Gość wujek_trzcina Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Zanim spiszesz autko na straty wlej 10W60 (może być Shell) i sprawdź czy nie ucieka Ci olej spod dekielka od zaworów. U mnie właśnie wyciek był przyczyną konsumpcji. Zalałem 10W60 bo zacząłem kręcić ten motor >5k rpm, oleju nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Klasyczna bolączka 1.8 Gdzieś mi się obiło o uszy że są jakieś zestawy (nie pamiętam czy same pierścienie czy coś jeszcze) trwalsze od oryginałów które niwelują ta klasyczną bolączkę tego silnika praktycznie do zera. Nie wieszajcie tylko teraz na mnie psów bo pojęcia nie mam gdzie to wyczytałem lub usłyszałem. Pewnie wykopałem kiedyś gdzieś na forum ale na prawdę nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Problemem w QG18DE są luźne pasowanie pierścienie które niestety wymagają precyzyjnego złożenia. Silnik jest konstrukcji japońskiej i tam nie było by z tym pewnie problemu ale nasze almery składali angole a królami dokładności to oni nigdy nie byli. Jak już masz zamiar rozbierać silnik to zrób wszystko co się da łącznie z głowicą czyli zawory, uszczelniacze, prowadnice może jakiś portnig? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Silnik rozebrany, widziałem pierścienie i wyglądały źle Jak będę miał ostateczny rachunek za naprawę to napiszę wszystko co i jak Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 15W40 zalane w takim silniku ? To pewnie jakiś mineralny. Ja wbrew zaleceń jeżdżę na 5W40 i przez 6kkkm silnik nie wziął ani kropli. Ja chciałem czyścić przepłwkę, przepustnicę i krokowy, ale okazało się że trzeba ustawić potem bieg jałowy, a że mam auto z 200r to podobno nie działa ta chałupnicza metoda ustawiania go. W ASO zaśpiewali mi w sumie za czyszczenie + ustawienie 460-480zł, więc jeżdżę z delikatnym szarpaniem przy małych obrotach. Tak tj mineralny teoretycznie najgęstszy więc najmniej go powinien brać. Kiedy auto ma duży przebieg to zalewa się go mineralem, żeby nie spalał tyle oleju, tyle że mój ma 92 tys. km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciekzzz Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Missiakkuss to co musisz zrobić to: 1. pierścienie (komplet) 2. komplet uszczelek silnika (z uszczelniaczami zaworów włącznie) 3. dobry olej - półsyntetyk Mobil 5w50 albo motul 6100+ +uszczelka i filtr, najlepiej oryginał. wszystko na oryginalnych częściach robiłem i jestem po 40 tys. po wymianie i nie bierze nic oleju, posty że sama wymiana oleju na gęstszy pomoże to między bajki włożyć, a pomiar ciśnienia na cylindrach to wtedy gdy auto mocy nie ma. sprawa ewidentnie nieszczelności. powodzenia w walce z niss. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DezMond Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Maciekzzz mobil 1 5w50 to olej syntetyczny, a nie pol, wiem bo sam taki leje do siebie i wszystko sprawnie smiga! Tyle, ze ja mam m 1,5 a nie 1,8 i zero problemow z olejem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 (edytowane) Missiakkuss to co musisz zrobić to: 1. pierścienie (komplet) 2. komplet uszczelek silnika (z uszczelniaczami zaworów włącznie) 3. dobry olej - półsyntetyk Mobil 5w50 albo motul 6100+ +uszczelka i filtr, najlepiej oryginał. wszystko na oryginalnych częściach robiłem i jestem po 40 tys. po wymianie i nie bierze nic oleju, posty że sama wymiana oleju na gęstszy pomoże to między bajki włożyć, a pomiar ciśnienia na cylindrach to wtedy gdy auto mocy nie ma. sprawa ewidentnie nieszczelności. powodzenia w walce z niss. Witam Mobil1 5W-50 to pełny syntetyk. Więcej tutaj: http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/GLXXPLPVLMOMobil1_5W-50.asp Pozdrawiam Edytowane 9 Grudnia 2009 przez danstan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Missiakkuss Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Ja leje Helix 5W30, zobaczymy jak się będzie zachowywał po remoncie Dodatkowo trzeba było wyszlifować parę części i cała naprawa lekko przekroczyła 3000 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Ja leje od początku 0W40.. Nie pali mi w ogóle oleju.. a obrotomierz czerwonej skali często dotyka .. Zawsze wlewam 3L czyli max (zalecane 2.7) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.