Gość Macka Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam. Od pewnego czasu mam problem z almerą 2002 rok 1.8 benzyna. Problem powstaje gdy odpalam na ciepłym silniku, Tak po ok. 15 min. Zaczyna trząść buda i ogólnie nie mam mocy. Żadna kontolka się nie pali. No i jeszcze jedno przy odpalaniu na ciepłym słyszę stuki ale milkną po zgaśnieciu kontrolki oleju. Podejrzewam, że to hydroszprosy. Co sądzicie o tych dwóch problemach? Powodem nierównej pracy po odpaleniu jest najprawdopodobniej padająca któraś z cewek. Odłączyłem jedną specjalnie i takie same zachowanie zauważyłem wcześniej, trzęsienie budą najogólniej. Czekam aż padnie któraś całkiem wtedy będzie wiadomo która i ją wymienię. Co do hydrosztosów to słyszałem, że nie szkodliwe jeżeli cichną po zgaśnieciu kontrolki oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woocash Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Witam. Od pewnego czasu mam problem z almerą 2002 rok 1.8 benzyna. Problem powstaje gdy odpalam na ciepłym silniku, Tak po ok. 15 min. Zaczyna trząść buda i ogólnie nie mam mocy. Żadna kontolka się nie pali. No i jeszcze jedno przy odpalaniu na ciepłym słyszę stuki ale milkną po zgaśnieciu kontrolki oleju. Podejrzewam, że to hydroszprosy. Co sądzicie o tych dwóch problemach? Powodem nierównej pracy po odpaleniu jest najprawdopodobniej padająca któraś z cewek. Odłączyłem jedną specjalnie i takie same zachowanie zauważyłem wcześniej, trzęsienie budą najogólniej. Czekam aż padnie któraś całkiem wtedy będzie wiadomo która i ją wymienię. Co do hydrosztosów to słyszałem, że nie szkodliwe jeżeli cichną po zgaśnieciu kontrolki oleju. Zużyte hydrozawory mogą też powodować spadek mocy i zużycie oleju. Na kompie powinno ci pokazać która cewka padła jedź zdiagnozuj i wymień, chyba że chcesz inwestować w wymianę katalizatora ? Bo nie spalone paliwo może go niszczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Czy hydroszprosy to to samo co hydrozawory? Rozmawiałem z mechanikiem który twierdzi, że jeżeli się odzywają i milkną po zassaniu oleju to jeszcze nie tragedia, do wymiany jeszcze ze 100 tys. A pro po cewki to radził mi czekać aż padnie na dobre wtedy mi ją wymieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Czy hydroszprosy to to samo co hydrozawory? Rozmawiałem z mechanikiem który twierdzi, że jeżeli się odzywają i milkną po zassaniu oleju to jeszcze nie tragedia, do wymiany jeszcze ze 100 tys. A pro po cewki to radził mi czekać aż padnie na dobre wtedy mi ją wymieni. Witaj jak tak to nie ma tragedii Połowa nissanów stuka przy zapalaniu... a cewki radziłbym wymienić wszystkie, żeby się nie okazało że reszta słabsza od nowej.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 jaki koszt tych cewek plus minus?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 jaki koszt tych cewek plus minus?? Aj to nie powiem bo nie wiem.. ale radę wymienić wszystkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 no już wiem zamiennik kosztuje od 250-350 a orginał 470. 4x350=1400pln o k....a!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 wymień jedną, bo tutaj za chwilę doradzą aby też wymienić rozrząd, płyn w chłodnicy itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woocash Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Wymień tylko zepsutą bo jak padnie całkiem a będziesz w trasie to się zdziwisz wtedy będzie to drożej kosztowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Dokładnie.. Zobacz która jest walnięta i ją wymień... A nie wszystkie.. mi padła jedna i byłbym chory jakbym kupil może jeszcze 4 oryginały z Aso za 3400zl ? Autko po kilku miesiach po wymianie cewki było sprawdzone na hamowni i nie ma to żadnego wpływu