Gość pisak112 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam koledzy. Postanowiłem się wziąć za przednie zawieszenie, wszystko już powymieniane prawie jeszcze tylko amorki i górny wahacz i mam takie pytanie czy jeżeli mam luż na górnym lewym wahaczu to czy prawy też muszę wymienić? wiem że z amorkami tak jest , w ogóle jestem zdziwiony bo cała lewa strona była posypana , prawa jak nówka a powinno chyba być odwrotnie tak mi się wydaje pozdrawiam serdecznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 każdy luz w zawieszeniu/układzie kierowniczym trzeba naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisak112 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 każdy luz w zawieszeniu/układzie kierowniczym trzeba naprawić. no tak, to wiem, ale do wymiany mam lewy wachacz, prawy jest sprawny i pytanie czy jak w przypadku amortyzatorów prawy też muszę wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Nie.Wymień tylko ten co ma luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisak112 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Nie.Wymień tylko ten co ma luz. ok dzięki bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 tak na przyszłość.. parami powinno sie wymieniać amortyzatory opony klocki tarcze bebny.. reszte mozna ale nie trzeba. chodzi głownie o to ze po kazdej ingerencji w zawieszenie powinno sie geometrie ustawić wiec jeśli padł jeden wachacz to pewnie za jakiś czas padnie drugi i znowu geometria.. alee jak sobie robisz samemu to nawet co tydzien mozesz wymiać jak tylko finanse pozwolą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Witam koledzy. Postanowiłem się wziąć za przednie zawieszenie, wszystko już powymieniane prawie jeszcze tylko amorki i górny wahacz i mam takie pytanie czy jeżeli mam luż na górnym lewym wahaczu to czy prawy też muszę wymienić? wiem że z amorkami tak jest , w ogóle jestem zdziwiony bo cała lewa strona była posypana , prawa jak nówka a powinno chyba być odwrotnie tak mi się wydaje pozdrawiam serdecznie! Mógłbyś napisać co wymieniłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skubi Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 witam ja ywmienialem wymiana wahacza gornego strona lewa wymiana koncowek drazkow lewa i prawa wymiana sworzni i wymiana czegos tam jeszcze byla ale nie pamietam zaplacilem za sama robocizne 450 zł ( jak dla mnie to nie tak malo ) a za czesci zaplacilem kolo 300 a kupywalem czesci "666" zamieniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisak112 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Mógłbyś napisać co wymieniłeś ? Przód: amorki sworznie wahaczy dolnych wsporniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych tył: amorki łączniki stabilizatora gumy stabilizatora został jeszcze lewy górny wahacz i zbieżność ale przed tym musze powalczyć jeszcze z przodem bo mam jeszcze jakiś luz na kierownicy jak macham to z lewej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Przód: amorki sworznie wahaczy dolnych wsporniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych tył: amorki łączniki stabilizatora gumy stabilizatora został jeszcze lewy górny wahacz i zbieżność ale przed tym musze powalczyć jeszcze z przodem bo mam jeszcze jakiś luz na kierownicy jak macham to z lewej strony Jak masz luz na kolumnie kier to ciężko bedzie, zredukować nie da rady jedynie możesz zregenerować całą kolumnę.Jak będziesz sam robił to przy wyjmowaniu kolumny jest trochę zabawy ale da radę tylko trzeba odkręcić poduszki od silnika (tą z przodu i od strony pasażera i trochę opuścić silnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pisak112 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Jak masz luz na kolumnie kier to ciężko bedzie, zredukować nie da rady jedynie możesz zregenerować całą kolumnę.Jak będziesz sam robił to przy wyjmowaniu kolumny jest trochę zabawy ale da radę tylko trzeba odkręcić poduszki od silnika (tą z przodu i od strony pasażera i trochę opuścić silnik) powolutku powolutku , damy rade już się przyzwyczaiłem że przy mojej p10 jest trochę roboty , to przez poprzedniego właściciela, ale ja lubie pogrzebać , a samochód na pewno się odwdzięczy pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.