brakuje. Autko mam od miesiąca (2.0 dCi) Skrzynia faktycznie ciężko wchodzi ale idzie się do tego przyzwyczaić. Przejechałem 4000 km i jestem zadowolony. Co mnie rozczarowało to wejście USB. Jeżeli wsadzimy butelkę picia do podłokietnika to możemy zapomnieć o podłączeniu pena. Nie wiem kto to wymyślił ale pomysł jest fatalny. Mam nadzieje, że mądrzejsi w świecie informatyki znajdą jakieś rozwiązanie by móc oglądać filmy na tym ekraniku i wgrać tam Automape. Pozdrawiam. U mnie dzisiaj dealer już wyjaśnia i zobaczymy jutro co się uda załatwić, a do głośników tylnych to sprawdzę czy to rzeczywiście BOSE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 U mnie dzisiaj dealer już wyjaśnia i zobaczymy jutro co się uda załatwić, a do głośników tylnych to sprawdzę czy to rzeczywiście BOSE. 1. Skoro niepokoi lusterko, to trzeba podjechać do salonu i obejrzeć konstrukcję w odmianie Visia/Acenta 2. Naklejka BOSE jest na obudowie drzwi, będziesz zdejmował obudowę by zobaczyć co pisze na głośniku ?. I wiesz co na prawdę powinno pisać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys_no Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam, faktycznie w moim samochodzie jest również zwykłe lusterko. Sprawdziłem cennik ze specyfikacją, którą otrzymałem w dniu podpisywania umowy wstępnej (lipiec 2009) i pozycja "Automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne" jest na wyposażeniu modelu I-WAY i TEKNA. W cenniku na stronie Nissana pozycja zniknęła. Nikt mnie nie informował w okresie oczekiwania na samochód (odebrałem 10.10.2009), że zmienił się standard wyposażenia. Napisałem dziś mail do Nissan Polska z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Ciekaw jestem również jak z punktu prawa wygląda kwestia umowy wstępnej i zmian wyposażenia w trakcie oczekiwania na samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEK1952 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam, faktycznie w moim samochodzie jest również zwykłe lusterko. Sprawdziłem cennik ze specyfikacją, którą otrzymałem w dniu podpisywania umowy wstępnej (lipiec 2009) i pozycja "Automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne" jest na wyposażeniu modelu I-WAY i TEKNA. W cenniku na stronie Nissana pozycja zniknęła. Nikt mnie nie informował w okresie oczekiwania na samochód (odebrałem 10.10.2009), że zmienił się standard wyposażenia. Napisałem dziś mail do Nissan Polska z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Ciekaw jestem również jak z punktu prawa wygląda kwestia umowy wstępnej i zmian wyposażenia w trakcie oczekiwania na samochód. U MNIE TEŻ JEST ZWYKŁE lusterko. BOSE GRA DOBRZE.Można usłyszeć "lepsze brzmienie" z CD i radia niż z MP3! pozdrawiam J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pikus75 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 U mnie lusterko jest takie, jakie powinno być - tzn. samościemniające... Natomiast przed odbiorem okazało się, iż w bagażniku jest zestaw naprawczy zamiast dojazdówki (również zmiana w specyfikacji), ale udało się bez większych problemów wymienić na dojazdówkę (po okazaniu specyfikacji z czerwca - była załącznikiem do umowy wstępnej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Rozumiem, ze z tym samościemniającym lusterkiem to chodzi o zasadę tylko. W poprzednich autach miałem zwykłe i chyba na przestrzeni wielu lat 2-3 razy musiałem "kliknąć" na ciemniejsze. A w QQ siedzimy wyżej i mamy przyciemnione szyby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys_no Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Jest dokładnie tak jak piszesz. Nie chodzi o to czy jest automatyczne czy nie. Generalnie chyba nikt nie lubi być oszukiwany a tak się poczułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vasy Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Chodzi o zasadę jak i o funkcjonalność - w poprzednim samochodzie często korzystałem z lusterka - ściemniało się automatycznie i przyczyniało się to wygodnej nocnej jazdy. Dealer przekazał mi wiadomość, że o niczym nie wiedział i że nie został poinformowany przez Nissan Polska - więc wszelkie