Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] - szarpanie autem


Gość DanielP11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DanielP11

Witam wszystkich użytkowników. Od niedawna posiadam Nissana Primerę. Mam pewien problem, podczas ruszania - bieg 1 , strasznie szarpie autem. Nie zawsze to następuje aż tak gwałtownie. Czym to może być spowodowane. Sprzęgło niby było wymieniane jakiś czas temu, więc myślę ,że jest ok. Zastanawiają mnie poduszki silnika oraz skrzyni biegów, może pora i zmienić je. Czekam na odp.

Edytowane przez DanielP11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgaduj zgadula czy inny quiz biggrin.gif Jaki to silnik?

Poduszki stukają przy zmianie biegu, a jak ci szarpie to masz coś .... no właśnie zależy od motoru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladek0706

Nie wiem stary co jest z tymi "Pe Jedenastkami", ale auta te mimo niewielkiego przebiegu, szarpią, trzęsą się, drgają lewarkiem od biegów itp. Chyba naszym leniwym Anglikom nie do końca udał się ten "japoński" samochód i stąd te wieczne szarpania Nysek. Ja posiadam ten cud techniki od 4 miesięcy i wciąż nie udało mi się tego całego "szarpania" zlikwidować. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wladek0706

Jakieś lewe macie te "pe jedenastki" Panowie..., albo raczej zadbać o nie nie potraficie.

W razie wątpliwości mogę zaprezentować jak jeździ 12 letnia P11 :whistle:

 

Wiesz co, raczej potrafię zadbać o auto, acz nie jestem wielkim pasjonatem i fanatykiem marek i modeli. Dla mnie auto ma jeździć i nie sprawiać większych problemów. W związku z tym uważam, że jak na ośmioletnie auto, to P11 wypada blado na tle konkurentów. Popatrz tylko na ranking awaryjności poszczególnych marek aut. Nissan wcale nie zajmuje wysokich pozycji. Podejrzewam, że winna jest tu angielska jakość produkcji, bo jak wszyscy wiedzą i czują na własnej skórze niektóre Nyski to już wyłącznie auta angielskie - projektowane przez Europę dla Europy.

Nie ukrywam, że po odpowiednim zadbaniu i po pewnych "nadprogramowych" kosztach eksploatacji P11 daje wielką frajdę z użytkowania. Dla mnie niedopuszczalne są jednak te nadprogramowe wydatki związane z wiecznie niedomagającym zawieszeniem, układem napędowym czy rdzą.

Póki co mam, to pochwalę - moje P11 jeździ - może nie doskonale, ale jeździ i jak na razie nigdy w trasie mnie nie zawiodło. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wracając do szarpania , mam pękniętą poduszkę przednią pod silnikiem czasem mam drgania na wolnych obrotach przy większych nie. Proponuje obejrzeć sobie poduszki, gumy w nich parcieją w szczególności u tych dolnych,są bardziej narażone na czynniki atmosferyczne.

A czy ma ktoś wiedzę czy poduszki z cd20 pasują do cd20t lub z benzy do diesla.

Edytowane przez chmielo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie szarpanie występuje najbardziej na zimnym silniku od ok. 2tys/obr.-do 3tys/obr.(na rozgzanym zmułka)

wymieniona pompa paliwa, swiece, filtr i w zasadzie bez zmian.Na gazie wszystko O.K. Help!Pozdrawiam!

Edytowane przez sylwek105
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sprawdźcie przepływomierz. Jeżeli tylko na zimnym silniku szrpie i na niskich obrotach, to obstawiam przepływomierz. U mnie po przeczyszczeniu od razu silnik zaczął inaczej pracować, a czasami miałem już tak, że mi prawie gasł jak dodawałem gazu. Nie we wszystkich przypadkach przeczyszczenie pomaga, czasami konieczna jest wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpanie w zimie albo podczas intensywnego długotrwałego deszczu?Mam 2.0 benzyne a one nie lubią wilgoci.Proponuję wymienić kable wysokiego napięcia a przynajmniej psiknąć wd40 na wszystkie połączenia...trochę wiocha ale taniej niż nowe i pomaga czasami.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

odgrzewam bo ja już rozkładam ręce...

 

w przedziale 2-3 tys. obrotów poszarpuje mi całym autem jak dodaje gazu tak w połowie jak otworze max przepustnice to nie ma czegoś takiego...

 

co to jest ??

świece, kable i kopułka wymieniona na nowe, przepływomierz czysty tak, że można z niego jeść, filtr powietrza wymieniany co 10 tys., filtr paliwa też wymieniony...

 

oczywiście silnik to SR20De

 

 

P.S. i szukałem na forum i konkretnej odp. nie przeczytałem na to pytanie

 

Edit

 

dzisiaj jeszcze raz wszystko posprawdzałem styki filtr przepustnice przepływomierz, ale wpadłem na pomysł żeby go odkręcić od dolotu i jak odkręciłem to w srodku dwa takie druciki były cholernie brudne od kurzu, kompresoerem nie dało rady wyczyścić to wziąłem patyczki do uszu wyczyściłem przedmuchałem kompresorem żeby nie było drobnych nitek i jest malina

Edytowane przez rafi1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...