na moc silnika.. Ale jeśli w ogóle chodzi o cewki .. to jeśli Check Engine poczas jazdy CI nawet nie mruga.. to raczej szukał bym problemu w czymś innym niż cewka... Miałem już padniętą cewkę w kilku autach i zawsze pojawiał się check a uto trzesło się już zawsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Aj to nie powiem bo nie wiem.. ale radę wymienić wszystkie Dobre rady zawsze w cenie. Wymieńmy pół auta - tak na wszelki wypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 polecam wykręćić świece przyłożyć do masy i oczywiście podłączyć jedną nową cewkę, zakręć rozrusznikiem... nie trzeba być fachowcem żeby stwierdzić różnicę.. naprawdę polecam wszystkim niedowiarkom sprawdzić.. i zastanowić się jeszcze raz zanim się kogoś zbeszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 No właśnie jadę jutro do Torunia, ze Szczecina jest ok.300 km. Mam nadzieję, że cewkami nie padnie w trasie bo będzie problem. Ona czasem się zawiesza, check engine mruga z 10 razy potem gaśnie. Zdarza się to na ciepłym silniku i to nie zawsze. Co grozi mi jak cewka padnie w trasie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 (edytowane) spadek mocy o jakies 30%.. Po dłuższej jeździe może ucierpieć katalizator.. A świece na pewno wszystkie sprawne? Jak Padnie cewka to objawy trzęszącej sie budy będa cały czas.. W razie czego zahacz o trójmiasto.. sprawdzimy która cewka/świeca.. Edytowane 14 Grudnia 2009 przez Majkel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 No właśnie, czy padającą cewkę można zlokalizować gdy chodzi prawidłowo, czy tylko jak przestanie działać. Zostawiłem na cały dzień auto u mechanika żeby poodpalał ale jak zwykle w takich sytuacjach chodził bez zastrzeżeń. Świece wymieniane jakiś rok temu czyli ok. 10.000 km temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 (edytowane) No właśnie, czy padającą cewkę można zlokalizować gdy chodzi prawidłowo, czy tylko jak przestanie działać. Zostawiłem na cały dzień auto u mechanika żeby poodpalał ale jak zwykle w takich sytuacjach chodził bez zastrzeżeń. Świece wymieniane jakiś rok temu czyli ok. 10.000 km temu. Możesz to szybko zdiagnozować wtedy kiedy pojawi się znowu ten problem, najlepiej gdy przestaje, zgaś silnik i wykręć świece.. ta niesprawna powinna być czarna i mokra, pozostałe bardziej brązowe i suche chociaż diagnostyka ecu powinna określić jej "adres" Edytowane 14 Grudnia 2009 przez Bober Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam. Zakładałem ten temat i już prawie po temacie było bo wymieniłem cewke. No ale jak pech to pech. Teraz padła następna. Sklep w którym ja kupiłem nie ma juz ich i będą dopiero za miesiąc. Ciężko było ją znaleśćwSzczecinie więc wszedłem na alegro i znalazłem. Zadwoniłem do gościa który ma nowe cewki oryginalne w dobrej cenie bo 300pln (ostatnio za 300 kupił zamiennik). Podałem mu nr 22448-6n015 (taki symbol jest na cewce oryginalnej którą zdjąłem). Wszystko ok. tylko, że gość mówi, że ten numer się zmienił bo po 2002 roku producent cewek zmienił ich symbol na jakiś tam...(jutro zadzwonie i dowiem się jaki dokładnie, spiszę go poprosty), tak siak czy owak rózni się od tego co mam. No i teraz dylemat mam... a jak gość się myli i to nie ta sama... No i teraz pytanie do Was wiecie coś o tym?? Dobra już wszystko jasne. Moja cewka 22448-6n015 ale mogą być też 22448-6n012 i 6n010, dzwoniłem do serwisu w Szczecinie i Warszawie. Producent zmienił tylko nr. To znowu ja. Zamówiłem i mam już cewkę. Gośc który mi ją sprzedał powiedział, że muszę mieć odpowiednie świece jak do tego auta a mianowicie LFR5A11. Co Wy na to? Nie chcę zakładać nowego tematu więc ten mielę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.