roszczenia - w tym regresowe - będą kierowane do właśnie tego podmiotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toooomek Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam, faktycznie w moim samochodzie jest również zwykłe lusterko. Sprawdziłem cennik ze specyfikacją, którą otrzymałem w dniu podpisywania umowy wstępnej (lipiec 2009) i pozycja "Automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne" jest na wyposażeniu modelu I-WAY i TEKNA. W cenniku na stronie Nissana pozycja zniknęła. Nikt mnie nie informował w okresie oczekiwania na samochód (odebrałem 10.10.2009), że zmienił się standard wyposażenia. Napisałem dziś mail do Nissan Polska z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Ciekaw jestem również jak z punktu prawa wygląda kwestia umowy wstępnej i zmian wyposażenia w trakcie oczekiwania na samochód. Witam . Odbieram auto na początku grudnia w wersji I-WAY . Zwróce uwagę na te lusterko i napisze wam czy tez otrzymalem zwykle czy automatycznie przyciemniajace sie . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sirgornik Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Posiadam wersje I-WAY i lusterko jest samo przyciemniające się. Nie mam pojecia jak działa ale w nocy sie przyciemnia i auta z tylu nie walą po gałach światłami pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toooomek Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Posiadam wersje I-WAY i lusterko jest samo przyciemniające się. Nie mam pojecia jak działa ale w nocy sie przyciemnia i auta z tylu nie walą po gałach światłami pozdro a kiedy odbierales swojego qq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micstach Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 dorzuce swoje 3 grosze - odebrałem TEKNE (QQ+2) wczoraj - 27.11 - lusterko jest automatyczne i działa wspaniale (wracałem od dealera - już - wieczorem) - jest tak jak powinno byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sirgornik Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Mojego qq odbierałem pod koniec września Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belferek Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) Witam! Samochód odebrałem 26 listopada, dopiero potem zauważyłem na forum tą informację. Salon w Chorzowie w dniu dzisiejszym poinformował mnie, że dostali pismo od Nissana, który będzie wysyłał informację do osób, które zakupiły ten model z propozycją jakiejś rekompensaty. A tak przy okazji podobno w modelu Vista są takie, gdzie nie ma chłodzenia schowka, wiec też mają pisać w tej sprawie do ich użytkowników. Wniosek sprawdzajcie wszystkie dodatki i specyfikację bardzo szczegółowo. Edytowane 30 Listopada 2009 przez belferek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) Witam! Samochód odebrałem 26 listopada, dopiero potem zauważyłem na forum tą informację. Salon w Chorzowie w dniu dzisiejszym poinformował mnie, że dostali pismo od Nissana, który będzie wysyłał informację do osób, które zakupiły ten model z propozycją jakiejś rekompensaty. A tak przy okazji podobno w modelu Vista są takie, gdzie nie ma chłodzenia schowka, wiec też mają pisać w tej sprawie do ich użytkowników. Wniosek sprawdzajcie wszystkie dodatki i specyfikację bardzo szczegółowo. Tracisz zaufanie do marki/sprzedawcy. Wszystkiego nie jesteś w stanie sprawdzić. Może np. tylko naklejska BOSE jest a system standardowy ?, może pokrętło 4WD ale bez funkcji itd. Aby wyjść z twarzą to trzebaby zaproponować zamontowanie właściwego lusterka z propozycją rekompensaty jako przeprosiny za wpadkę. Tak uważam. Edytowane 30 Listopada 2009 przez janusz-pawlak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość belferek Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Tracisz zaufanie do marki/sprzedawcy. Wszystkiego nie jesteś w stanie sprawdzić. Może np. tylko naklejska BOSE jest a system standardowy ?, może pokrętło 4WD ale bez funkcji itd. Aby wyjść z twarzą to trzebaby zaproponować zamontowanie właściwego lusterka z propozycją rekompensaty jako przeprosiny za wpadkę. Tak uważam. Zobaczymy co zaproponują..., może właśnie