Gość Grand Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam. Jest to mój pierwszy post na forum. Mykam na co dzień Nissanem Sunny Y10, którego przedstawię z czasem w innym dziale. Otóż mam pytanie. Jakie znacie metody obniżenia zawieszenia w Y10? Czy wersja Sunny GTI-r ma takie same zawieszenie przednie jak Y10? Nie chciałbym tracić na komforcie, bo twarde zawieszenie przy tej mocy mija się z celem, a słyszałem, że można wstawić kolumnę mc pehrsona (amortyzator+sprężyna) od GTI-r(podobno jest niższa). Prosiłbym o wszelkie rady. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Plawgo Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Witam. Jest to mój pierwszy post na forum. Mykam na co dzień Nissanem Sunny Y10, którego przedstawię z czasem w innym dziale. Otóż mam pytanie. Jakie znacie metody obniżenia zawieszenia w Y10? Czy wersja Sunny GTI-r ma takie same zawieszenie przednie jak Y10? Nie chciałbym tracić na komforcie, bo twarde zawieszenie przy tej mocy mija się z celem, a słyszałem, że można wstawić kolumnę mc pehrsona (amortyzator+sprężyna) od GTI-r(podobno jest niższa). Prosiłbym o wszelkie rady. Pozdrawiam. Przyznam ze tez się zastanawiałem nad wstawieniem sprężyn i amortyzatorów od Gti ale nic się nie dowiedziałem na ten temat, na Twoim miejscu ściął bym sprężyny o jeden czy dwa zwoje (zalezy ile potrzebujesz).Sprężyny nie stracą na twardości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szubi Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Przyznam ze tez się zastanawiałem nad wstawieniem sprężyn i amortyzatorów od Gti ale nic się nie dowiedziałem na ten temat, na Twoim miejscu ściął bym sprężyny o jeden czy dwa zwoje (zalezy ile potrzebujesz).Sprężyny nie stracą na twardości. A ja bym takiego patenciarskiego pomysłu nie realizował. Kiedyś było to popularne (wielu młodych użytkowników golfów czy calibr- bez obrazy dla tych aut- próbowało takich rozwiązań- nic dobrego). Problem jest taki, że żadna ze sprężyn nie będzie wtedy prawidłowo współdziałać z pozostałymi. Poza tym pamiętaj że długość sprężyny jaką możesz wsadzić jest zależna od długości i zakresu działania amortyzatora. One też powinny razem współgrać. Jeżeli chodzi o dopasowanie zestawu np od GTi to wydaje mi się, że masa przodu i tyłu auta nie jest jednakowa w obu autach i efekt może być dosyć niespodziewany . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Generalnie w Y10 jest z tym problem... Tak jak da się wsadzić do przodu wszystko z innych N14 tak z tyłu robi się ciężko... Swego czasu Eibach i Vogtland produkowali sprężyny i amorki obniżające i utwardzające do auta (Eibach przestał napewno, Vogtland chyba już też)... Pamiętaj, że jakakolwiek ingerencja w zawieszenie to zmiana komfortu jaki był fabrycznie... Nie da się jednocześnie zjeść cukierka i mieć cukierka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grand Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Dokładnie o takie odpowiedzi mi chodziło Dzięki Panowie za rady, jednak nie będę ruszał zawieszenia. Zostanie takie jakie jest. W sumie nie jest aż tak wysoko jak w innych Sunny Y10. Pozdrawiam. I także słyszałem, że nie warto pakować się w zawieszenie od benzyniaka do diesla. A przy skracaniu sprężyn, spręzyna ma inną charakterystykę pracy. Chciałem coś fabrycznego niższego, ale widzę, że jest mało możliwości. Jeszcze raz dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.