Gość wpierdol20 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Po pierwsze skrynia biegow. Musisz ogarnac czy jakas skrzynia fwd podejdzie pod ten silnik a jak nie to rzezba z adapterami. Po drugie sama przekladka nie jest p&p. Trzeba bedzie robic customowe poduszki pod silnik, lapy pod skrzynie, poloski etc. Prosciej powinno byc to wsadzic do j30 bo tam tez byl silnik VG. A co do samego pytania to da sie wsadzic silnik z ferrari wszystko zalezy tylko od tego ile mamy kasy do wydania. Jesli sie zdecydujesz na takiego swapa to oczywiscie obowiazkowo musisz miec cale auto na czesci np anglika. A i oczywiscie akumulator won do bagaznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wpierdol20 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Tylko, że ja pytałem o samą turbinę.chodzi o turbo kit...więc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Nie. Kolektory nie podejda, orurowanie pod fimc tez. Wiec z takiego kitu nadadza sie tylko turbiny. Moim zdaniem lepiej zrobic single niz tt. Koszta ok 10.000 chyba ze duzo zrobisz sam albo z jakims kolega ktory zrobi to za "flaszke". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Może lepiej będzie tu poszukać pomocy w temacie uturbienia http://turbokillers.com/index.php?redir=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wpierdol20 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Dzięki za info:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GTom777 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Podłączam się. Zastanawiam się, jak wsadzić do j30 w manualu silnik z 300zx. Najlepiej twin-turbo ale pojedyńcze też starczy. Zawieszenie wiadomo też trzeba dostosować. Ale jak ma się to do przeniesienia napędu, elektroniki sterującej silnikiem. Proste plug-and-play, czy też rzeźba w nieskończoność? Ma ktoś doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.