Gość czecze Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam Wszystkich Pozwalam sobie zawracać Wam głowę, ale doszedłem do wniosku, że tutaj znajdę wiedzę,o którą mi chodzi. Sytacja jest o tyle nietypowa,że dotyczy auta k11, 1.0 2000 tyle, że mam go "pod opieką" w Irlandii. Czyli kupiła go sobie Żona. Kilka dni temu miałem okazję go zobaczyć i poczytać na tym forum co może być nie tak. Jak na moje oko nieco za dużo pali.Nie sprawdziłem jeszcze ile, ale wskaźnik "spada w oczach na początku" Czy to tak uroda tych wskaźników? Pytam o bzdury, ale to pierwsza Micra "w rodzinie". Druga sprawa: kontrolka "check engine" gaśnie dopiero po odpaleniu...czy tak ma być? W autach innych marek jakie miałem,taka kontrolka gasła przed zapaleniem. Zanim zabiorę się za sprawdzenie słynnego jak się doczytałem przepływomierza spytam czy paramety Lambda 0,998 przy obrotach 3090, CO 0,17%, HC 78 ppm - są dobre, czy złe? Mam wydruki z testu. Oczywiście wymienię filtr i świece, ale zanim zacznę grzebać dalej (przepływomierz,sonda)chciałem poznać opinię praktyków. Z góry dzięki. Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Wyniki są w normie wg. mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 check engine - gasnie po odpaleniu a poduchy ok 5 sek po uruchomieniu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Wszystko zależy od tego jakiego masz tego mikrusa jeśli ma on osobne cewki (takie kostki na każdym cylindrze) to może to być problem z przepływomierzem. Sonda jest raczej ok. Spalanie nie powinno znacznie przekraczać 7l/100 przy dynamicznej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czecze Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Dzięki serdeczne za info Z tego co widziałem po instrukcjach i fotkach to mam standardowe zakończenie kabli od świec. Silnik to model CG 10 DE- tak przynajmniej wychodzi z książki obsługi. Coś jednak nie podoba mi się w tym wskaźniku paliwa. Od pozycji Full cholernie szybko spada. Jutro sprawdzę zużycie (naleję do pełna i zrobię jakieś 50 mil)będę wtedy mądrzejszy. Jeśli wszystko będzie w normie to nie będę nic grzebał, co najwyżej przyglądnę się temu przepływomierzowi czy da się w tym modelu coś "zregenerować". Jeszcze jedna sprawa.Mam w tym autku przeciwmgielne fabryczne z przodu, ale pomimo włączenia go z przełącznika świateł nie świecą. Kontrolka na desce potwierdza zapalenie. Bezpiecznik jest OK, a żarówki wyglądają na sprawne.W trakcie włączania słyszę jakiś przekaźnik chyba w tym miejscu gdzie są bezpieczniki. Czy jest tam taki od przeciwmgielnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.