Gość nightstalker Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 witam niedawno przesiadłem się z vectry a na nissana primere 2.0 TD z 98r i mam problem z regulacją prawego elektrycznego lusterka, otóż lusterko porusza się jedynie na boki, gdy wciskam na dżojstiku góra / dół ani drgnie. Czy da się ten problem wyeliminować( naprawić) czy już na samym początku mam wydatek? drugą sprawą jest to że gra mi tylko tylny prawy głośnik reszta milczy. Czy jest to wina złego podpięcia radia przez poprzedniego właściciela czy może głośniki są po odłączane?(sprawdzałem oczywiście ustawienia radia i powinny grać) z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam Night. PS. czy jeśli jest silniczek lusterka do wymiany to czy dałoby rade zastosować silniczek z vectry od lusterka bo takowy posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 witam niedawno przesiadłem się z vectry a na nissana primere 2.0 TD z 98r i mam problem z regulacją prawego elektrycznego lusterka, otóż lusterko porusza się jedynie na boki, gdy wciskam na dżojstiku góra / dół ani drgnie. Czy da się ten problem wyeliminować( naprawić) czy już na samym początku mam wydatek? Na początek spróbuj poruszać ręką lusterko - może się coś zaklinowało. Jeśli nie pomoże to musisz zdjąć wkład lusterka i zobaczysz wtedy czemu się nie porusza góra dół. Być może było tak, że poprzedniemu właścicielowi ktoś urwał lusterko i zgubił ten plastikowy popychacz z gwintem. Jeśli tak jest to sprawa ciężka ale nie beznadziejna da się coś wyrzeźbić - ja u siebie wziąłem śrubę 5mm, po stronie łba wyrzeźbiłem pilnikiem kolkę, a na gwint nawinąłem taśmę teflonową - śmiga aż miło. Jest jeszcze opcja że spalił się silniczek, ale to tez będziesz mógł na 100% stwierdzić jak zdejmiesz wykład lustra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 dobra a jak ten wkład zdjąć żeby nie zepsuć bo mam świadomość że to nie vectra- na nissanie w ogóle się nie znam ps jakby ktoś miał jakąś książkę "sam naprawiam" do niego w pdfie to byłbym wdzięczny i ewentualnie instrukcje obsługi bo ten samochód jest z Francji i owszem instrukcja jest ale rozumiem jedynie rysunki w niej nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale na grzbiecie widniej napis P11-r, a w internecie nigdzie takiego czegoś nie mogę znaleźć póki co ściągnąłem P11.144 ale są drobne zbieżności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 dobra a jak ten wkład zdjąć żeby nie zepsuć bo mam świadomość że to nie vectra- na nissanie w ogóle się nie znam ps jakby ktoś miał jakąś książkę "sam naprawiam" do niego w pdfie to byłbym wdzięczny i ewentualnie instrukcje obsługi bo ten samochód jest z Francji i owszem instrukcja jest ale rozumiem jedynie rysunki w niej nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale na grzbiecie widniej napis P11-r, a w internecie nigdzie takiego czegoś nie mogę znaleźć póki co ściągnąłem P11.144 ale są drobne zbieżności Link do ksiazki wyslalem PMka. Zeby zdjac wklad trzeba podwazyc srubokretem - lustro jest w plastikowej obudowie, a sama obudowa jest przymocowana do obudowy silnika takim "jablkiem". Trzeba tak podwazyc zeby te jablko wyskoczylo - jest centralnie wiec musisz srubokret podeprzec mniej wiecej na srodku lustra. Ewentualnie zobacz w kasiazce ktora ci wyslalem - tam powinny byc jakies rysunki napewno zalapiesz o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 rozwiązałem obydwa problemy lusterko działa(rozebrałem cały silniczek wydawał się dobry jak podałem mu napięcie to też działał więc nasmarowałem złożyłem i działa) co do głośników to okazało się że radio miało gdzieś tzw zimny lut też zostało zrobione prze ojca bo on się na tym bardziej zna. Jeszcze tylko na przeglądzie powiedzieli mi że skoro to jest nowy zakup to lepiej wymienić płyny i pasek zębaty. Pasek napinacze już kupiłem ale z tym poczekam- umówiłem się ze znajomym mechanikiem bo w dieslu nigdy tego nie robiłem więc nie che tego sam robić pomimo że w książce czytałem że to jest proste. dzięki za pomoc pozdrawiam Night. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.