wymiana... czekam też na wiadomość od Nissana wysłaną emailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dena Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Dzisiaj złożyłem oficjalne zażalenie do Nissan Polska. W ciągu dwóch tygodni ktoś ma się do mnie odezwać. Jakoś wydaje mi się, że ta sprawa nigdy nie zostanie wyjaśniona do końca. Mój Dealer KMJ KASZUBOWSCY poinformował mnie, że prawdopodobnie Nissan będzie oddawał po 200 zł. Dla mnie rekompensata będzie założenie tego lusterka przez serwis i nie na mój koszt. Facet mówił , że to nie jest takie proste bo w tym lusterku są jakieś diody które za zadania mają rzucać delikatnie światło na skrzynie biegów. Modele Qashqai które zostały wyprodukowane we wrześniu miały zmienione specyfikacje techniczne i lusterka zostały wycofane przez producenta bez żadnej informacji dla Dealera i kupującego. Podobno jest zapis w umowie, że Nissan ma prawo zmieniać sobie dowolnie wyposażenie. Jeżeli tak faktycznie jest to w tym momencie jesteśmy spaleni. Z resztą salon może nas załatwić z drugiej strony - przy odbiorze podpisujemy protokół odbioru czyli oświadczamy, że wszystko w tym samochodzie jest zgodne ze specyfikacją. A co do naklejek BOSE to zostałem poinformowany, że na obudowach głośników drzwi tylnych nie występują te naklejki. Wracając do sprawy. INFOLINIA NISSANA: 801NISSAN. Jeżeli macie ochotę to składajcie zażalenia - z tego co się dowiedziałem to jest już masa taki przypadków jak nasze. Mam nadzieję, że wyjaśnianie i naprawiane tej szkody nie zajmie pół roku... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys_no Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Gdyby czasem zdarzyło się tak jak piszesz (zwrot 200 zł za lusterko) poproszę serwis żeby mi to lusterko za to 200 zł zamontował. Kilka razy przeczytałem umowę wstępna i żadnej wzmianki o dowolnym żonglowaniu przez Nissana wyposażeniem nie znalazłem. Pewnie, że podpisałem dokumenty odbioru auta. Ale jeśli salon coś sprzedaje wybrakowane, a później się tą umową zasłania to niczym się w takim wypadku nie różni od cwaniaczka na giełdzie. A gdzie uczciwość i rzetelność? Póki co przyglądam się temu co się dzieje. Nissan Polska przysłał enigmatycznego maila, że "wnikliwie" wyjaśniają sprawę. Dealer też się odezwał i niby wyjaśnia. Ale co tu wyjaśniać? Wydaje mi się, że właśnie odbiło się czkawką Nissanowi zbieranie zamówień na pół roku w przód. Póki co cierpliwie czekam. P.S. Wielkie dzięki vasy za poruszenie tematu (ciekawe czy gdybym nie czytał forum Nissan by się do mnie odezwał sam...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dena Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana reklamację 30/11/09, uprzejmie informujemy, że w momencie złożenia przez Pana reklamacji Dealer miał już świadomość o formie rekompensaty ze strony importera odnośnie braku w wyposażeniu. Forma rekompensaty została Panu przedstawiona przez Dealera i jest jedyną, którą uznajemy, a co za tym idzie nie widzimy podstawy do przyjęcia dalszych roszczeń z tytułu zmiany specyfikacji samochodu. Pragniemy ponadto zwrócić Panu uwagę na fakt, iż cennik jednoznacznie informuje o ewentualnych zmianach w specyfikacji danego samochodu: „Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. zastrzega sobie prawo do zmiany danych zawartych w cenniku bez uprzedniego zawiadomienia. (…) Dane w nim zawarte podane są wyłącznie w celach informujących i nie stanowią oferty zawarcia umowy”. W związku z powyższym jesteśmy zmuszeni oddalić Pańską reklamację. Z poważaniem, Krzysztof Palya Koordynator ds. Obsługi Klienta coś czuje, że nic z tego nie będzie. Jutro kontakuje sie z dealerem... żadnej formy rekompensaty mi nie przedstawiono bo Dealer rzekomo nic nie wie na ten temat... Edytowane 1 Grudnia 2009 przez dena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielom01 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 No pięknie, to teraz nie pozostaje już nic innego jak nagłośnić w mediach i uderzyć do uokik. Na tej zasadzie to można kupić tecnę z wyposażeniem visia, bo niby czemu nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.