Gość luuzzaczek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Witam jestem tutaj nowy i mam taki problem. Nie pali się żadna kontrolka a samochód podczas ruszania jak mu się doda gazu to tak jakby się dusił;/ i troszkę szarpie. jednym słowem zamiast iść to on muli. Jest po wymianie oleju, filtru powietrza i takim przeglądzie gdyż go kupiłem. Czytałem na forum że to może być przepływka ale sprawdzałem napięcie i wynosi 1,9v więc jest w normie. Mechanik stwierdził że wtrysk sterujący "poci się" troszkę ale można na nim jeździć. nie był wymieniany filtr paliwa chyba. Samochód nic nie kopci, nie ma wycieków itp tylko po prostu słabo rusza z 1 i nie ma przyspieszenia takiego jakie mieć powinien. Proszę o pomoc i udzielanie odpowiedzi. Edytowane 1 Grudnia 2009 przez luuzzaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luuzzaczek Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Czytałem to kiedyś ale nie znalazłem nic wspólnego do mojej sytuacji... Proszę o udzielanie porad... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Zostaje sprawdzić kompresję z próbą olejową, a wcześniej ustawienie rozrządu. Jeśli nie ma błędów (kod 55 po odczycie) Jak komprecha i rozrząd OK to zostaje regulacja pompy (kąt wtrysku) lub jej naprawa Komprecha ma być Compression pressure: kPa (bar, kg/cm2, psi) Standard 3,138 (31.4, 32, 455) Limit 2,452 (24.5, 25, 356) Limit of difference between cylinders 490 (4.9, 5, 71) PS Zakładam że świeczi i przekażnik od nich są dobre Edytowane 2 Grudnia 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luuzzaczek Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Zostaje sprawdzić kompresję z próbą olejową, a wcześniej ustawienie rozrządu. Jeśli nie ma błędów (kod 55 po odczycie) Jak komprecha i rozrząd OK to zostaje regulacja pompy (kąt wtrysku) lub jej naprawa Komprecha ma być Compression pressure: kPa (bar, kg/cm2, psi) Standard 3,138 (31.4, 32, 455) Limit 2,452 (24.5, 25, 356) Limit of difference between cylinders 490 (4.9, 5, 71) PS Zakładam że świeczi i przekażnik od nich są dobre A tak zapytam czy ten "pocący się" wtrysk sterujący lub nie wymieniony filtr paliwowy nie maja nic do tego? Przypominam że Check Engine nie pali się podczas pracy silnika wiec pompa i wtrysk paliwa jest raczej prawidłowe(tak bynajmniej mi się zdaje). Edytowane 2 Grudnia 2009 przez luuzzaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 pocący się wtrysk może być przyczyną zapowietrzania się układu paliwowego. Nie rozumiem tego mechanika, skoro się poci to dlaczego go nie uszczelni. Podkładka miedziana to nie majątek. Możesz sprawdzić układ czy nie jest zapowietrzony poprzez naciśnięcie na pompkę przykręconą do filtra. Jeśli jest miękka to znaczy że się zapowietrza. Co do kąta i rozrządu nie będzie checka. Ja tak miałem po wymianie rozrządu. Nic się nie zapalało a silnik było trudno uruchomić i jak się już udało to właśnie był straszny muł. Miałem przestawiony o ząbek na napędzie pompy, w wyniku czego kąt statyczny był poza zakresem i nawet kręcenie obudową pompy (regulacja kąta) nic nie dawało. Trzeba było ustawić dobrze pasek i kąt i jak ręką odjął. Filtr żeby zamulał silnik to musiałby być nie wymieniany z 5 lat i silnie zabity syfem i parafiną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luuzzaczek Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 pocący się wtrysk może być przyczyną zapowietrzania się układu paliwowego. Nie rozumiem tego mechanika, skoro się poci to dlaczego go nie uszczelni. Podkładka miedziana to nie majątek. Możesz sprawdzić układ czy nie jest zapowietrzony poprzez naciśnięcie na pompkę przykręconą do filtra. Jeśli jest miękka to znaczy że się zapowietrza. Co do kąta i rozrządu nie będzie checka. Ja tak miałem po wymianie rozrządu. Nic się nie zapalało a silnik było trudno uruchomić i jak się już udało to właśnie był straszny muł. Miałem przestawiony o ząbek na napędzie pompy, w wyniku czego kąt statyczny był poza zakresem i nawet kręcenie obudową pompy (regulacja kąta) nic nie dawało. Trzeba było ustawić dobrze pasek i kąt i jak ręką odjął. Filtr żeby zamulał silnik to musiałby być nie wymieniany z 5 lat i silnie zabity syfem i parafiną no tak ale wlaśnie ja nie mam problemów z odpalaniem zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. przekręce stacyjka i od razu łapie... A wtryskiwacz nie poci sie z pod podkładki tylko z pod tego plastiku więc tutaj podkładka nic nie da... Sam już nie wiem...;/ Może jeszcze jakieś pomysły??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Nie cytuj mnie za każdym razem Poniżej masz duży guzik dodaj odpowiedź(nad reklamą) Można się czepić jeszcze turbiny. Podpiąć manometr do króćca i jadąc patrzeć jakie daje ciśnienie, ale przy padniętej turbinie by kopcił Obecnie jest chłodno a traktor lubi pracę na ciepło. Zawsze trzeba go przy rannym paleniu zagrzać z tą minutę zanim się ruszy i pamiętać nie piłować powyżej 2k. Klima daję dodatkowe silne obciążenie na silnik, zwłaszcza jak sprzęgło na sprężarce lub łożysko dogorywa. Musisz sprawdzać wszelkie możliwość. Nie da się powiedzieć jedno znacznie to i już zwłaszcza nie widząc problemu organoleptycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luuzzaczek Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 a radzisz zmienić ten filtr?? na co stawiasz tak na oko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunrise Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 (edytowane) witam ja mam ten sam problem mechanik powiedzial mi o czujniku polozenia walu ze on jest temu winien. A co ciekawe prawdopodobnie przez ten czujnik wywala blad przeplywki Jak u ciebie ze spalaniem bo moj spala ok. 10 l po miescie? Edytowane 7 Grudnia 2009 przez sunrise Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 sunrise Zmień mechanika. Co ma piernik do wiatraka. Jak przepływka walnięta to kod 12 , napięcie na niej poniżej 1,9 volta, przyśpieszenie 30sek/100 i Muło-pijak się robi z traktora Jak czujnik wału rąbnięty to kod 47 i nie można odpalić bo nie otwiera się elektrozawór na pompie. Rozrusznik kręci ale pompa nie podaje paliwa na wtryski, bo ECU (komp) nie dostaje sygnału z TDC (czujnik położenia wału korbowego) o położeniu tłoków Zapoznaj się z tematami http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luuzzaczek Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 no u mnie pali gdzies te 6,5 litra na 100km w cyklu mieszanym wiec raczej chyba normalnie... ja zobacze u siebie wymienie filtr paliwa i poradze sie jeszcze wujka mechanika i zobacze co on powie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.